In elke oorlog heb je propaganda en in geen enkele oorlog is er een partij met volledig schone handen.quote:Op zondag 13 oktober 2019 11:57 schreef polderturk het volgende:
[..]
De bron is pro-Erdogan, maar er komen Amerikanen aan het woord die gevochten hebben in Syrie.
Kom met een betrouwbare bron joh en niet met die Twitter meuk.quote:Op zondag 13 oktober 2019 11:57 schreef polderturk het volgende:
[..]
De bron is pro-Erdogan, maar er komen Amerikanen aan het woord die gevochten hebben in Syrie.
die twee lekker chickies hebben wel goede media training gehadquote:Op zondag 13 oktober 2019 11:52 schreef JeroinBMX het volgende:
Koerden die protesteren. Vooral dat laatste gedeelte vind ik lachwekkend. Ze kan dus niet geloven dat er voornamelijk Koerden aanwezig waren en verder niemand. Ze denken dus echt dat iemand ook maar een shit geeft om ze ofzo?
666 CONFIRMED!!!!quote:Op zondag 13 oktober 2019 11:59 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
Crypto Gulenisten. Gulenisten die zich niet openbaar hebben gemaakt. Ik weet zeker dat sommige advieseurs van Erdogan dat zijn.
Vergeet niet wat Adnan Oktar zei; 'bunu bana yapan INGILIZ DERIN DEVLETI'.
Hij is pas opgepakt nadat hij de volgende delen uit zou brengen van zijn boek:' The Mastermind British Deep State'. Hij zou alle spelletjes in de wereld van de British Deep State ontmaskeren, daarna is hij opgepakt.
https://britishdeepstate.com/tag/adnan-oktar/
Die van Turkije ook met hun baris operasyonu. Alsof ze daar met rozen gooien.quote:Op zondag 13 oktober 2019 12:00 schreef Slayage het volgende:
[..]
die twee lekker chickies hebben wel goede media training gehad![]()
de propaganda apparaat van de pkk is
de bronnen zijn de amerikanen die met de ypg hebben gevochtenquote:
mensen geloven wat ze willen geloven.quote:Op zondag 13 oktober 2019 11:57 schreef KrAlex het volgende:
[..]
Als het Turkse mensen zouden zijn die spreken had ik je gelijk gegeven, maar in dat filmpje hebben rasechte Amerikanen die in die regio gevochten hebben het woord. Misschien moet jij eens je bril af doen.
de gebruikelijke, dit verhaal van deze mensen bevalt me niet, dus wuif ik hun woorden weg.quote:Op zondag 13 oktober 2019 11:59 schreef kurd0w het volgende:
[..]
Oh, want als ze Amerikanen zijn dan zijn ze natuurlijk eerlijk. Sorry, dom van mij.
tja...quote:Op zondag 13 oktober 2019 11:59 schreef JeroinBMX het volgende:
Hoe komt het dat Nederland , NAVO , Amerika , VN , EU allemaal stil zijn over de 5 jarige bombardement campagne tegen kids in Yemen door de Saudi's?
Olie en wapenhandelquote:Op zondag 13 oktober 2019 11:59 schreef JeroinBMX het volgende:
Hoe komt het dat Nederland , NAVO , Amerika , VN , EU allemaal stil zijn over de 5 jarige bombardement campagne tegen kids in Yemen door de Saudi's?
Ah, nu je het een tweede keer zegt is het wel logisch. Bedankt Slayage....quote:Op zondag 13 oktober 2019 12:01 schreef Slayage het volgende:
[..]
de bronnen zijn de amerikanen die met de ypg hebben gevochten
true,quote:Op zondag 13 oktober 2019 11:59 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
In elke oorlog heb je propaganda en in geen enkele oorlog is er een partij met volledig schone handen.
wat heb jij tegen twitter?quote:Op zondag 13 oktober 2019 12:00 schreef Spectator19 het volgende:
[..]
Kom met een betrouwbare bron joh en niet met die Twitter meuk.
Het zijn steeds dezelfde woorden:quote:Op zondag 13 oktober 2019 12:00 schreef Slayage het volgende:
[..]
die twee lekker chickies hebben wel goede media training gehad![]()
de propaganda apparaat van de pkk is
dat heet double speakquote:Op zondag 13 oktober 2019 12:01 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Die van Turkije ook met hun baris operasyonu. Alsof ze daar met rozen gooien.
Turkse bronnen...nuff said. Minder staatstelevisie kijken en wakker worden. Advies voor alle Ottomanen hier overigens. Het repeterende riedeltje wordt oud en lachwekkend...quote:Op zondag 13 oktober 2019 11:39 schreef KrAlex het volgende:
[..]
Denken dat de strijd pas afgelopen week is begonnen.
De pkk is al dik 30 jaar actief in Turkije.
Oh en voor je gaat roepen dat de ypg niet gelieerd is aan de pkk:
Yeter be.quote:
Waarom is YPG verre van onschuldig? Harun heeft daar vast ook wel iets over gezegd in zijn boeken.quote:Op zondag 13 oktober 2019 12:05 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
Het zijn steeds dezelfde woorden:
1 We zijn onschuldig.
2 We worden zomaar bezet.
3 We hebben ook voor jullie gevochten.
4 We zijn in de steek gelaten.
1 Nee de YPG is verre van onschuldig
2 Jullie hebben Syrisch land bezet
3 Jullie hebben alleen gevochten om land voor jullie zelf te bezetten en Arabieren te verdrijven
4 Jullie hadden vanaf het begin al nooit Amerika moeten vertrouwen die gooit je weg wanneer je niet meer interessant bent. In het verleden hebben ze ook de Taliban geholpen en daarna laten zitten.
propaganda 101, “Repeat a lie often enough and it becomes the truth”quote:Op zondag 13 oktober 2019 12:05 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
Het zijn steeds dezelfde woorden:
1 We zijn onschuldig.
2 We worden zomaar bezet.
3 We hebben ook voor jullie gevochten.
4 We zijn in de steek gelaten.
1 Nee de YPG is verre van onschuldig
2 Jullie hebben Syrisch land bezet
3 Jullie hebben alleen gevochten om land voor jullie zelf te bezetten en Arabieren te verdrijven
4 Jullie hadden vanaf het begin al nooit Amerika moeten vertrouwen die gooit je weg wanneer je niet meer interessant bent. In het verleden hebben ze ook de Taliban geholpen en daarna laten zitten.
quote:
Heb je bewijs dat TRTWorld/Anadolu/Turkse main-stream bronnen ook maar enigsinds objectief is? Tot op heden heb ik geen artikel gelezen die negatief is over de Turkse regering. Is het dan niet logisch dat ik de objectiviteit in twijfel trek?quote:Op zondag 13 oktober 2019 12:03 schreef Slayage het volgende:
[..]
de gebruikelijke, dit verhaal van deze mensen bevalt me niet, dus wuif ik hun woorden weg.
TRT als bronquote:Op zondag 13 oktober 2019 11:39 schreef KrAlex het volgende:
[..]
Denken dat de strijd pas afgelopen week is begonnen.
De pkk is al dik 30 jaar actief in Turkije.
Oh en voor je gaat roepen dat de ypg niet gelieerd is aan de pkk:
en weer terug naar wat ik zeg, het zijn amerikanen die met de ypg hebben gevochten.quote:
Of je het nou objectief of logisch of hoe dan ook bekijkt , Turkije neemt over. Het is game over.quote:Op zondag 13 oktober 2019 12:08 schreef kurd0w het volgende:
[..]
Heb je bewijs dat TRTWorld/Anadolu/Turkse main-stream bronnen ook maar enigsinds objectief is? Tot op heden heb ik geen artikel gelezen die negatief is over de Turkse regering. Is het dan niet logisch dat ik de objectiviteit in twijfel trek?
Tsja, verwacht je een hoger niveau dan? De hele wereld gelooft die Neo-Ottomaanse tories toch niet, dus boeiendquote:Op zondag 13 oktober 2019 12:08 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
TRT als bronIk heb nog wat edities van Volk en Vaderland en Pravda voor je liggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |