Dat idee kan ik helemaal delen.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 19:09 schreef Afunados het volgende:
Alle albums waren even wennen, dus ik wacht met een oordeel totdat ik echt eens goed geluisterd heb.
Morgen zou ie in de winkel moeten liggen. Er is een gewone en een deluxe versie, bij Plato konden ze alleen maar de gewone bestellen vorige week, op de FRS-site staat ook de deluxe voor 23 euro, oid. Ik denk dat ze hem bij Plato ook wel hebben.quote:
Leuk!quote:
In Duitsland hebben ze op alle grote festivals gestaan de afgelopen jaren, in Nederland alleen vijf jaar terug op Lowlands en Eurosonic. Dat is natuurlijk vreemd. EMI Zweden richt zich enorm op marketing in Duitsland, maar doet verder weinig voor de rest van Europa. Voor een band die in potentie ook groot kan zijn in landen als Frankrijk en Engeland is dat natuurlijk wel een gemiste kans.quote:Op donderdag 19 februari 2009 16:30 schreef JeroenV het volgende:
Maar ligt dat aan de band of de platenmaatschappij?
Binnen de muziekfanaten is de band echt wel bekend. Commercieel gezien niet. Maar is het daar wel de muziek voor? En met alle respect, maar het vorige album vond ik gewoon kut met een hoofdletter k.
De vorige plaat vergeet ik liever eventjes.quote:Het nieuwe album is daarentegen stukken beter. Er zitten best nummers met hitpotentie op (wat overigens niet altijd gelijk staat aan goed, maar even om aan te halen wat jij zei over de platenmaatschappij), de nummers zijn vrolijker en meer catchy.
2 jaar geleden in de kleine zaal?quote:Op donderdag 19 februari 2009 17:54 schreef Dark_Angelus het volgende:
Al was het melkweg optreden een paar jaar terug übervet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |