abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_7829327
ik ga nu ff 2 voorbeelden vertellen:

1: ik zit op een MBO college in de eerste klas, en daarin hebben zich 3 fronten opgericht, een groepje met mij erin en n paar vrienden van me, een groepje tegen ons (1 leider, met meelopers) en een groepje neutraal.
nu is het zo dat dat groepje tegen ons gewoon zonder doel tegen ons is, en in het bijzonder tegen mij kom ik bijvoorbeeld aanlopen bij een lokaal waar hun staan te wachten, zegt die 'leider': ja nu ff allemaal klappen want daar komt de enige echte hero.... en ze doen het ook nog
zo zijn er talloze voorbeelden om ons groepje en vooral mij in de zeik te zetten met vreemden erbij.

2: ik zit op badminton, al n jaartje, en ik ken iedereen al zo'n beetje, met niemand problemen, kan met iedereen goed opschieten. sinds een week of 2 is er een nieuwe bij gekomen, een 'stevige' jongen van een jaar of 18 en die denkt dus dat hij de bom is.
na het badmintonnen (daarnet) hebben we nog ff gedart, een vriend van mij en ik, en toen kwam die nieuwe jongen ook nog met een andere jongen, toen gingen we ff tegen elkaar darten.
na je gegooid hebt moet je ff je pijlen uit het bord halen en naast het bord je score opschrijven. ik heb moeite met rekenen, dus dat duurd iets langer.
dus dan stond ik daar ff te rekenen, zegt die neiuwe opeens : RoT eens op, klein kutkind
ik ben er maar niet op in gegaan, maar een paar keer tijdens het darten kwam er van die onzin uit...
wat ik me afvraag, waarom moeten ze mij zo de grond in douwen alsof ik 'een klein kutkind' ben, terwijl ik nooit met diegene ben omgegaan

dit zijn dus ff voorbeelden van vandaag, waar ik me dus niet goed bij voel, want ik vraag me nu af wat ik misdaan heb

dit is het hele verhaal, er is niks aan vooraf gegaan, ze doen het zomaar uit het niets

vrijdag 10 januari 2003 @ 22:26:52 #2
30560 2Mini
Official Logo
pi_7829416
offtopic : Ik speel ook Badminton! ik vind het wel lache
Camera 1... 1!
pi_7829430
Je bent gewoon het lulletje van de klas...

Het enige wat je er aan kan doen, is het accepteren, of je bij hen aansluiten en een ander pesten.

pi_7829474
quote:
Op vrijdag 10 januari 2003 22:27 schreef SolidArt het volgende:
Je bent gewoon het lulletje van de klas...

Het enige wat je er aan kan doen, is het accepteren, of je bij hen aansluiten en een ander pesten.

j ahoe wordt je het lulletje van de klas, dat ben ik vanaf groep 1 al
pi_7829500
quote:
Op vrijdag 10 januari 2003 22:29 schreef MarkyB het volgende:

[..]

j ahoe wordt je het lulletje van de klas, dat ben ik vanaf groep 1 al

dan geef ik je 1 tip, die absoluut werkt, mep de 'leider' tegen de vlakte, of zorg dat hij door jouw botte opmerkignen de grond in wordt geboord, en laat hem uitgelachen worden door z'n eigen vrienden.
  vrijdag 10 januari 2003 @ 22:31:04 #6
30560 2Mini
Official Logo
pi_7829505
quote:
Op vrijdag 10 januari 2003 22:29 schreef MarkyB het volgende:

[..]

jahoe wordt je het lulletje van de klas, dat ben ik vanaf groep 1 al

wat ben jij een sukkel zeg whahaha... ok moest het ff posten
Camera 1... 1!
pi_7829509
quote:
Op vrijdag 10 januari 2003 22:30 schreef SolidArt het volgende:

[..]

dan geef ik je 1 tip, die absoluut werkt, mep de 'leider' tegen de vlakte, of zorg dat hij door jouw botte opmerkignen de grond in wordt geboord, en laat hem uitgelachen worden door z'n eigen vrienden.

en ja, i can tell...
pi_7829511
Negeren. Of er nog harder tegeningaan. Dat tweede is vaak lastiger en vergt veel meer energie/wilskracht.
Don't think you are. Know you are.
  vrijdag 10 januari 2003 @ 22:31:42 #9
30560 2Mini
Official Logo
pi_7829519
quote:

[..]

en door je "daad" krijg je vrienden
Camera 1... 1!
pi_7829527
misschien moet je het gewoon eens aan hun vragen van zeg wat heb jij tegen mij en dan hoor je het vanzelf. Er zal dan wel niet veel zinnigs uitkomen. Maar vragen en waarom vind je dat en blah blah blah.
totdat ze uitgelult zijn.

En een grote bakkes terug hebben.

pi_7829542
quote:
Op vrijdag 10 januari 2003 22:31 schreef GHansie het volgende:
Negeren. Of er nog harder tegeningaan. Dat tweede is vaak lastiger en vergt veel meer energie/wilskracht.
ik heb zat wilskracht, maar het moet niet nodig zijn, ik wil tegen iedereen normaal kunnen doen.

en negeren werkt nie, nog maar ff doorgaan dan

pi_7829555
quote:
Op vrijdag 10 januari 2003 22:31 schreef 2Mini het volgende:

[..]

volgens mij ben je dat zelf

om zoiets te posten

pi_7829559
quote:
Op vrijdag 10 januari 2003 22:32 schreef Riann het volgende:
gewoon eens aan hun vragen van zeg wat heb jij tegen mij
antwoord = wat niet
pi_7829566
quote:
Op vrijdag 10 januari 2003 22:31 schreef 2Mini het volgende:

[..]

en jij moet es ff je kutkop houe
pi_7829574
quote:

[..]

Dat klinkt als een "All good and well" film maar wil vaak ook werken.
Don't think you are. Know you are.
pi_7829580
quote:
Op vrijdag 10 januari 2003 22:32 schreef MarkyB het volgende:

[..]

ik heb zat wilskracht, maar het moet niet nodig zijn, ik wil tegen iedereen normaal kunnen doen.

en negeren werkt nie, nog maar ff doorgaan dan

Het is nog altijd, de wet van de sterkste hoor...

als jij jezelf er niet uitvecht, letterlijk en figuurlijk, wordt je dalijk ook op je werk gepest (ja dat kan ook) en zul je je leven lang boeten.

Schup hem gewoon een keer hard onderuit, en leer hem dat ie niet moet fucken!

pi_7829585
quote:
Op vrijdag 10 januari 2003 22:33 schreef MarkyB het volgende:

[..]

antwoord = wat niet

dan moet je zeggen van ja noem de dingen is allemaal op wat je tegen mij hebt en als hij zegt alles of zo

dan moet je zeggen nou noem ze dan eens op

pi_7829678
quote:
Op vrijdag 10 januari 2003 22:34 schreef SolidArt het volgende:

[..]

Het is nog altijd, de wet van de sterkste hoor...

als jij jezelf er niet uitvecht, letterlijk en figuurlijk, wordt je dalijk ook op je werk gepest (ja dat kan ook) en zul je je leven lang boeten.

Schup hem gewoon een keer hard onderuit, en leer hem dat ie niet moet fucken!

ik heb zelf al bedacht hem op zn zwakste punt te krijgen (die op school) om lijm in de sloten van zn scooter te doen, maar dat is gelijk weer zoon stomme actie.
pi_7829694
Mensen die treiteren verbloemen zo hun eigen tekortkomingen.Het zegt dus meer over hen dan over jou.En je kan natuurlijk niet iedereen te vriend houden, dus gewoon lekker je ding doen met de mensen waar je het goed mee kunt vinden.

Veel sterkte

pi_7829701
Vuur bestrijd je met vuur , ik ken het, laat wat van je horen, dat verwachten ze vaak niet. Als ze eenmaal weten dat je je tanden kan laten zien, houden ze vaak wel op. Of het wordt nog erger, maar dan kan je altijd nog lekker gaan rellen .
Gapen werkt aanstekelijk weet je!
pi_7829708
quote:
Op vrijdag 10 januari 2003 22:38 schreef MarkyB het volgende:

[..]

ik heb zelf al bedacht hem op zn zwakste punt te krijgen (die op school) om lijm in de sloten van zn scooter te doen, maar dat is gelijk weer zoon stomme actie.

ik vind het wel kinderachtig van hem

bij ons zijn ze zo echt niet
en ik zit ook op mbo 2e leerjaar

en met de mentor erover hebben of zo

pi_7829709
gs op karate dat zal ze leren
Wat heb je tegen ambtenaren? Ze doen toch niks!
pi_7829710
quote:

[..]

nee, daar heb je geen moer aan...

GEen kinderachtig gedoe, en verlaag je niet naar zijn niveau.

Verzin eens wat keiharde strake opmerkingen als hij iets tegen je zegt.
en als ie op je af komt, sla je hem tegen z'n strot... (niet van mij geleerd)
dan ligt ie geheid.

pi_7829716
Ik vind het erg vervelend voor je, weet een beetje wat het is, want het het op de basisschool mee gemaakt (het 'de lul' zijn), eerst was ik altijd boos, daarna negeerde ik en nam het ietsje af, maar het is pas gestopt toen ik naar de middelbare school ging...

Maargoed, ik weet niet of het een krachtpatser is, maar ik zal m echt op z'n bek slaan, maar doe dit niet als je daarna zelf in elkaar word gemept door hem, omdat ie op boksen blijkt te zitten Dus kijk het een beetje aan.

Op de middelbare school had ik er ook zo eentje zitten, één flinke klap, en het was over, dus...

Maargoed, geweld is ook niet altijd de goeie manier hea... Je weet maar nooit wie je tegen het lijf loopt, en wat die in z'n jaszak heeft zitten!

pi_7829755
quote:

[..]

Inderdaad, haal je enkel meer ellende mee op je hals.

Negeren; is echt de beste manier. Er kómt een moment dat ze er flauw van worden als je niet reageert.

Sterkte.

Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')