quote:Op zondag 13 oktober 2019 12:26 schreef Spectator19 het volgende:
Lama Fakih Werkt helemaal niet bij Amnesty.
hoe meer landen zich keren tegen deze operatie met sancties of wat dan ook, hoe populairder hij wordt. gisteren een vriendin gesproken die in turkije woont en ik vroeg hoe de mensen keken naar deze operatie, ze zegt dat elk segment van de bevolking het prachtig vindt.quote:Op zondag 13 oktober 2019 12:20 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
De EU kan het niet hebben dat een 'arm' land als Turkije wel zoveel vluchtelingen kan opvangen en
het rijkste continent van de wereld niet. Wat was ook nou een van de redenen dat de Britten voor een Brexit hadden gestemd?
Iedere Türk, zowel in het buitenland als in Türkiye weet hoe de vork in de steel zit. De negatieve reacties op de heer Erdoğanvanuit de hele wereld, hoe meer, des te populairder de president van de Turkse republiek weer gaat worden in Turkije. Dank je wel wereld, in naam van de heer Erdoğan.
İk fin helemal moy
exactamundoquote:
Maar heb je je paspoort nu ingeleverd of heb je je dienstplicht ook braaf afgekocht?quote:Op zondag 13 oktober 2019 12:27 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Dat claim je toch straks? De grootste vatan hainleri zijn AKP stemmers, laat mij met rust.
Het was puur een etnische zuivering zoals 1 van hun zelf al aangaf, geen genocide zoals Turken gewend zijn.quote:Op zondag 13 oktober 2019 12:24 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Duidelijk. Net als alle andere groeperingen daar dus? Hakken ze ook hoofden af etc, of valt dat weer mee?
quote:Op zondag 13 oktober 2019 12:24 schreef agter het volgende:
[..]
De EU vangt anders heel wat Turken op.
moet ie koud of warm zijn?quote:Op zondag 13 oktober 2019 12:24 schreef Hathor het volgende:
[..]
Tip van de dag, gebruik een nat washandje.
nee tuurlijk niet, die komen niet eens uit die regioquote:Op zondag 13 oktober 2019 12:26 schreef BeriBeri het volgende:
zitten die vluchtelingen daar wel op te wachten, dat ze ergens worden gedumpt vlak over de grens
Mooi je laatste zin, totaal niet mij een bepaalde kant opduwend.quote:Op zondag 13 oktober 2019 12:27 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
Je bedoelt Isis? Dat is een terroristische organisatie net als de YPG. Dus in jouw optiek mag je anderen terroriseren door ze dood te martelen en kogels door de koppen te schieten, maar je gaat te ver als je de romp ontdoet van het hoofd?
landverrader.quote:
Ja, want zij kent iedereen?quote:Op zondag 13 oktober 2019 12:27 schreef Slayage het volgende:
[..]
hoe meer landen zich keren tegen deze operatie met sancties of wat dan ook, hoe populairder hij wordt. gisteren een vriendin gesproken die in turkije woont en ik vroeg hoe de mensen keken naar deze operatie, ze zegt dat elk segment van de bevolking het prachtig vindt.
Als vrouw gaat dat laatste vrij lastig.quote:Op zondag 13 oktober 2019 12:28 schreef KrAlex het volgende:
[..]
Maar heb je je paspoort nu ingeleverd of heb je je dienstplicht ook braaf afgekocht?
cultuur barbaren...quote:Op zondag 13 oktober 2019 12:26 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Shoarma is Egyptisch, Döner is Turks, mens.
ik eet liever marokkaans bij de mocro, zoals vanavondquote:Op zondag 13 oktober 2019 12:26 schreef Hathor het volgende:
[..]
Daar hebben we echt geen Turken voor nodig, Marokkanen kunnen dat ook prima.
Ze werkt bij Human Rights Watch.quote:Op zondag 13 oktober 2019 12:27 schreef TeenWolf het volgende:
[..].
https://www.hrw.org/about/people/lama-fakih
Als ze daar zo fijn worden opgevangen, waarom willen ze dan alsnog allemaal hier naartoe komenquote:Op zondag 13 oktober 2019 12:20 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
De EU kan het niet hebben dat een 'arm' land als Turkije wel zoveel vluchtelingen kan opvangen en
het rijkste continent van de wereld niet.
quote:
Truth bombquote:Op zondag 13 oktober 2019 12:27 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Dat claim je toch straks? De grootste vatan hainleri zijn AKP stemmers, laat mij met rust.
Omdat ze denken dat ze hier welkom zijn en veel geld krijgen. Zo kwamen mijn ouders ook jaaaaaren geleden deze kant op.quote:Op zondag 13 oktober 2019 12:32 schreef Woelwater het volgende:
[..]
Als ze daar zo fijn worden opgevangen, waarom willen ze dan alsnog allemaal hier naartoe komen
hey Assadfanboy, ben jij er ook nog? Wat vindt de heer Assad van dit hele gebeuren, want zijn naam heb ik nog niet in de (NL) media gezien?quote:Op zondag 13 oktober 2019 12:29 schreef Richestorags het volgende:
De koppensneller fans hier zijn net als dat Gallische dorpje dat dapper standhoudt. Wel aandoenlijk om te zien.
Middeleeuwen zeg ik niet, maar die man geeft geen fuck om Turkije. zijn natte droom is behoren tot een Arabisch clubje.quote:Op zondag 13 oktober 2019 12:32 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Truth bomblekker vanuit het veilige Nederland Turkije terug naar de Middeleeuwen hebben gestemd.
alle assad fanboys zouden erdogan moeten danken voor dit offensief.quote:Op zondag 13 oktober 2019 12:33 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
[..]
hey Assadfanboy, ben jij er ook nog? Wat vindt de heer Assad van dit hele gebeuren, want zijn naam heb ik nog niet in de (NL) media gezien?
Ik weet niet wat dr. Bashar ervan vindt, heb zijn mening hierover nog niet gezien. Waarschijnlijk zal hij zoiets blaten voor de bühne als dat Turkije de territoriale integriteit van Syrië moet respecteren. Wat hij er werkelijk van vindt, geen idee. Ik ken hem niet.quote:Op zondag 13 oktober 2019 12:33 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
[..]
hey Assadfanboy, ben jij er ook nog? Wat vindt de heer Assad van dit hele gebeuren, want zijn naam heb ik nog niet in de (NL) media gezien?
Zei ik amnesty? Foutje.quote:Op zondag 13 oktober 2019 12:31 schreef Spectator19 het volgende:
[..]
Ze werkt bij Human Rights Watch.
Niet letterlijk, maar de denkbeelden van Erdogan zijn niet verlichter dan de Middeleeuwen. Misschien zelfs de Steentijd.quote:Op zondag 13 oktober 2019 12:33 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Middeleeuwen zeg ik niet, maar die man geeft geen fuck om Turkije. zijn natte droom is behoren tot een Arabisch clubje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |