abonnement Unibet Coolblue
pi_189391749
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2019 14:17 schreef Nikonlover het volgende:
:'( :'( :'(

Zeker één agent is gedood en verscheidene andere raakten gewond bij een aanval met een mes in het hoofdkantoor van de politie in Parijs. Dat melden Franse media. De dader is doodgeschoten, maar volgens Le Parisien is er mogelijk nog een tweede in het gebouw.

De aanval zou donderdag rond 13 uur gebeurd zijn. Om hoeveel slachtoffers het precies gaat is nog niet duidelijk, maar zeker een van hen heeft het niet overleefd.

Dader
De dader zou volgens Le Parisien een administratief personeelslid zijn van het directoraat van de politie op het île de la Cité. Volgens bronnen bij de politie zou de aanval gevolgd zijn op een woordenwisseling.

Het metrostation Cité is afgesloten voor het publiek. Minister van Binnenlandse Zaken Christophe Castaner is meteen ter plaatse gegaan.

https://www.hln.be/nieuws(...)geschakeld~afb67ac1/


https://actu.orange.fr/fr(...)-CNT000001k4ry8.html

.
Paris Stabber's Radical Imam Should Have Been Deported…

Vragen over een imam van de Gonesse-moskee, bezocht door Mickaël Harpon
De moordenaar van de prefectuur van Politie bezocht de moskee van Fauconničre.
Een van zijn imams, die in 2015 werd uitgezet, was dat niet.

Ahmed Hilali, 35 jaar oud, Marokkaans, de man wordt beschuldigd van het prediken van een salafistische islam, die de officier van de inlichtingendienst van de prefectuur van politie (DRPP) had kunnen beďnvloeden. In 2015 was er een verplichting tot het verlaten van Frans grondgebied (OQTF) en vervolgens ingetrokken. Het feit dat hij niet is gedeporteerd, heeft sinds dinsdag een controverse aangewakkerd.

>>
https://www.lemonde.fr/so(...)is_6014909_3224.html
shift-knop defekt
pi_189391803
Dit is nu precies wat ik altijd zeg...volg het spoor naar de moskee waar die gekken de laatste maanden hebben rondgehangen, en daar vind je de oorzaak, in de vorm van haatspuwende imams. Nooit heb ik bv vernomen in welke moskee die rooie kutturk uit Utrecht kwam, die eerst gewoon een cokesnuivende kruimeldief was en ineens een fanatieke gelovige. Het antwoord ligt in de moskee waar hij kwam.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
  zaterdag 12 oktober 2019 @ 02:28:09 #3
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_189391882
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2019 02:14 schreef Hathor het volgende:
Dit is nu precies wat ik altijd zeg...volg het spoor naar de moskee waar die gekken de laatste maanden hebben rondgehangen, en daar vind je de oorzaak, in de vorm van haatspuwende imams. Nooit heb ik bv vernomen in welke moskee die rooie kutturk uit Utrecht kwam, die eerst gewoon een cokesnuivende kruimeldief was en ineens een fanatieke gelovige. Het antwoord ligt in de moskee waar hij kwam.
Jij gaat naar een moskee?
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidő sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
  zaterdag 12 oktober 2019 @ 02:32:08 #4
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_189391904
Het probleem is dat waar de huidige terrorist vandaan komt niet zo belangrijk is. Dat kan ook de zolderkamer zijn. Hij of zij kan extreem links zijn of rechts. Of religieus zijn. Of vanuit een ideologisch motief handelen. Het probleem is dat de opsporing en in de gaten houden van dit soort personen lastig is. Laat staan ze te vinden. Vaak trekken ze pas de aandacht op het moment dat het dus fout gaat.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidő sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_189392026
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2019 02:32 schreef Megumi het volgende:
Het probleem is dat waar de huidige terrorist vandaan komt niet zo belangrijk is. Dat kan ook de zolderkamer zijn. Hij of zij kan extreem links zijn of rechts. Of religieus zijn. Of vanuit een ideologisch motief handelen. Het probleem is dat de opsporing en in de gaten houden van dit soort personen lastig is. Laat staan ze te vinden. Vaak trekken ze pas de aandacht op het moment dat het dus fout gaat.
Ja ok, maar dit was niet een vakkenvuller in de supermarkt die ineens de kolder kreeg maar zat daar in de top van een Franse veiligheidsdienst. Dat zal inmiddels wel bekend zijn uit deel 1 neem ik aan en zal nog een tijdje blijven slepen. Zoals verwacht is het al vrij snel onder het tapijtje gegaan en blijven vrijwel enkel de Franse media over hoe dat verder gaat.
shift-knop defekt
  zaterdag 12 oktober 2019 @ 03:10:16 #6
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_189392053
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2019 03:01 schreef TomLuny het volgende:

[..]

Ja ok, maar dit was niet een vakkenvuller in de supermarkt die ineens de kolder kreeg maar zat daar in de top van een Franse veiligheidsdienst. Dat zal inmiddels wel bekend zijn uit deel 1 neem ik aan en zal nog een tijdje blijven slepen. Zoals verwacht is het al vrij snel onder het tapijtje gegaan en blijven vrijwel enkel de Franse media over hoe dat verder gaat.
Ik begrijp dat de imam van de moskee waar de dader kwam eigenlijk al Frankrijk uit zou moeten zijn? Maar of dat de aanslag had kunnen voorkomen? Durf ik niet te zeggen.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidő sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_189392193
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2019 03:10 schreef Megumi het volgende:

Ik begrijp dat de imam van de moskee waar de dader kwam eigenlijk al Frankrijk uit zou moeten zijn? Maar of dat de aanslag had kunnen voorkomen? Durf ik niet te zeggen.
Ja dat was de strekking van dat artikel, de imam had al gedeporteerd moeten zijn. Ik spreek zelf geen woord Frans maar via rechtermuis knop valt het te vertalen, al is dat niet 100%.
Gaat eigenlijk niet zozeer of de aanslag voorkomen had kunnen worden door de imam uit te zetten want voor die ene heb je meteen 10 anderen klaar staan, maar of de aanslag voorkomen had kunnen worden door beter doorlicht beleid bij de betreffende diensten. Daarom moest minister van binnenlandse zaken Castaner tekst en uitleg geven en werd om zijn ontslag geroepen. Komt nog een onderzoekscommissie naar meen ik.

Deze twee zijn vers van BBC en Telegraaf, Lemonde is van 10 oktober.
BBC maakt er een halve verwarde man van, dat is toch vooruitgang.

Paris killings: Terror at heart of police HQ jolts France

The knife assault at Paris police headquarters has been described as the most serious attack in France since the Bataclan.

On Thursday 3 October, a police computer operator returned from lunch concealing a newly bought 30cm (12in) kitchen knife.

In a seven-minute spree he slashed, stabbed and killed three officers and a civilian worker - before himself being shot dead in the courtyard of the historic building.

It might seem curious to claim this as the worst since the Paris attacks of November 2015. What about the Nice lorry rampage which killed 86 in July 2016? What about the ghastly murder of elderly priest Jacques Hamel during morning Mass?

The difference, and the significance, is where it happened.

https://www.bbc.com/news/world-europe-49997776

https://www.telegraaf.nl/(...)de-agenten-ontwapend

https://www.lemonde.fr/so(...)at_6014951_3224.html
shift-knop defekt
  zaterdag 12 oktober 2019 @ 04:12:57 #8
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_189392208
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2019 04:10 schreef TomLuny het volgende:

[..]

Ja dat was de strekking van dat artikel, de imam had al gedeporteerd moeten zijn. Ik spreek zelf geen woord Frans maar via rechtermuis knop valt het te vertalen, al is dat niet 100%.
Gaat eigenlijk niet zozeer of de aanslag voorkomen had kunnen worden door de imam uit te zetten want voor die ene heb je meteen 10 anderen klaar staan, maar of de aanslag voorkomen had kunnen worden door beter doorlicht beleid bij de betreffende diensten. Daarom moest minister van binnenlandse zaken Castaner tekst en uitleg geven en werd om zijn ontslag geroepen. Komt nog een onderzoekscommissie naar meen ik.

Deze twee zijn vers van BBC en Telegraaf, Lemonde is van 10 oktober.
BBC maakt er een halve verwarde man van, dat is toch vooruitgang.

Paris killings: Terror at heart of police HQ jolts France

The knife assault at Paris police headquarters has been described as the most serious attack in France since the Bataclan.

On Thursday 3 October, a police computer operator returned from lunch concealing a newly bought 30cm (12in) kitchen knife.

In a seven-minute spree he slashed, stabbed and killed three officers and a civilian worker - before himself being shot dead in the courtyard of the historic building.

It might seem curious to claim this as the worst since the Paris attacks of November 2015. What about the Nice lorry rampage which killed 86 in July 2016? What about the ghastly murder of elderly priest Jacques Hamel during morning Mass?

The difference, and the significance, is where it happened.

https://www.bbc.com/news/world-europe-49997776

https://www.telegraaf.nl/(...)de-agenten-ontwapend

https://www.lemonde.fr/so(...)at_6014951_3224.html
Ik wacht gewoon op de volgende aanslag. Hopelijk niet al te dicht bij. Wat die gaat er zeker komen.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidő sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_189392283
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2019 02:28 schreef Megumi het volgende:

[..]

Jij gaat naar een moskee?
Nee? Wat een rare vraag.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
  zaterdag 12 oktober 2019 @ 04:30:26 #10
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_189392286
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2019 04:29 schreef Hathor het volgende:

[..]

Nee? Wat een rare vraag.
Uit je post sprak zoveel kennis dat ik dacht jij bent vast ook een moskee bezoeker?
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidő sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_189392291
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2019 04:30 schreef Megumi het volgende:

[..]

Uit je post sprak zoveel kennis dat ik dacht jij bent vast ook een moskee bezoeker?
Nee, je moet eens wat beter lezen.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
  zaterdag 12 oktober 2019 @ 04:36:26 #12
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_189392297
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2019 04:32 schreef Hathor het volgende:

[..]

Nee, je moet eens wat beter lezen.
Ok. Wel een vraagje wat denk je te gaan doen aan gekken die niet uit een moskee komen. bijvoorbeeld van het type Folkert van der Graaf?
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidő sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_189392301
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2019 04:36 schreef Megumi het volgende:

[..]

Ok. Wel een vraagje wat denk je te gaan doen aan gekken die niet uit een moskee komen. bijvoorbeeld van het type Folkert van der Graaf?
Ik weet niet goed wat ik met deze vraag moet...ik zou het zelf wel weten maar ik ben de overheid niet.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
  zaterdag 12 oktober 2019 @ 04:39:13 #14
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_189392304
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2019 04:38 schreef Hathor het volgende:

[..]

Ik weet niet goed wat ik met deze vraag moet...ik zou het zelf wel weten maar ik ben de overheid niet.
Maar je weet het wel dus? Heb jij een 100% oplossing wat een aanslag uitsluit? En stem je? Zo ja ben je ook onderdeel van het systeem denk ik.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidő sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_189392306
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2019 04:39 schreef Megumi het volgende:

[..]

Maar je weet het wel dus? En stem je? Zo ja ben je ook onderdeel van het systeem denk ik.
Ik heb de laatste keer CDA gestemd, vraag niet waarom.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_189392309
Bovendien is een aanslag niet 100% uit te sluiten, dat is onmogelijk.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
  zaterdag 12 oktober 2019 @ 04:55:25 #17
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_189392332
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2019 04:40 schreef Hathor het volgende:

[..]

Ik heb de laatste keer CDA gestemd, vraag niet waarom.
Hehe. Eigenlijk is mijn betoog meer dat het type aanslag waar dit topic overgaat gewoon lastig is te voorkomen. Natuurlijk zou je om maar wat te noemen een moskee met een radicale extreme imam in de gaten moeten houden en ook de mensen die daar komen. Maar om iemand 24x7 uur in de gaten te houden heb je geloof ik minimaal 20 man nodig. Stel dat er in de moskee 1000 bezoeker komen reken maar uit.

Verder is er na 911 al dan niet terecht veel geschoond bij de inlichtingen diensten op personeel met een islamitische achtergrond. Om een vijand te verslaan moet je die wel kunnen doorgronden denk ik.

Er zitten ook wat haken en ogen maar daar kan je wel een boek over schrijven in de manier waarop overheden data verzamelen over gevaarlijke groepen en personen denk aan de sleepnet methode. Het verzamelen van data is belangrijk maar nog belangrijker wat doe je met die data het analyseren daar van.

En verder nog. Dat terrorisme vanuit de islam gevaarlijk is en op dit moment de aandacht heeft is niet onlogisch. Maar is geen reden om zeg maar andere gekken vrij spel te geven. Denk daarbij dus ook aan de andere extremism's. Zowel recht als links.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidő sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
  zaterdag 12 oktober 2019 @ 04:59:31 #18
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_189392340
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2019 04:43 schreef Hathor het volgende:
Bovendien is een aanslag niet 100% uit te sluiten, dat is onmogelijk.
Daar zijn we het over eens.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidő sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_189392344
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2019 04:55 schreef Megumi het volgende:

[..]

Hehe. Eigenlijk is mijn betoog meer dat het type aanslag waar dit topic overgaat gewoon lastig is te voorkomen. Natuurlijk zou je om maar wat te noemen een moskee met een radicale extreme imam in de gaten moeten houden en ook de mensen die daar komen. Maar om iemand 24x7 uur in de gaten te houden heb je geloof ik minimaal 20 man nodig. Stel dat er in de moskee 1000 bezoeker komen reken maar uit.

Verder is er na 911 al dan niet terecht veel geschoond bij de inlichtingen diensten op personeel met een islamitische achtergrond. Om een vijand te verslaan moet je die wel kunnen doorgronden denk ik.

Er zitten ook wat haken en ogen maar daar kan je wel een boek over schrijven in de manier waarop overheden data verzamelen over gevaarlijke groepen en personen denk aan de sleepnet methode. Het verzamelen van data is belangrijk maar nog belangrijker wat doe je met die data het analyseren daar van.

En verder nog. Dat terrorisme vanuit de islam gevaarlijk is en op dit moment de aandacht heeft is niet onlogisch. Maar is geen reden om zeg maar andere gekken vrij spel te geven. Denk daarbij dus ook aan de andere extremism's. Zowel recht als links.
Het zou al een frisse start zijn om salafisme niet te zien als religie, maar eerder als uitwas daarvan. Het is gewoon een sekte, vol met gekken die ons dood willen hebben. Ga daar mee aan de gang als overheid, en je kan het ook daadwerkelijk de kop indrukken.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
  zaterdag 12 oktober 2019 @ 05:09:29 #20
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_189392359
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2019 05:01 schreef Hathor het volgende:

[..]

Het zou al een frisse start zijn om salafisme niet te zien als religie, maar eerder als uitwas daarvan. Het is gewoon een sekte, vol met gekken die ons dood willen hebben. Ga daar mee aan de gang als overheid, en je kan het ook daadwerkelijk de kop indrukken.
Na ook dat is lastig. Denk daarbij bijvoorbeeld aan olie. Wat bepaalde landen zo belangrijk maakt dat ze eigenlijk straffeloos hier het islamitisch onderwijs maar mogen blijven financieren. En buitenlandse zaken de rapportage daarover geheim houd richting tweede kamer. En zelfs koningin Maxima zelfs een kowtow doet naar een prins van zo een achterlijk land. Met als dekmantel de VN.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidő sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_189392364
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2019 05:09 schreef Megumi het volgende:

[..]

Na ook dat is lastig. Denk daarbij aan olie. Wat bepaalde landen zo belangrijk maakt dat ze eigenlijk straffeloos hier het islamitisch onderwijs maar mogen blijven financieren en zelfs koningin Maxima zelfs een kowtow doet maar een prins van zo een achterlijk land.
Wij denken teveel hier in het westen. Het is heel simpel, je hebt te maken met een beweging binnen je eigen samenleving die zich afzet tegen de rest en zelfs oproept tot geweld? Genadeloos de kop indrukken, de leidende elementen isoleren en voorgoed het zwijgen opleggen, het restant afzonderen en laten wegrotten tussen 4 muren.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
  zaterdag 12 oktober 2019 @ 05:21:57 #22
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_189392369
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2019 05:16 schreef Hathor het volgende:

[..]

Wij denken teveel hier in het westen. Het is heel simpel, je hebt te maken met een beweging binnen je eigen samenleving die zich afzet tegen de rest en zelfs oproept tot geweld? Genadeloos de kop indrukken, de leidende elementen isoleren en voorgoed het zwijgen opleggen, het restant afzonderen en laten wegrotten tussen 4 muren.
Ik denk dat we best weten hoe te handelen in het westen maar dat het toepassen en uitvoeren daar van op vele terreinen lastig is. Want de kennis hoe een vijand te verslaan hebben we. Maar draagvlak om die kennis toe te passen is er niet.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidő sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_189392371
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2019 05:21 schreef Megumi het volgende:

[..]

Ik denk dat we best weten hoe te handelen in het westen maar dat het toepassen en uitvoeren daar van op vele terreinen lastig is. Want de kennis hoe een vijand te verslaan hebben we. Maar draagvlak om die kennis toe te passen is er niet.
Kwestie van tijd voor dat draagvlak er is, reken daar maar op.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
  zaterdag 12 oktober 2019 @ 05:25:53 #24
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_189392374
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2019 05:24 schreef Hathor het volgende:

[..]

Kwestie van tijd voor dat draagvlak er is, reken daar maar op.
Ik reken daar niet op eigenlijk. Zeker als het om Europa gaat. Dan moet er echt iets radicaal veranderen.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidő sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_189392377
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2019 05:25 schreef Megumi het volgende:

[..]

Ik reken daar niet op eigenlijk. Zeker als het om Europa gaat. Dan moet er echt iets radicaal veranderen.
Ik ben er van overtuigd dat dat proces al in werking is.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')