Je bed verschonen?quote:Op zaterdag 12 oktober 2019 07:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat is zo saai![]()
Denk dat ik van de gelegenheid gebruik maak om honderd dingen waar ik nooit tijd voor heb in een uurtje te doen of zo.
Ook geen geduld voor simplisme?quote:Op zaterdag 12 oktober 2019 07:07 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ik neig toch naar te simpel om zich hier iets van aan te kunnen trekken
Allergisch, krijg rode bultjes als ik Haags zie postenquote:Op zaterdag 12 oktober 2019 07:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ook geen geduld voor simplisme?
Het is een beetje als 300 keer kijken naar dezelfde aflevering van de Smurfen.quote:Op zaterdag 12 oktober 2019 07:12 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Allergisch, krijg rode bultjes als ik Haags zie posten
Waarom ben je wakker?quote:Op zaterdag 12 oktober 2019 07:13 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Om de veertien dagen is wel het minimale, ik verwacht dat je dit zondagavond even doet
Waarom niet om 10:00?quote:Op zaterdag 12 oktober 2019 07:18 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Zo even lange duurloop, hoop 20km
Denk niet dat ik Haags had kunnen luchten op mijn zesdequote:Op zaterdag 12 oktober 2019 07:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Het is een beetje als 300 keer kijken naar dezelfde aflevering van de Smurfen.
Je kunt hetquote:Op zaterdag 12 oktober 2019 07:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat is zo saai![]()
Denk dat ik van de gelegenheid gebruik maak om honderd dingen waar ik nooit tijd voor heb in een uurtje te doen of zo.
Die leeftijd klopt wel ja, ik had toen een vriendje en die keek iedere dag zijn lievelingsaflevering van de Smurfen, hij had het liefste dat elke dag hetzelfde was, wist toen al dat hij niet ver zou komen in het leven.quote:Op zaterdag 12 oktober 2019 07:22 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Denk niet dat ik Haags had kunnen luchten op mijn zesde
Je spreekt hem nog?quote:Op zaterdag 12 oktober 2019 07:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die leeftijd klopt wel ja, ik had toen een vriendje en die keek iedere dag zijn lievelingsaflevering van de Smurfen, hij had het liefste dat elke dag hetzelfde was, wist toen al dat hij niet ver zou komen in het leven.
Dat zou kunnen, maar ben nu toch wakker, het is zacht buiten en vroeg lopen is wel prettig eigenlijkquote:
Haha ja hoorquote:Op zaterdag 12 oktober 2019 07:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die leeftijd klopt wel ja, ik had toen een vriendje en die keek iedere dag zijn lievelingsaflevering van de Smurfen, hij had het liefste dat elke dag hetzelfde was, wist toen al dat hij niet ver zou komen in het leven.
Harde woei, ik heb een hekel aan wind.quote:Op zaterdag 12 oktober 2019 07:41 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Dat zou kunnen, maar ben nu toch wakker, het is zacht buiten en vroeg lopen is wel prettig eigenlijk
Zou je niet zeggen voor iemand met een windkapsel hahaquote:Op zaterdag 12 oktober 2019 07:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Harde woei, ik heb een hekel aan wind.
Welkom terugquote:Op zaterdag 12 oktober 2019 07:51 schreef UitStraling het volgende:
Moet straks nog cadeautjes kopen voor een baby van 11 maanden, een stoot van een Portugees-Joodse vrouw en een welkom terug in Nederland attentie voor mijn zusje, hekel aan dat soort geneuzel.
Heb nog wel een speeltje liggen van de kat voor dat kind, tot aan mijn kloppende ballen in haar vagina en een warme omhelzing dan maar.quote:Op zaterdag 12 oktober 2019 07:53 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Welkom terug![]()
Die stoot kan je altijd nog wat geven.
Meer dan voldoende.quote:Op zaterdag 12 oktober 2019 07:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heb nog wel een speeltje liggen van de kat voor dat kind, tot aan mijn kloppende ballen in haar vagina en een warme omhelzing dan maar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |