abonnement Unibet Coolblue
pi_189388235
Hallo,
Ik zit nu in mijn laatste jaar van havo en ik probeer erachter te komen wat de snelste weg naar RA is. Ik zag al een opleiding op Nyenrode die je na HBO accountancy kan doen om uiteindelijk na 3 jaar RA te worden. In totaal dus 7 jaar. Echter zie ik op andere websites dat je alleen RA kan worden met VWO. Weet iemand hier meer over? Wat is voor mij de snelste weg om RA te worden en wat zijn routes die veel mensen nemen om uiteindelijk RA te worden? Ik ben trouwens wel van plan om mijn HBO opleiding te volgen naast het werk, dus duaal. Zou ik dan tijden HBO accountancy een baan kunnen krijgen bij een van de big 4?
Alvast bedankt voor jullie reacties!

Mvg
pi_189388622
Je moet een schakeltraject doen om een Master te kunnen doen. Voor de RA-titel heb je namelijk een master aan een universiteit nodig.
pi_189388857
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2019 22:11 schreef wielrennerdt het volgende:
Je moet een schakeltraject doen om een Master te kunnen doen. Voor de RA-titel heb je namelijk een master aan een universiteit nodig.
Hoe lang duurt die?
pi_189388931
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2019 22:23 schreef throwaway1445 het volgende:

[..]

Hoe lang duurt die?
Weet ik niet. Ik doe noch hbo noch accountancy.
Je kan even googlen als je het wil weten.
pi_189389297
Volgens mij kan je na je hbo opleiding en een schakeljaar (pre-master) een master doen aan een Nederlandse universiteit om daarna te beginnen aan het traject om officieel RA te worden, wat blijkbaar volgens jouw OP 3 jaar duurt. Correct me if I'm wrong.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')