abonnement Unibet Coolblue
pi_189389365
Op deze manier klink je wel echt gewoon als een persoon die eigenlijk niks bereikt heeft maar heel hoogmoedig praat maar goed
  vrijdag 11 oktober 2019 @ 22:52:54 #52
233102 cherrycoke
Burdened with glorious purpose
pi_189389395
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2019 22:51 schreef phoenyx het volgende:
Op deze manier klink je wel echt gewoon als een persoon die eigenlijk niks bereikt heeft maar heel hoogmoedig praat maar goed
Ja top, hier kan ik alleen maar om gniffelen. Nou doei
"Been A Long Journey For You, Hasn't It? Lot Of Running, Lot Of Pain. And You, You're A Flea On The Back Of A Dragon In For One Hell Of A Ride, But You Did Manage To Hang On. I Guess That Counts For Something."
pi_189389429
quote:
14s.gif Op vrijdag 11 oktober 2019 22:52 schreef cherrycoke het volgende:

[..]

Ja top, hier kan ik alleen maar om gniffelen. Nou doei
Waarom? Bedoel je bent een leugenaar maar je bent niet het soort leugenaar die echt na een leugen gaat vasthouden aan zijn leugen als er doorgevraagd wordt. Je functie-omschrijving is ook privé? En al het andere wat ook maar een klein beetje ondersteunt wat je je probeert voor te doen?
  vrijdag 11 oktober 2019 @ 22:58:19 #54
233102 cherrycoke
Burdened with glorious purpose
pi_189389491
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2019 22:55 schreef phoenyx het volgende:

[..]

Waarom? Bedoel je bent een leugenaar maar je bent niet het soort leugenaar die echt na een leugen gaat vasthouden aan zijn leugen als er doorgevraagd wordt. Je functie-omschrijving is ook privé? En al het andere wat ook maar een klein beetje ondersteunt wat je je probeert voor te doen?
Wij zijn wel klaar, ik ben jou niks verschuldigd en zal je eeuwig in deze mist laten ronddwalen, fijne avond :W
"Been A Long Journey For You, Hasn't It? Lot Of Running, Lot Of Pain. And You, You're A Flea On The Back Of A Dragon In For One Hell Of A Ride, But You Did Manage To Hang On. I Guess That Counts For Something."
pi_189389494
Bedoel ik begrijp dat mensen zich goed voor proberen te doen als ze dat niet zijn, maar als je eenmaal begint met een leugen moet je die toch ook doorzetten in plaats van te doen alsof de ander ongelijk heeft. Of je geeft het gewoon toe.

Zeg me maar na: ik verdien minder dan phoenyx maar ik mag hem niet en verzin daarom dat ik aan het einde van het jaar een 40k auto ga kopen en dit en dat
pi_189389510
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2019 22:58 schreef phoenyx het volgende:
Bedoel ik begrijp dat mensen zich goed voor proberen te doen als ze dat niet zijn, maar als je eenmaal begint met een leugen moet je die toch ook doorzetten in plaats van te doen alsof de ander ongelijk heeft. Of je geeft het gewoon toe.

Zeg me maar na: ik verdien minder dan phoenyx maar ik mag hem niet en verzin daarom dat ik aan het einde van het jaar een 40k auto ga kopen en dit en dat
Ophouden nou.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_189389511
quote:
14s.gif Op vrijdag 11 oktober 2019 22:58 schreef cherrycoke het volgende:

[..]

Wij zijn wel klaar, ik ben jou niks verschuldigd en zal je eeuwig in deze mist laten ronddwalen, fijne avond :W
Dat je mij niks verschuldigd bent betekent niet dat je maar wat mag gaan liegen of wel? :')
pi_189389519
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2019 22:59 schreef phoenyx het volgende:

[..]

Dat je mij niks verschuldigd bent betekent niet dat je maar wat mag gaan liegen of wel? :')
Hey kappe
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_189389526
quote:
16s.gif Op vrijdag 11 oktober 2019 22:59 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

Hey kappe
Waar komt dit gedrag weg?
pi_189389554
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2019 23:00 schreef phoenyx het volgende:

[..]

Waar komt dit gedrag weg?
Ga maar even spelletjes doen en daar een topic over maken


Het is geen moment voor ruzie
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_189389565
quote:
16s.gif Op vrijdag 11 oktober 2019 23:02 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

Ga maar even spelletjes doen en daar een topic over maken

Het is geen moment voor ruzie
Oke, wat je zegt slaat nergens op maar ik volg het gewoon op als een random dingetje
pi_189389576
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2019 23:03 schreef phoenyx het volgende:

[..]

Oke, wat je zegt slaat nergens op maar ik volg het gewoon op als een random dingetje
Opschieten
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_189394303
Dit was leuk om te lezen :P
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')