abonnement Unibet Coolblue
pi_189394794
Ik heb een fraaie ASUS ZenBook. Een krachtig computertje dat ideaal is voor mijn werk.

Onlangs kocht ik via AliExpress een koptelefoon. Volgens de statistieken én reviews een apparaaat dat zich kon meten met topmodellen. En dat klopt; het ding is uitstekend, ik luister er graag muziek door.

Edoch: de koptelefoon gaat via bluetooth. Als ik de koptelefoon uitzet, blijft het angstvallig stil. Er klinkt niets door de normale boxjes van de laptop. Als ik de koptelefoon helemaal ontkoppel evenmin.

Het frappante: als ik de computer een paar keer opnieuw opstart, dan krijg ik soms wel plots geluid. Ik kan daar nog geen logica in ontwaren. Ik wil niet altijd een koptelefoon op, dus weet iemand wat de logica is? Die moet er zijn zou je denken.

Kortom: hoe krijg ik sowieso geluid uit mijn boxjes? :D. Ja, bij geluidsinstellingen laat het systeem zien dat er geluid zou moeten klinken.
pi_189396234
Als je met je rechetrmuisknop op het speakertje rechtsonderin op de balk klikt en dan 'Open sound settings' (de bovenste optie voor andere talen), is dan het juiste uitvoerapparaat geselecteerd?
Powered by Janetje®
pi_189407863
quote:
5s.gif Op zaterdag 12 oktober 2019 14:21 schreef Dubbeldrank het volgende:
Als je met je rechetrmuisknop op het speakertje rechtsonderin op de balk klikt en dan 'Open sound settings' (de bovenste optie voor andere talen), is dan het juiste uitvoerapparaat geselecteerd?
Sorry, late reactie, maar: yep.
pi_189408384
Zet de Bluetooth op je laptop eens uit.
Ô mon citoyens vous serez unis.
pi_189408420
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2019 09:42 schreef HSG het volgende:
Zet de Bluetooth op je laptop eens uit.
Ha, ja, die oplossing bedacht ik me ook. Maar: dan heb ik ook geen muis meer!
pi_189408447
quote:
10s.gif Op zondag 13 oktober 2019 09:45 schreef Stofje het volgende:

[..]

Ha, ja, die oplossing bedacht ik me ook. Maar: dan heb ik ook geen muis meer!
Pak je een muis met draad en probeer je het alsnog. Of gebruik de toutchpad. Het kan zijn dat de Bluetooth i.c.m. je koptelefoon het geluid in de weg ligt ondanks dat je de koptelefoon hebt uitgezet.

Ik had dat ook met mijn werktelefoon die met mijn auto verbonden was.
Ô mon citoyens vous serez unis.
  maandag 14 oktober 2019 @ 07:37:21 #7
169715 Mano_
Manomanoman..
pi_189424838
Crappy drivers, op zich niet heel vreemd bij goedkope meuk.. zoiets is toch altijd een gok.
  Moderator dinsdag 15 oktober 2019 @ 15:56:46 #8
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_189447639
Stofje, je leeft nog! O+
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')