abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_189410307
Hoe komt het dat Nederland , NAVO , Amerika , VN , EU allemaal stil zijn over de 5 jarige bombardement campagne tegen kids in Yemen door de Saudi's?
pi_189410315
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2019 11:57 schreef polderturk het volgende:

[..]

De bron is pro-Erdogan, maar er komen Amerikanen aan het woord die gevochten hebben in Syrie.
In elke oorlog heb je propaganda en in geen enkele oorlog is er een partij met volledig schone handen.
pi_189410322
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2019 11:57 schreef polderturk het volgende:

[..]

De bron is pro-Erdogan, maar er komen Amerikanen aan het woord die gevochten hebben in Syrie.
Kom met een betrouwbare bron joh en niet met die Twitter meuk.
pi_189410328
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2019 11:52 schreef JeroinBMX het volgende:
Koerden die protesteren. Vooral dat laatste gedeelte vind ik lachwekkend. Ze kan dus niet geloven dat er voornamelijk Koerden aanwezig waren en verder niemand. Ze denken dus echt dat iemand ook maar een shit geeft om ze ofzo?

die twee lekker chickies hebben wel goede media training gehad :Y

de propaganda apparaat van de pkk is _O_
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_189410341
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2019 11:59 schreef TeenWolf het volgende:

[..]

Crypto Gulenisten. Gulenisten die zich niet openbaar hebben gemaakt. Ik weet zeker dat sommige advieseurs van Erdogan dat zijn.

Vergeet niet wat Adnan Oktar zei; 'bunu bana yapan INGILIZ DERIN DEVLETI'.

Hij is pas opgepakt nadat hij de volgende delen uit zou brengen van zijn boek:' The Mastermind British Deep State'. Hij zou alle spelletjes in de wereld van de British Deep State ontmaskeren, daarna is hij opgepakt.

https://britishdeepstate.com/tag/adnan-oktar/
666 CONFIRMED!!!! :')
pi_189410347
quote:
10s.gif Op zondag 13 oktober 2019 12:00 schreef Slayage het volgende:

[..]

Die van Turkije ook met hun baris operasyonu. Alsof ze daar met rozen gooien.
pi_189410348
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2019 11:56 schreef kurd0w het volgende:

de bronnen zijn de amerikanen die met de ypg hebben gevochten
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_189410361
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2019 11:57 schreef KrAlex het volgende:

[..]

Als het Turkse mensen zouden zijn die spreken had ik je gelijk gegeven, maar in dat filmpje hebben rasechte Amerikanen die in die regio gevochten hebben het woord. Misschien moet jij eens je bril af doen. :')
mensen geloven wat ze willen geloven. O-)
-Rabia Al-Basri
pi_189410383
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2019 11:59 schreef kurd0w het volgende:

[..]

Oh, want als ze Amerikanen zijn dan zijn ze natuurlijk eerlijk. Sorry, dom van mij. :')
de gebruikelijke, dit verhaal van deze mensen bevalt me niet, dus wuif ik hun woorden weg.
-Rabia Al-Basri
pi_189410389
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2019 11:59 schreef JeroinBMX het volgende:
Hoe komt het dat Nederland , NAVO , Amerika , VN , EU allemaal stil zijn over de 5 jarige bombardement campagne tegen kids in Yemen door de Saudi's?
tja...
-Rabia Al-Basri
  zondag 13 oktober 2019 @ 12:04:16 #186
179899 Catkiller
We sail into the black
pi_189410393
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2019 11:59 schreef JeroinBMX het volgende:
Olie en wapenhandel
Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]
pi_189410396
quote:
10s.gif Op zondag 13 oktober 2019 12:01 schreef Slayage het volgende:

[..]

de bronnen zijn de amerikanen die met de ypg hebben gevochten
Ah, nu je het een tweede keer zegt is het wel logisch. Bedankt Slayage.... :')
pi_189410397
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2019 11:59 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

In elke oorlog heb je propaganda en in geen enkele oorlog is er een partij met volledig schone handen.
true,
-Rabia Al-Basri
pi_189410400
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2019 12:00 schreef Spectator19 het volgende:

[..]

Kom met een betrouwbare bron joh en niet met die Twitter meuk.
wat heb jij tegen twitter?
-Rabia Al-Basri
  zondag 13 oktober 2019 @ 12:05:38 #190
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_189410418
quote:
10s.gif Op zondag 13 oktober 2019 12:00 schreef Slayage het volgende:

[..]

Het zijn steeds dezelfde woorden:

1 We zijn onschuldig.

2 We worden zomaar bezet.

3 We hebben ook voor jullie gevochten.

4 We zijn in de steek gelaten.

1 Nee de YPG is verre van onschuldig

2 Jullie hebben Syrisch land bezet

3 Jullie hebben alleen gevochten om land voor jullie zelf te bezetten en Arabieren te verdrijven

4 Jullie hadden vanaf het begin al nooit Amerika moeten vertrouwen die gooit je weg wanneer je niet meer interessant bent. In het verleden hebben ze ook de Taliban geholpen en daarna laten zitten
.
Op dinsdag 7 juni 2016 23:04 Papierversnipperaar het volgende:
En waarom staat Groot Brittannië er niet tussen? Alleen al het drugs geld dat door HSBC is witgewassen levert dat land een ereplaats op.
Website ware Islam: http://harun-yahya.net/
pi_189410420
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2019 12:01 schreef Cronometer het volgende:

[..]

Die van Turkije ook met hun baris operasyonu. Alsof ze daar met rozen gooien.
dat heet double speak :P
-Rabia Al-Basri
  zondag 13 oktober 2019 @ 12:06:36 #192
176480 GarlandBriggs
No ma\'am I cannot...
pi_189410439
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2019 11:39 schreef KrAlex het volgende:

[..]

Denken dat de strijd pas afgelopen week is begonnen. :')

De pkk is al dik 30 jaar actief in Turkije.

Oh en voor je gaat roepen dat de ypg niet gelieerd is aan de pkk:
Turkse bronnen...nuff said. Minder staatstelevisie kijken en wakker worden. Advies voor alle Ottomanen hier overigens. Het repeterende riedeltje wordt oud en lachwekkend...
pi_189410449
quote:
10s.gif Op zondag 13 oktober 2019 12:04 schreef Slayage het volgende:

[..]

wat heb jij tegen twitter?
Yeter be.
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2019 12:05 schreef TeenWolf het volgende:

[..]

1 We zijn onschuldig.

3 Jullie hebben alleen gevochten om land voor jullie zelf te bezetten en Arabieren te verdrijven

4 Jullie hadden vanaf het begin al nooit Amerika moeten vertrouwen die gooit je weg wanneer je niet meer interessant bent. In het verleden hebben ze ook de Taliban geholpen en daarna laten zitten
.
Waarom is YPG verre van onschuldig? Harun heeft daar vast ook wel iets over gezegd in zijn boeken.
pi_189410458
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2019 12:05 schreef TeenWolf het volgende:

[..]

1 We zijn onschuldig.

.
propaganda 101, “Repeat a lie often enough and it becomes the truth”
-Rabia Al-Basri
pi_189410467
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2019 12:07 schreef Cronometer het volgende:
;(
Yeter be.

-Rabia Al-Basri
pi_189410469
quote:
10s.gif Op zondag 13 oktober 2019 12:03 schreef Slayage het volgende:

[..]

de gebruikelijke, dit verhaal van deze mensen bevalt me niet, dus wuif ik hun woorden weg.
Heb je bewijs dat TRTWorld/Anadolu/Turkse main-stream bronnen ook maar enigsinds objectief is? Tot op heden heb ik geen artikel gelezen die negatief is over de Turkse regering. Is het dan niet logisch dat ik de objectiviteit in twijfel trek?
pi_189410473
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2019 11:39 schreef KrAlex het volgende:

[..]

Denken dat de strijd pas afgelopen week is begonnen. :')

De pkk is al dik 30 jaar actief in Turkije.

Oh en voor je gaat roepen dat de ypg niet gelieerd is aan de pkk:
TRT als bron :') Ik heb nog wat edities van Volk en Vaderland en Pravda voor je liggen.
pi_189410490
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2019 12:08 schreef kurd0w het volgende:

en weer terug naar wat ik zeg, het zijn amerikanen die met de ypg hebben gevochten.
-Rabia Al-Basri
pi_189410491
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2019 12:08 schreef kurd0w het volgende:

[..]

Heb je bewijs dat TRTWorld/Anadolu/Turkse main-stream bronnen ook maar enigsinds objectief is? Tot op heden heb ik geen artikel gelezen die negatief is over de Turkse regering. Is het dan niet logisch dat ik de objectiviteit in twijfel trek?
Of je het nou objectief of logisch of hoe dan ook bekijkt , Turkije neemt over. Het is game over.
  zondag 13 oktober 2019 @ 12:09:55 #200
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_189410493
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2019 12:08 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]

TRT als bron :') Ik heb nog wat edities van Volk en Vaderland en Pravda voor je liggen.
Tsja, verwacht je een hoger niveau dan? De hele wereld gelooft die Neo-Ottomaanse tories toch niet, dus boeiend :Y
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')