Voorin was het geluid, zeker in het begin, heel slecht. Ik zou het vreemd vinden als dit aan de (gloednieuwe en dure) concertzaal zou liggen, maar goed. En die handdoek is inderdaad met iemand mee naar huis en een van de 15 jarige huppelgrietjes was nog erg sip dat zij hem niet had...quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 14:28 schreef evil-me het volgende:
ben in haarlem geweest, stond direct achter de geluidsman vond het niet zo heel erg klinken. Er waren in haarlem ook een aantal duitsers en ook nog klagende hollanders die ook naar doornroosje waren geweest. De gespeelde arrogantie was niet zo relax eigenlijk. 2 meisjes gingen op het podium zitten en werden er door de zanger afgestuurd dat was wel lachen. En er werd een handdoek in het publiek gegooit dus ik begon hysterisch te gillen. dat kon wel gewardeerd worden. Vraag me af of iemand die handdoek nog heeft bewaard. ik betwijfel het. Was toch niet die slag mensen.
tijdens de toegifst stonden we 4de rij en echt van die stonede mensen voor ons die echt niet meer rechtkonden staan was ook speciaal.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Life is easy with your eyes closed
Het is moeilijk om het geluid voorin goed te krijgen door de speakeropstelling. 't kan wel, maar vereist wat afstelling. En aangezien ze hun eigen geluidsman hadden meegenomen was dat dus niet perfect.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 15:56 schreef belsen het volgende:
[..]
Voorin was het geluid, zeker in het begin, heel slecht. Ik zou het vreemd vinden als dit aan de (gloednieuwe en dure) concertzaal zou liggen, maar goed. En die handdoek is inderdaad met iemand mee naar huis en een van de 15 jarige huppelgrietjes was nog erg sip dat zij hem niet had...
ik heb gehoord dat het in groningen al uitverkocht is. IVM duitsers.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 15:46 schreef Joesse het volgende:
heb ze in Nijmegen gezien, was te gek! geweldig energiek optredenff kijken ofk ook nog naar groningen kan
jammerquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 15:59 schreef evil-me het volgende:
[..]
ik heb gehoord dat het in groningen al uitverkocht is. IVM duitsers.
Kon vandaag nog gewoon kaartjes halen bij de Ticketservice, maar kreeg wel te horen dat het bijna uitverkocht is...quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 15:59 schreef evil-me het volgende:
[..]
ik heb gehoord dat het in groningen al uitverkocht is. IVM duitsers.
Hebben ze een nieuwe single dan???quote:Op woensdag 26 juli 2006 23:06 schreef DonStefano het volgende:
Bescheiden schopje
Was afgelopen week paar dagen in Duitsland en daar wordt hun nieuwe single echt helemaal platgedraaid. Geen idee hoe 't heet, maar klonk best okee.... en neem aan dat er dus ook weer 'n nieuw album aankomt
Izzie uit, izzie uit!!!quote:Op donderdag 31 augustus 2006 16:31 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Dat was waarschijnlijk de eerste single van het nieuwe album Ode to Ochrasy, wat ik op dit moment beluister![]()
Denk dat het Killer Kaczinsky is.
edit: Het is Long Before Rock 'n Roll: clip
Pas nog wel de nieuwe Sugarplum Fairy gekocht, maar deze dan waarschijnlijk net gemist...quote:Op donderdag 31 augustus 2006 19:23 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
[..]
Hijzuit. Al een weekje zelfs.
Wow, Mando Diao en Dirty Pretty Things!quote:Op zaterdag 2 september 2006 03:26 schreef hydraulix het volgende:
2006-11-22 Amsterdam Holland Melkweg
2006-11-23 Utrecht Holland Tivoli
2006-11-24 Eindoven Holland Effenaar
Support Act zijn de Dirty Pretty Things (top!)
Ken eigenlijk geen nummer van Mando Diao. Toch maar even beluisteren dan.
quote:Op zaterdag 2 september 2006 10:58 schreef belsen het volgende:
[..]
Wow, Mando Diao en Dirty Pretty Things!![]()
![]()
eh. laat maar enzoquote:Op maandag 4 september 2006 12:26 schreef lienelien het volgende:
wanneer gaat het concert in de melkweg eigenlijk in de vvk? Of is het juist al uitverkocht?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |