quote:We are sorry to announce that Dirty Pretty Things have had to cancel their support slot on Mando Diao's European tour due to an unavoidable change in the band's schedule. The band sincerely apologise for any inconvenience caused to those planning on going to any of the gigs and look forward to playing in Europe again soon.
Die komen toch al in Paradisoquote:Op maandag 2 oktober 2006 23:50 schreef Joesse het volgende:
anders nemen ze razorlight ook ff mee naar nederland
quote:Op woensdag 22 november 2006 15:08 schreef Hbjr het volgende:
vind een enkele nummer van ze goed, ben niet echt eenf an an ze omdat ze zo standaard zijn. Daarnaast klinken alle nummers gewoon hetzelfde. De lyric is alleen geedit![]()
quote:Op donderdag 23 november 2006 14:30 schreef SuperMocio het volgende:
Wie waren die bijdehandte lui die gisteren bij de eerste gespeelde maat meteen al van achteren kwamen douwen? Bij een climax wil ik best een sprongetje maken maar dit was gewoon irritant. Goede set verder; miste alleen Mr Moon. Die hadden ze best kunnen spelen ipv dat andere-rustige-nummer-van-de-nieuwe-plaat.
quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 10:53 schreef belsen het volgende:
[...]
Het publiek wordt wel minder valt me op. Steeds meer dronken, gillende meisjes van 15 (wat komen die daar doen, kunnen ze niet naar Chipz of Kus) en lompe punkzakken, wiens manier van dansen (beuken) even subtiel is als een bak reuzel. Dat begint toch wel een flink minpuntje te worden.
En hoe was het?quote:
Ja leuk hoor, uitgebreider veslagje komt nog welquote:Op donderdag 23 november 2006 17:47 schreef MaJo het volgende:
[..]
En hoe was het?
Heb je je stemkaart nog gevonden trouwens?
Yeah, mijn favo-nummer!quote:Op vrijdag 24 november 2006 00:07 schreef Joesse het volgende:
Ja dat was weer gaafPubliek was redelijk vond ik, op een enkele overdreven klojo na. Wel veel kleuters idd, van dat je denkt 'moet jij niet al lang op bedje liggen?'
![]()
De sfeer kwam er na Ochrasy echt goed in, was blij dat Sheepdog en The Band nog voorbij kwamen (en de rest natuurlijk) Ik had idd liever To China With Love gehoord dan The New Boy. Naja, al met al een geslaagde avond weer
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |