abonnement Unibet Coolblue
pi_189393487
De burger moet opgevoed worden.
De meerderheid wil dit.

Dit kregen de mensen te horen die op de voorlichtingsbijeenkomst in het gemeentehuis waren afgekomen.
:r

Korte voorgeschiedenis:

Bij de laatste gemeenteraadsverkiezingen in Barendrecht kreeg partij EVB iets minder dan 50% van de stemmen. Logisch gevolg: Al dat vieze totalaristische snot aan andere partijen vormde een coalltie.

Nou wil dat fascistsiche kankergezwel iedereen 2 deugcontainers door de strot duwen. :r

[ Bericht 8% gewijzigd door Braindead2000 op 13-10-2019 04:31:20 ]
  zaterdag 12 oktober 2019 @ 10:07:00 #2
372149 VarkensHart
Het geweten van fokkend Nederl
pi_189393511
Wauw je zult je zo druk maken om deze dingen
pi_189393528
Barendrecht. Net zo nietszeggend als Everdingen of Katwijk.
pi_189393540
quote:
7s.gif Op zaterdag 12 oktober 2019 10:07 schreef VarkensHart het volgende:
Wauw je zult je zo druk maken om deze dingen
Ja, daar maak ik me druk om. Niet alleen drukt dat vieze totalisterische partijkartel iedere bewoner een deugcontainer door de strot. Ook bepaalt dat kankergezwel nog eens voor je dat je die deugcontainers niet in de voortuin mag zetten maar in de achtertuin MOET zetten.
  zaterdag 12 oktober 2019 @ 10:15:48 #5
191317 Nobu
Nobutada Yakitori
pi_189393599
Wajongers met hun drugshoofd in het gareel meppen, uitstekend plan. _O_
pi_189393616
Elke partij had daar iets minder als 50% van de stemmen. Dat met het EVB niet samen te werken was in eerder coalities vergeet je maar weer.

https://www.volkskrant.nl(...)de-zijlijn~b5a90f91/
  zaterdag 12 oktober 2019 @ 10:16:43 #7
372149 VarkensHart
Het geweten van fokkend Nederl
pi_189393618
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2019 10:10 schreef Braindead2000 het volgende:

[..]

Ja, daar maak ik me druk om. Niet alleen drukt dat vieze totalisterische partijkartel iedere bewoner een deugcontainer door de strot. Ook bepaalt dat kankergezwel nog eens voor je dat je die deugcontainers niet in de voortuin mag zetten maar in de achtertuin MOET zetten.
En wat als je dat niet doet? Op een gegeven moment zijn die kut regeltjes wel genoeg hè...
  User die overal opduikt 2022 zaterdag 12 oktober 2019 @ 10:16:54 #8
186611 Haags
pi_189393621
de hamburger opvoeden lijkt mij een pittige taak.
Zonder wrijving geen glans
pi_189393647
Zeer chaotische en erg drukke info avond in het gemeentehuis over het afvalbeleid

pi_189393664
Niemand wil het. Niet zo gek he. Zelfs degenen die niet op EVB gestemd hebben willen het niet.
pi_189393693
En dan komt dat kutkneuzerige hypocriete leugenachtige totalistische partijkartel met: De Burger dient opgevoed te worden. :r
De meerderheid wil dit. :r
pi_189393798
Hier bij ons hebben we grijze en groene klikobakken al ruim 20 jaar ofzo
I will do what i must !!
pi_189393915
Jeetje wat erg voor je. Wonen in een gemeente die bestuurd wordt door een meerderheid van de stemmen en ook nog iets wil doen voor het milieu.

Ik voel je pijn
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
  Forum Admin zaterdag 12 oktober 2019 @ 10:47:15 #14
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_189393935
Zijn ze in Barendrecht te dom om hun afval in de goede bak te doen? Verbaasd me niks.
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
pi_189393974
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 oktober 2019 10:47 schreef Pharkus het volgende:
Zijn ze in Barendrecht te dom om hun afval in de goede bak te doen? Verbaasd me niks.
Over dom gesproken, het is verbaast
pindazakje
  Forum Admin zaterdag 12 oktober 2019 @ 10:50:49 #16
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_189393980
quote:
7s.gif Op zaterdag 12 oktober 2019 10:49 schreef Hyaenidae het volgende:

[..]

Over dom gesproken, het is verbaast
:')
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
pi_189394333
Eerlijk, ik hou wel van de recht voor z'n raap-topics van @Braindead2000
pi_189394336
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 oktober 2019 10:47 schreef Pharkus het volgende:
Zijn ze in Barendrecht te dom om hun afval in de goede bak te doen? Verbaasd me niks.
"De Goede" bak. :')
pi_189394340
quote:
7s.gif Op zaterdag 12 oktober 2019 10:49 schreef Hyaenidae het volgende:

[..]

Over dom gesproken, het is verbaast
Ik hoop dat dit een grapje was :')
pi_189394366
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2019 11:19 schreef Draaideurcrimineel het volgende:

[..]

Ik hoop dat dit een grapje was :')
Het verbaast me ja, ik hoop dat je nu aan het trollen bent want anders is het een beetje sneu :')
pindazakje
pi_189394374
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2019 11:20 schreef Hyaenidae het volgende:

[..]

Het verbaast me ja, ik hoop dat je nu aan het trollen bent want anders is het een beetje sneu :')
_O-

Ik ben af.
pi_189394385
Dit topic is wel heel snel een dwarsdoorsnede van het forum geworden :D
-nee-
pi_189394400
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2019 11:21 schreef Draaideurcrimineel het volgende:

[..]

_O-

Ik ben af.
Wel mooi dat je het eerlijk toegeeft :D O+
pindazakje
  zaterdag 12 oktober 2019 @ 11:36:12 #24
487508 Asjemenou_
niet loslaat....
pi_189394572
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2019 10:10 schreef Braindead2000 het volgende:

[..]

Ja, daar maak ik me druk om. Niet alleen drukt dat vieze totalisterische partijkartel iedere bewoner een deugcontainer door de strot. Ook bepaalt dat kankergezwel nog eens voor je dat je die deugcontainers niet in de voortuin mag zetten maar in de achtertuin MOET zetten.
meid het is wat!
  zaterdag 12 oktober 2019 @ 11:38:12 #25
487508 Asjemenou_
niet loslaat....
pi_189394613
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2019 10:19 schreef Braindead2000 het volgende:
Zeer chaotische en erg drukke info avond in het gemeentehuis over het afvalbeleid

[ afbeelding ]
De inwoners vervelen zich wel he? Je druk maken over afval :')
pi_189394631
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2019 11:38 schreef Asjemenou_ het volgende:

[..]

De inwoners vervelen zich wel he? Je druk maken over afval :')
Barendrecht is een nette gemeente en er gebeurt niet zo veel. Slaapstadje van Rotterdam, overdag zit iedereen in Rotterdam te werken/leven en dan terug naar Barendrecht om burgerlijk te zijn en om te slapen. Dan krijg je dat mensen dit soort dingen boeiend vinden. ( :') )

[ Bericht 6% gewijzigd door o.us op 12-10-2019 11:40:06 ]
Feyenoord Rotterdam
pi_189394839
Pas maar op voor je het weet heb je een pasjes systeem en mag je voor iedere keer legen van je container aftikken. Houd groene partijen koste wat het kost uit gemeenteraden. Dat is beter voor je portomonaie en infrastructuur. Niemand wil het het staat in geen enkel verkiezingsprogramma maar de linkse partijen konkelen net zolang totdat dit systeem in heel Nederland ingevoerd is en je dubbel betaald. De gemeente rekend immers ook afvalstoffenheffing. Mooi voorbeeld, kennis woont in Bergen op zoom de afvalstof heffing is zowat even hoog als in Rotterdam. In Bergen betaal je voor iedere kliko leging en bezoek aan het milieu park. Daar wordt je dus keihard genaaid. Hier hebben we dankzij leefbaar Rotterdam dat kut systeem nog niet. Ook misschien mentaliteit. Ik denk dat de zooi hier in sommige wijken bij dat systeem gewoon consequent en terecht op straat gepleurt wordt. Zouden ze in Barendrecht een voorbeeld aan moeten nemen. De biobak is in Rotterdam zelfs afgeschaft omdat de Roteb dat toch allemaal hetzelfde verwerkte omdat dat goedkoper is.
Gonna live while I'm alive, I'll sleep when I'm dead!
pi_189395081
Hoe achtergesteld is Barendrecht dat ze nu pas meerdere kliko's per huis krijgen. Over 20 jaar wellicht ondergrondse containers?
pi_189395108
Is internet al uitgevonden daar of doen ze het nog met rooksignalen?
  zaterdag 12 oktober 2019 @ 13:59:24 #30
479089 wollah
#BLACKLIVESMATTER
pi_189395966
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2019 12:36 schreef pferdfahrer het volgende:
Is internet al uitgevonden daar of doen ze het nog met rooksignalen?
:')
#KICKOUTZP
pi_189396052
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2019 12:32 schreef wolfjeamadeus het volgende:
Hoe achtergesteld is Barendrecht dat ze nu pas meerdere kliko's per huis krijgen. Over 20 jaar wellicht ondergrondse containers?
Je doet alsof dat vooruitgang is...
Gonna live while I'm alive, I'll sleep when I'm dead!
pi_189396123
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2019 14:07 schreef switchboy het volgende:

[..]

Je doet alsof dat vooruitgang is...
Gescheiden afval en lelijke afvalcontainers onzichtbaar onder de grond. Natuurlijk is dat vooruitgang.
pi_189396371
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2019 14:13 schreef wolfjeamadeus het volgende:

[..]

Gescheiden afval en lelijke afvalcontainers onzichtbaar onder de grond. Natuurlijk is dat vooruitgang.
Voor wie de burger of de gemeente? Je kan afval ook prima achteraf scheiden. Of beter: verbranden voor de stadsverwarming!

Het hele scheiden van afvalstromen is een achterhaald en economisch slecht concept. Helemaal als je beschikt over hoogwaardige verbrandingsovens. Goed heet genoeg verbrand plastic wordt gewoon CO2 en komt niet meer in zee terecht. De restwarmte kan je prima gebruiken.

Al dat scheiden van afvalstromen is geneuzel. De vrachtwagen die ipv 1x 3x langskomt geeft al meer co2 dan het plastic de oven in. Gelukkig snappen ze dat in Rotterdam wel. En hebben we een mooie afval warmte centrale.

Jammer dat de uitrol een financiële strop wordt. Hadden ze het maar net goedkoper dan gas moeten maken ipv gekoppeld aan de gasprijs zonder 'korting' die je standaard van andere energie bedrijven krijgt.

Het grappige is dat het gescheiden afval van TS straks allemaal samen in de verbrandingsoven van AVR terecht komt. Al het afval uit de regio komt daar namelijk terecht. Al die moeite om de milieu hippies in de gemeenteraad een goed gevoel te geven. En maar voor niks extra betalen voor je rommel.

https://fd.nl/opinie/1303(...)an-plastic-recycling

http://www.mejudice.nl/ar(...)anding-dan-recycling

https://frieschdagblad.nl(...)randen-dan-recycling

https://www.nrc.nl/nieuws(...)ende-wonden-a3655302

[ Bericht 32% gewijzigd door switchboy op 12-10-2019 14:52:27 ]
Gonna live while I'm alive, I'll sleep when I'm dead!
pi_189397094
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 oktober 2019 14:34 schreef switchboy het volgende:

[..]

Voor wie de burger of de gemeente? Je kan afval ook prima achteraf scheiden. Of beter: verbranden voor de stadsverwarming!

Het hele scheiden van afvalstromen is een achterhaald en economisch slecht concept. Helemaal als je beschikt over hoogwaardige verbrandingsovens. Goed heet genoeg verbrand plastic wordt gewoon CO2 en komt niet meer in zee terecht. De restwarmte kan je prima gebruiken.

Al dat scheiden van afvalstromen is geneuzel. De vrachtwagen die ipv 1x 3x langskomt geeft al meer co2 dan het plastic de oven in. Gelukkig snappen ze dat in Rotterdam wel. En hebben we een mooie afval warmte centrale.

Jammer dat de uitrol een financiële strop wordt. Hadden ze het maar net goedkoper dan gas moeten maken ipv gekoppeld aan de gasprijs zonder 'korting' die je standaard van andere energie bedrijven krijgt.

Het grappige is dat het gescheiden afval van TS straks allemaal samen in de verbrandingsoven van AVR terecht komt. Al het afval uit de regio komt daar namelijk terecht. Al die moeite om de milieu hippies in de gemeenteraad een goed gevoel te geven. En maar voor niks extra betalen voor je rommel.

https://fd.nl/opinie/1303(...)an-plastic-recycling

http://www.mejudice.nl/ar(...)anding-dan-recycling

https://frieschdagblad.nl(...)randen-dan-recycling

https://www.nrc.nl/nieuws(...)ende-wonden-a3655302
Goed punt. Zolang je het over plastic hebt. Drinkverpakkingsmateriaal, metaal, papier en GFT is een andere zaak.
pi_189397123
Metaal en glas blijft na verbranding over. magneet erbij. Gft boeit niet co2 neutraal.

Papier en karton zijn wel zinvol om te filteren voor verbranding. Goedkoper als grondstof dan een nieuwe boom.
Gonna live while I'm alive, I'll sleep when I'm dead!
  Moderator zaterdag 12 oktober 2019 @ 15:49:24 #36
451823 crew  Plompzakker
HAAAAAAA!
pi_189397150
Wat is er mis met twee containers? :')
Deze user is best OK als je hem normaal aanspreekt via DM.
pi_189397180
Minder dan drie containers hebben :').
-browserverneukende rickrolllink verwijderd-
pi_189406382
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2019 12:32 schreef wolfjeamadeus het volgende:
Hoe achtergesteld is Barendrecht dat ze nu pas meerdere kliko's per huis krijgen. Over 20 jaar wellicht ondergrondse containers?
Die zijn er al. Mogen nu alleen nog voor restafval gebruikt worden.
pi_189406396
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2019 11:38 schreef Asjemenou_ het volgende:

[..]

De inwoners vervelen zich wel he? Je druk maken over afval :')
8)7 |:( Snap je dat je jezelf tegenspreek? Wie zijn nou degenen die zich druk maken over afval? Mensen als jij, leid ik af uit je reactie. En je draait het 180 graden om. :')
pi_189406400
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 oktober 2019 14:34 schreef switchboy het volgende:

[..]

Voor wie de burger of de gemeente? Je kan afval ook prima achteraf scheiden. Of beter: verbranden voor de stadsverwarming!

Het hele scheiden van afvalstromen is een achterhaald en economisch slecht concept. Helemaal als je beschikt over hoogwaardige verbrandingsovens. Goed heet genoeg verbrand plastic wordt gewoon CO2 en komt niet meer in zee terecht. De restwarmte kan je prima gebruiken.

Al dat scheiden van afvalstromen is geneuzel. De vrachtwagen die ipv 1x 3x langskomt geeft al meer co2 dan het plastic de oven in. Gelukkig snappen ze dat in Rotterdam wel. En hebben we een mooie afval warmte centrale.

Jammer dat de uitrol een financiële strop wordt. Hadden ze het maar net goedkoper dan gas moeten maken ipv gekoppeld aan de gasprijs zonder 'korting' die je standaard van andere energie bedrijven krijgt.

Het grappige is dat het gescheiden afval van TS straks allemaal samen in de verbrandingsoven van AVR terecht komt. Al het afval uit de regio komt daar namelijk terecht. Al die moeite om de milieu hippies in de gemeenteraad een goed gevoel te geven. En maar voor niks extra betalen voor je rommel.

https://fd.nl/opinie/1303(...)an-plastic-recycling

http://www.mejudice.nl/ar(...)anding-dan-recycling

https://frieschdagblad.nl(...)randen-dan-recycling

https://www.nrc.nl/nieuws(...)ende-wonden-a3655302
Tot nu toe riep de gemeente op om blik-afval en plastic-afval op te sparen, niet bij elkaar maar afzonderlijk, en het in te leveren bij speciale inleverpunten. Binnenkort verplicht de gemeente iedere bewoner al het het blik, plastic en overige afval, bij elkaar, door elkaar gehusseld (wat geen papier is of geen GFT) in de ondergrondse containers te gooien.

Ze zweven van het ene uiterste naar het andere. :|W
  zondag 13 oktober 2019 @ 05:12:55 #41
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_189406406
Snap de OP niet helemaal. Is de strekking dat de burger zo opgevoed moet worden dat ze niet meer op EVB stemmen?
pi_189406412
quote:
1s.gif Op zondag 13 oktober 2019 05:12 schreef Lunatiek het volgende:
Snap de OP niet helemaal. Is de strekking dat de burger zo opgevoed moet worden dat ze niet meer op EVB stemmen?
Dit was de uitslag van de laatste gemeenteraadsverkiezingen in Barendrecht:



EVB werd buitenspel gezet en al die overige partijen vormden een "coalitie".

En dan heeft dat vieze antidemocratische totalistische partijkartel ook nog het lef om op een voorlichtingsavond over het afvalbeleid bewoners toe te spreken met: "De burger dient opgevoed te worden", "De meerderheid wil dit".

[ Bericht 5% gewijzigd door Braindead2000 op 13-10-2019 05:28:40 ]
pi_189406438
Oude situatie: Ieder burger in Barendrecht mag zelf beslissen wat hij in zijn vuilnisbak gooit en wanneer hij de inhoud, in een vuilniszak, in de ondergrondse container gooit.

Mooi systeem toch? Vrijheid, blijheid, 90% van Barendrecht tevreden met het systeem. Moet toch kunnen?

FOUT. :(

Ordnung muss sein volgens de deugende elite. :(

Vanaf nu af aan is iedere bewoner verplicht 2 van die deugense stankcontainers in zijn achtertuin te plaatsen, niet in de voortuin, dass ist verboten, in der Achtertuin. :(

Je mag ze weigeren maar je bent wel verplicht een papiertje te onderteken hoe je het afva dan gaat scheiden. Bewijzen moeten overlegt worden, ordnung muss sein, de bewijslast ligt nu op het schaaltje van weigeraaars.

Chips op de containers en chips in de ondergrondse containers die in de gaten houden hoe vaak je wanneer welk afval inlevert. Ordnung muss sein. :(

And last but not least:

"De wethouder heeft aangegeven dat handhaving van verkeerd aangeleverd afval topprioriteit zal worden van de BOA’s (van de gemeente) tegen de tijd dat het afvalbeleid in gaat." :r

Ik weet niet precies wat dat betekent maar ik vrees het ergste.
  zondag 13 oktober 2019 @ 06:23:07 #44
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_189406452
Mafklappers.
Er hoeft maar 1 persoon uit de coalitie te stappen of je hebt een beleidscrisis omdat de coalitie dan de meerderheid kwijt id - is hier ook gebeurd.
pi_189406460
quote:
1s.gif Op zondag 13 oktober 2019 06:23 schreef Lunatiek het volgende:
Mafklappers.
Er hoeft maar 1 persoon uit de coalitie te stappen of je hebt een beleidscrisis omdat de coalitie dan de meerderheid kwijt id - is hier ook gebeurd.
Heel dat partijkartel heeft met elkaar afgesproken: Wat er ook gebeurt, we moeten gezamenlijk de macht behouden. je ziet het in de Tweede Kamer, op gemeentelijk niveau en provinciaal niveau.

Ik verwacht niet dat er eentje uitstapt.
pi_189406470
"handhaving van verkeerd aangeleverd afval topprioriteit zal worden van de BOA’s"

Dit is best wel ernstig. Want hoe willen ze dat doen?
pi_189406487
Heimelijk bezitters van verdachte containers met een verdachtelijke lage inhoud aan GFT bespioneren?

Verdachte containerweigeraars bespioneren en staande houden en ze gebieden de inhoud van hun vuilniszak te laten zien als ze met hun vuilniszak op weg zijn naar de ondergrondse afvalcontainer?
pi_189406564
Chips in de containers registreren binnenkort wie wat waar en hoeveel op welk tijdstip aan aanval deponeert.
Dan heb je ook nog het pasjessysteem voor de ondergrondse containers. Daar kunnen ze nog beter zien wie wat hoeveel en wanneer afval in de ondergrondse container gooit.

Iedere bewoner is binnenkort verplicht een pinpas te gebruiken als ze afval in de ondergrondse container gooien.

De gemeente weet dus precies welke containers verdacht zijn en wanneer er verdachte praktijken afspelen. Bruikbare informatie voor hun BOA's.
  zondag 13 oktober 2019 @ 07:39:55 #49
436932 MagnumPI
Nuns don't work on Sunday
pi_189406978
Nee!
TS toch!
Wat verschrikkelijk! :'(

Nu moet je afval gaan scheiden zoals de rest van Nederland dat al minstens 20 jaar doet ;(

Als dit zo doorgaat, gaan ze straks ook nog de melkboer verbannen. Dan moet je naar de supermarkt (Google dit maar even). Of komen er verkeerslichten: een systeem waarbij elektronisch middels gekleurde verlichting de situatie op kruispunten wordt gereguleerd. En nog veel meer "vooruitgang".

Hou het tegen nu het nog kan! }:|
Jullie zijn het laatste dorpje in heel Gallië dat nog dapper weerstand biedt. _O_ *O*
I believe you gotta pray to God as if you couldn't get anything done without him... and then you go about doing it as if he doesn't exist.
pi_189407088
Ts heeft zware issues, mooier kan ik het niet maken.
pi_189407216
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2019 05:07 schreef Braindead2000 het volgende:

[..]

Tot nu toe riep de gemeente op om blik-afval en plastic-afval op te sparen, niet bij elkaar maar afzonderlijk, en het in te leveren bij speciale inleverpunten. Binnenkort verplicht de gemeente iedere bewoner al het het blik, plastic en overige afval, bij elkaar, door elkaar gehusseld (wat geen papier is of geen GFT) in de ondergrondse containers te gooien.

Ze zweven van het ene uiterste naar het andere. :|W
koren op de molen van leefbare partijen dit soort fratsen en cordon sanitaire van het partij kartel. Ik zie EVB nog wel een absolute meerderheid krijgen met een beetje goede campagne
Gonna live while I'm alive, I'll sleep when I'm dead!
pi_189407259
Gewoon net zo als in China een sociaal puntensysteem in Barendrecht invoeren. Inwoners die geen containers gebruiken krijgen dan min-punten en mogen dan niet meer met het OV.
Hoeveel jonko's moeten we smoken, voordat we vrij zijn, van dit regime?
  zondag 13 oktober 2019 @ 08:11:16 #53
163194 DrDarwin
Novio-magenta
pi_189407282
De zweep erover, en door..!
  zondag 13 oktober 2019 @ 09:58:16 #54
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_189408611
ZULO-volk dat dit soort topics opent met dito niveau taalgebruik, drogredeneringen en een schrijnend gebrek aan kennis dat moet inderdaad door de overheid opgevoed worden. Want daar hebben je ouders toch echt iets niet goed gedaan.
  zondag 13 oktober 2019 @ 10:26:20 #55
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_189408930
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2019 05:22 schreef Braindead2000 het volgende:

[..]

Dit was de uitslag van de laatste gemeenteraadsverkiezingen in Barendrecht:

[ afbeelding ]

EVB werd buitenspel gezet en al die overige partijen vormden een "coalitie".

En dan heeft dat vieze antidemocratische totalistische partijkartel ook nog het lef om op een voorlichtingsavond over het afvalbeleid bewoners toe te spreken met: "De burger dient opgevoed te worden", "De meerderheid wil dit".

Tja EVB heeft zichzelf in het verleden onmogelijk gemaakt met nogal arrogant gedrag. Dat wordt afgestraft, logisch.

EVB zal de volgende keer wel een absolute meerderheid halen, daarna zijn er twee scenario’s waarschijnlijk.
- exploderen vanwege intern gezeik
- de gemeente aan een artikel 12 status helpen

Democratie is niet hetzelfde als altijd maar je zin krijgen, makkelijk zat
  zondag 13 oktober 2019 @ 16:14:57 #56
464166 Captain_Jack_Sparrow
Why is all the rum gone?
pi_189413645
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2019 10:10 schreef Braindead2000 het volgende:

[..]

Ja, daar maak ik me druk om. Niet alleen drukt dat vieze totalisterische partijkartel iedere bewoner een deugcontainer door de strot. Ook bepaalt dat kankergezwel nog eens voor je dat je die deugcontainers niet in de voortuin mag zetten maar in de achtertuin MOET zetten.
Logisch. In de voortuin staat zo tokkie.
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')