Ze speelden in A'dam in elk gevalquote:Op zaterdag 25 november 2006 11:14 schreef Friek_ het volgende:
Pfff, jezus, wat een avond. Ik had die concerten van Mando Diao totaal niet zo ruig en 'semi-beukerig' verwacht.Hier waren er ook veel jonge meisjes en ging het er een béétje ruig aan toe, maar uiteindelijk viel het nog honderd procent mee. Werd ook een paar keer op de grond gebeukt; zoiets hoort er gewoon bij.
Het was in ieder geval erg netjes. Net als bij Joesse kwamen nog The Band en Sheepdog ook voorbij (volgens mij hebben ze echt dezelfde set gespeeld), maar verder heb ik maar weinig van Bring 'Em In gehoord. Ode to Ochrasy vind ik helaas een wat minder album voor Mando Diao begrippen, maar daar speelden ze dus wel het meest van.
En Killer Kaczynski, als ik me niet vergisquote:
quote:Op zaterdag 17 februari 2007 15:57 schreef belsen het volgende:
Sinds december is er overigens al een DVD te koop!
Down in the past, ik ga hem zo halen!
Hoe is ie?quote:Op zaterdag 17 februari 2007 15:57 schreef belsen het volgende:
Sinds december is er overigens al een DVD te koop!
Down in the past, ik ga hem zo halen!
Erg goed. Het is een soort rockumentary, maar alles heel vlot gemonteerd. Concertbeelden, afgewisseld met andere touropnamen. Ondertiteling in het Engels erbij voor de Zweedse delen, in het Duits voor de hele DVD.quote:
Stond nog niet op de Mando Diao site!!!quote:Op vrijdag 13 april 2007 11:07 schreef Stan-ley het volgende:
The Music in my head!
www.themusicinmyhead.nl
*Present* nog n keertje mando diao kijken kan geen kwaad
Daar was de rij te groot. Johnossi en Do The Undo (stukje) wel gezien.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 20:13 schreef Sloavink het volgende:
Gister music in my head geweest, was wel leuk concertje van Mando, alleen Just Jack stal de avond.
belsen las hier:quote:
Plato wist nog van niets en ook op de site staat nog niets, maar zo ja; goed nieuws.quote:Nieuw album Mando Diao
De Zweedse band Mando Diao komt alweer met een nieuw album. Het nieuwe album "Never seen the light of day" zal eind oktober uit worden gebracht. De eerste single "If I don't live today, then I might be here tomorrow" zal al verschijnen op 24 september.
Wij hopen dat dit album veel beter zal zijn dan het vorige album, het vorige album was niet echt vernieuwend en zat rommelig in elkaar, dit in vergelijking met de prachtige eerste twee platen van de band.
Ode To Ochrasy niet goed? Ik vind hem superquote:Op donderdag 6 september 2007 20:04 schreef belsen het volgende:
[..]
belsen las hier:
[..]
Plato wist nog van niets en ook op de site staat nog niets, maar zo ja; goed nieuws.
Ik vind hem ook niet onderdoen voor de vorige twee, maar goed...quote:Op donderdag 6 september 2007 20:34 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Ode To Ochrasy niet goed? Ik vind hem super
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |