abonnement Unibet Coolblue
pi_189392617
Hé, in onze nieuwe woning zit op een van de badkamers een bubbelbad met jets, nu gaan de kinderen die badkamer voornamelijk gebruiken.

Is het erg als je die jets niet gebruikt ?
Ik bedoel, blijft er dan water in staan wat weer slecht is voor je gezondheid ?
Ik was hier...
pi_189392879
Wil je het bad goed laten werken en hygiënisch houden vergt het best wat onderhoud.

Bijvoorbeeld ook geen zepen gebruiken vanwege de vetafzetting.

Ik zou ook oppassen met badschuim en het al dan niet per ongeluk aanzetten ;).
pi_189392900
Wij hebben een bubbelbad in mijn ouderlijk huis. In de bodem zitten jets die lucht blazen, in de zijwanden zitten jets die water blazen.
We moesten na gebruik van het bad de luchtjets altijd even een minuutje laten blazen zodra het bad leeg was, ook als we ze niet gebruikt hadden tijdens het in bad gaan. Met de waterjets hoefden we niets te doen.
Geen idee of dat bij jullie bad ook zo moet maar dit was bij ons het advies van Plieger.
pi_189393363
Er moet inderdaad geen water in blijven staan. Denk erom dat het voor kinderen schadelijk kan zijn vanwege de klap op de nieren (kinderen hebben de jet op de verkeerde hoogte), maar dan moet je even controleren wat het advies van de fabrikant is.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_189395890
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 oktober 2019 09:49 schreef Jordy-B het volgende:
Er moet inderdaad geen water in blijven staan. Denk erom dat het voor kinderen schadelijk kan zijn vanwege de klap op de nieren (kinderen hebben de jet op de verkeerde hoogte), maar dan moet je even controleren wat het advies van de fabrikant is.
Bedankt voor jullie reacties !

Nee precies, de oudste is 4 dus die kunnen dat sowieso niet gebruiken.
Ik was hier...
pi_189412011
En als er geen onderhoud is gepleegd schimmel to the max als je de jets aanzet.
pi_189412031
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2019 14:02 schreef ferrari_rood het volgende:
En als er geen onderhoud is gepleegd schimmel to the max als je de jets aanzet.
Hmmm...

Wat zou ik dan het beste kunnen doen voordat er iemand in bad gaat ? :P
Ik was hier...
pi_189412440
Bad vol. Beetje chloor er in. Poosje laten pruttelen met de jets aan.
pi_189412450
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2019 14:04 schreef Nismo91 het volgende:

[..]

Hmmm...

Wat zou ik dan het beste kunnen doen voordat er iemand in bad gaat ? :P
pi_189458345
als je het niet meer gaat gebruiken voor de komende tijd zal ik het systeem leeg maken en de stekker er uit halen. aks je het na een tijd wel weer gebruikt eerst met wat chloor laten draaien en daarna met de hg reiniger.

zo deden wij dat toen we een jet stream bad hadden. wij gebruikte het ook bijna nooit.
pi_189458395
quote:
0s.gif Op woensdag 16 oktober 2019 08:11 schreef Nico987 het volgende:
als je het niet meer gaat gebruiken voor de komende tijd zal ik het systeem leeg maken en de stekker er uit halen. aks je het na een tijd wel weer gebruikt eerst met wat chloor laten draaien en daarna met de hg reiniger.

zo deden wij dat toen we een jet stream bad hadden. wij gebruikte het ook bijna nooit.
Dan lopen je jets nog steeds vol zonder dat je ze kunt droogblazen, met alle gevolgen van dien.
  woensdag 16 oktober 2019 @ 12:09:36 #12
462263 Elpis
Goddess of hope
pi_189461821
Wij hadden een systeem dat zichzelf tussendoor ook eens spontaan droogblies. Heel fijn als er kleine kinderen in de kamer ernaast sliepen. Daarom er een klik aan klik uit stekker ertussen gezet zodat we hem konden doorblazen wanneer we zelf wilden.
En ja aan reinigen en doorblazen ontkom je niet ook al gebruik je ze zelf niet.
I 'm not sure about an inner child, but I do have an inner idiot who surfaces every now and then.
  zaterdag 19 oktober 2019 @ 19:31:05 #13
487775 Thomas1551
Ask me what you want
pi_189519100
Wij gooien elk kwartaal 5L azijn in het bad, bubbels 15min aan en nachtje weken, dan jets half uur aan en leeg laten lopen.
BRANDSCHOON
pi_189528841
Thanks voor de tips !
Ben eens benieuwd of het bad automatisch doorblaast... er zit ook een tv en radio in dus ik zou zeggen dat hij dat ook wel kan.
Ik was hier...
pi_189529016
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2019 19:31 schreef Thomas1551 het volgende:
Wij gooien elk kwartaal 5L azijn in het bad, bubbels 15min aan en nachtje weken, dan jets half uur aan en leeg laten lopen.
BRANDSCHOON
Is 5 liter genoeg om alles in te laten weken? Moet er niet veel meer in dan dat?
  zondag 20 oktober 2019 @ 19:00:52 #16
487775 Thomas1551
Ask me what you want
pi_189535003
5L en bad verder vol met water laten lopen natuurlijk
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')