Wat zoek je dan?quote:Op vrijdag 11 oktober 2019 23:25 schreef ThePrinceTWP het volgende:
[..]
Betwijfel dat 't soort vrouw dat ik wil op tindr zit.
Daar is de bekende Jimmy weer.quote:Op vrijdag 11 oktober 2019 23:25 schreef TTSS het volgende:
Lieverds, ik ga maar eens. Een goede nacht gewenst!
Een Heile goede nachtquote:Op vrijdag 11 oktober 2019 23:25 schreef TTSS het volgende:
quote:
Daar doet hij het voor, long term thinking en dan een kleine pener als verrassingquote:
14.3 cm heeft hij ooit gezegd.quote:Op vrijdag 11 oktober 2019 23:28 schreef Remqo het volgende:
[..]
Daar doet hij het voor, long term thinking en dan een kleine pener als verrassing
Goed je weer gesproken te hebben Jimquote:Op vrijdag 11 oktober 2019 23:25 schreef TTSS het volgende:
Jimmy is wel een hele eerlijke jongen, erg direct ook, maar dat waardeer ik welquote:
Die vraag is van belang voor 't antwoord, anders moet ik het op een andere manier omschrijvenquote:
Liever direct en eerlijk.quote:Op vrijdag 11 oktober 2019 23:31 schreef Remqo het volgende:
[..]
Jimmy is wel een hele eerlijke jongen, erg direct ook, maar dat waardeer ik wel
ASH IK MOET ECHT KRIEBELIG VAN JOU en ik sta op het punt van menstrueren, dus ben snel boos, verdrietig, eenzaam en alles in een. Ik kan dit niet aan nuquote:Op vrijdag 11 oktober 2019 23:32 schreef ThePrinceTWP het volgende:
[..]
Die vraag is van belang voor 't antwoord, anders moet ik het op een andere manier omschrijven.
HAHAHA hardop gelachenquote:Op vrijdag 11 oktober 2019 23:32 schreef ThePrinceTWP het volgende:
[..]
Echt? Andere x zei ie 13 en toen zei je dat je dat voor z'n lichaamslengte klein vind.
Allright, wil geen boze stimo achter me aan hebbenquote:Op vrijdag 11 oktober 2019 23:33 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Liever direct en eerlijk.
[..]
ASH IK MOET ECHT KRIEBELIG VAN JOU en ik sta op het punt van menstrueren, dus ben snel boos, verdrietig, eenzaam en alles in een. Ik kan dit niet aan nu
ASH JE ZOEKT MIJquote:Op vrijdag 11 oktober 2019 23:39 schreef ThePrinceTWP het volgende:
[..]
Allright, wil geen boze stimo achter me aan hebben. Wil een carrièrevrouw zoals Claire Underwood of Cersei Lannister die begrijpt waar ik me mee bezig houd op dat vlak, waar ik diepe langdradige discussies mee kan voeren over de grote dingen maar die wel zorgzaam is. Voor de rest weinig eisen, uiterlijk is mooi meegenomen maar niet echt van belang.
Ik zoek niets, ik wil lekker rust.quote:Op vrijdag 11 oktober 2019 23:46 schreef ThePrinceTWP het volgende:
[..]
Jammer dat ik dan weer totaal niet ben waar jij naar opzoek bent in een man.
Die dingen hoeven elkaar niet uit te sluiten, soms helpt het één juist met het anderquote:
Heheh, welke? Sta vrijwel altijd in pak op foto.quote:Je had altijd die foto van jou in pak hier he.
Focus eerst op jezelf, daarna op een anderquote:Op vrijdag 11 oktober 2019 23:49 schreef ThePrinceTWP het volgende:
Vraag me soms af of ik überhaupt ga settelen maar om heel andere redenen dan de meeste mannen van m'n leeftijd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |