abonnement Unibet Coolblue
pi_189405281
Dit is weer eens een half artikel, dit gaat veel verder dan wat hier allemaal geschreven wordt.

Zijn meerdere problemen omtrent dit gebeuren. Scholen / leraren die eerder aanwezig moeten zijn omdat luie / arme ouders geen geld/tijd hebben om hun kind van eten te voorzien

Aan de andere kant heb je een overheid die loopt te zeiken over gezond voedsel; bepaalde dingen die niet meer gegeten mogen worden etc. Snacks en dergelijke worden bijvoorbeeld vaak afgeraden, en soms gaan scholen zo ver om zelfs een zakje chips of een pak met een kaas string af te nemen van de leerling.

Heel vaak zorgt dit voor ergernis over en weer, omdat de ouders niet zomaar iets mogen meegeven, omdat anders de leraren/hoofdleraar het van de leerling afneemt, maar ook andersom, als de leerling niet krijgt wat de ouders/leerling wil.

Ergens kan ik me dus de ergernis wel voorstellen van deze ouder. Maar het ligt dus net aan de school zelf, en hoe strikt ze zijn met eigen voedsel brengen vanaf huis.
  zondag 13 oktober 2019 @ 08:28:13 #102
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_189407486
Waarom is deze onzin nieuws?
pi_189407649
Idd. What’s next? Kleuter is broodtrommel vergeten?
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
pi_189407858
Nou en? Ik heet zovaak maar 1 keer per dag, daar ga je echt niet dood van, oja ik ben ook niet echt slank.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_189407937
lol raptorix is dik

Geen lunch krijgen en dan maar je kind van school halen, wat een goede beslissingen neemt deze mevrouw zeg.

Zou hij ontbeten hebben? Want dit zijn wel het soort gezinnen die die maaltijd voor de kinderen ook maar overslaan ‘want je eet maar wat op school’. :P
-nee-
  zondag 13 oktober 2019 @ 09:12:49 #106
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_189407976
Geen lunch is niet hetzelfde als verhongeren.

Prettig is het niet maar het taalgebruik is wel weer lekker typisch
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
pi_189408238
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2019 09:12 schreef SpecialK het volgende:
Geen lunch is niet hetzelfde als verhongeren.

Prettig is het niet maar het taalgebruik is wel weer lekker typisch
In het VK heb je dan natuurlijk ook gewoon een soort kastesysteem, waarbij arme mensen meestal ook arm blijven. Het is nauwelijks een 1e wereld land.
Hoeveel jonko's moeten we smoken, voordat we vrij zijn, van dit regime?
pi_189408846
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2019 18:25 schreef LXIV het volgende:

[..]

https://www.telegraaf.nl/(...)el-om-broodje-tonijn

Als een Stacey een Jayden voortbrengt zou je ze eigenlijk al meteen moeten kunnen laten verhongeren. Wat een pauperbende.
Super van die school

Het

One
Meal
A
Day

Dieet is erg gezond en verhoogt de studieprestaties!

Hulde aan die sGool !
http://epicshirtsandgadgets.spreadshirt.nl/
Epic Beard Man is in My web Shop ;-]
pi_189408903
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2019 18:25 schreef LXIV het volgende:

HULL - Een woedende moeder heeft haar negenjarige zoon in Engeland van school gehaald, nadat hij een hele dag niets te eten had gekregen.

Alle warme maaltijden waren die dag namelijk al vergeven. Dus tegen de tijd dat Jayden in de kantine aankwam, kon hij alleen nog maar een broodje tonijn krijgen, wat hij weigerde. De reden dat hij zo laat was? Hij moest naar het toilet...

Moeder Stacy is laaiend, zo vertelt ze aan The Sun: „Toen ik hem kwam ophalen, namen ze me apart en zeiden: ’Jayden komt er zo aan en zal je vertellen dat hij geen lunch gehad heeft, omdat hij op de wc zat, dus de enige optie was toen een broodje tonijn en dat wilde hij niet.’ Stacy vertelde de leraren dat ze haar best even konden bellen, zodat ze zijn lunch kon komen brengen. Maar daarvoor hadden ze het „te druk.” Volgens de vrouw kregen andere kinderen een broodje kaas aangeboden, maar kon Jayden alleen maar een met tonijn krijgen.

En nu heeft ze Jayden dus van school gehaald. „Ik heb tegen hem gezegd dat dit nooit meer zou gebeuren en dat hij niet hoefde te blijven op een school waar hij geen lunch kreeg. Zijn leraar zei toen: ’Ik denk niet dat het goed is om een kind te vertellen dat hij zijn school moet verlaten.’ Ik heb toen gezegd: ’Ik denk dat het niet goed is om mijn kind te laten verhongeren’.”

De school in kwestie, Thanet Primary School in Hull, heeft nog niet gereageerd.

https://www.telegraaf.nl/(...)el-om-broodje-tonijn


wat een hysterisch mens :')
pi_189408911
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2019 08:39 schreef Lyrebird het volgende:
Idd. What’s next? Kleuter is broodtrommel vergeten?
:D
  zondag 13 oktober 2019 @ 15:03:08 #111
464166 Captain_Jack_Sparrow
Why is all the rum gone?
pi_189412760
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2019 22:57 schreef Silven het volgende:

Stel je voor dat je alles goed voor elkaar hebt maar dan ineens komt er na een paar jaar 1 verwende koter die te lang op de wc heeft gezeten en geen broodje tonijn lust.
O, er zit een maximumtijd aan naar het toilet gaan? Zit toch niet zo dom te zwetsen, man.
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
  zondag 13 oktober 2019 @ 15:53:20 #112
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_189413389
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2019 09:32 schreef NgInE het volgende:

[..]

In het VK heb je dan natuurlijk ook gewoon een soort kastesysteem, waarbij arme mensen meestal ook arm blijven. Het is nauwelijks een 1e wereld land.
Ik zie al die Engelse paupers met een smartphone in hun hand en een peuk in hun bek. Maar geld om hun kindjes te eten te geven hebben ze zogenaamd niet. Dat mensen daar nog intrappen!
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_189413822
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2019 15:53 schreef LXIV het volgende:

[..]

Ik zie al die Engelse paupers met een smartphone in hun hand en een peuk in hun bek. Maar geld om hun kindjes te eten te geven hebben ze zogenaamd niet. Dat mensen daar nog intrappen!
Ondertussen wonen ze in arbeiders-ghetto's en bepaald de school waar je naar toe gaat hoeveel je gaat verdienen. En de goede scholen kosten natuurlijk bakken met geld, dus de rijken blijven rijk en de arme blijven arm. Dat moet je natuurlijk niet willen als land.
Hoeveel jonko's moeten we smoken, voordat we vrij zijn, van dit regime?
  zondag 13 oktober 2019 @ 16:33:55 #114
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_189413876
quote:
3s.gif Op zondag 13 oktober 2019 16:29 schreef NgInE het volgende:

[..]

Ondertussen wonen ze in arbeiders-ghetto's en bepaald de school waar je naar toe gaat hoeveel je gaat verdienen. En de goede scholen kosten natuurlijk bakken met geld, dus de rijken blijven rijk en de arme blijven arm. Dat moet je natuurlijk niet willen als land.
Niemand weerhoud die mensen ervan voedsel en boeken voor hun kinderen te kopen in plaats van peuken en smartphones voor zichzelf. Niemand. Nergens anders heeft de onderklasse het beter en wordt meer kansen geboden dan in het huidige West-Europa.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
  Moderator zondag 13 oktober 2019 @ 16:52:39 #115
54278 crew  Tijger_m
42
pi_189414171
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2019 16:33 schreef LXIV het volgende:

[..]

Niemand weerhoud die mensen ervan voedsel en boeken voor hun kinderen te kopen in plaats van peuken en smartphones voor zichzelf. Niemand. Nergens anders heeft de onderklasse het beter en wordt meer kansen geboden dan in het huidige West-Europa.
Dan valt het VK niet onder West-Europa. Maar dat wisten we eigenlijk al
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_189415065
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2019 16:33 schreef LXIV het volgende:

[..]

Niemand weerhoud die mensen ervan voedsel en boeken voor hun kinderen te kopen in plaats van peuken en smartphones voor zichzelf. Niemand. Nergens anders heeft de onderklasse het beter en wordt meer kansen geboden dan in het huidige West-Europa.
Het VK is nauwelijks nog Europa. Tenminste, als het aan hen zelf ligt. Besparen op peuken en telefoons levert dan ook geen heel veel betere toekomst op.
Hoeveel jonko's moeten we smoken, voordat we vrij zijn, van dit regime?
  zondag 13 oktober 2019 @ 19:19:35 #117
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_189417541
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2019 17:41 schreef NgInE het volgende:

[..]

Het VK is nauwelijks nog Europa. Tenminste, als het aan hen zelf ligt. Besparen op peuken en telefoons levert dan ook geen heel veel betere toekomst op.
Dat denk ik wel. Het Engelse proletariaat verzuipt en verrookt zijn eigen toekomst. Met een leven van spaarzaamheid, hard werken en matiging is ook in de uk de top binnen 2 generaties te bereiken
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
  Moderator zondag 13 oktober 2019 @ 19:47:27 #118
54278 crew  Tijger_m
42
pi_189418410
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2019 19:19 schreef LXIV het volgende:

[..]

Dat denk ik wel. Het Engelse proletariaat verzuipt en verrookt zijn eigen toekomst. Met een leven van spaarzaamheid, hard werken en matiging is ook in de uk de top binnen 2 generaties te bereiken
Vast wel, dat vertellen de Tories al jaren. Werkt alleen niet zo goed.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  zondag 13 oktober 2019 @ 21:06:12 #119
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_189420228
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2019 19:47 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Vast wel, dat vertellen de Tories al jaren. Werkt alleen niet zo goed.
Dat ligt aan het proletariaat zelf en niet aan de omstandigheden.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
  Moderator zondag 13 oktober 2019 @ 21:53:21 #120
54278 crew  Tijger_m
42
pi_189421218
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2019 21:06 schreef LXIV het volgende:

[..]

Dat ligt aan het proletariaat zelf en niet aan de omstandigheden.
Dat zal het zijn.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  maandag 14 oktober 2019 @ 09:46:31 #121
380389 madeliefff
soms ook madeboosss
pi_189425678
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2019 19:13 schreef Silven het volgende:

[..]

Als je iets wat je niet zo lekker vind afslaat dan heb je gewoon niet genoeg honger en dus ook niks te zeiken.
tonijn is niet echt ieys wat iedereen lust lol, ook echt dat aan een kind geven. voor een kind is iets eten wat hij niet lust wat lastiger dan voor een volwassene. Doet hij wss alleen bij echt verhongeren. En wie zegt dat t kind t net zo erg vond als de moeder uberhaupt. Als ouder denk je snel wat is dit, mijn kind moet alle maaltijden krijgen.

Ik vind het raar dat er zo weibig eten gemaakt word dat een te laat komer niks heeft. Je zou wel een beetje een buffer moeten hebben.
1-Op vrijdag 22 mei 2015 19:53 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Niet weten dat Madeliefff KLB godin is en dus alles kan, zelfs jou doen verdwijnen.
2-Ik ben een Rivella...
pi_189425737
quote:
1s.gif Op maandag 14 oktober 2019 09:46 schreef madeliefff het volgende:

[..]

tonijn is niet echt ieys wat iedereen lust lol, ook echt dat aan een kind geven. voor een kind is iets eten wat hij niet lust wat lastiger dan voor een volwassene. Doet hij wss alleen bij echt verhongeren. En wie zegt dat t kind t net zo erg vond als de moeder uberhaupt. Als ouder denk je snel wat is dit, mijn kind moet alle maaltijden krijgen.

Ik vind het raar dat er zo weibig eten gemaakt word dat een te laat komer niks heeft. Je zou wel een beetje een buffer moeten hebben.
Snap ik wel hoor. Maar als ouder ga je dan toch praten op school en vertellen dat je dit niet meer wilt zien. Chavs worden boos en halen gelijk hun kind van school.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
  maandag 14 oktober 2019 @ 21:18:32 #123
380389 madeliefff
soms ook madeboosss
pi_189435955
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2019 09:52 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Snap ik wel hoor. Maar als ouder ga je dan toch praten op school en vertellen dat je dit niet meer wilt zien. Chavs worden boos en halen gelijk hun kind van school.
Ja dat wel ja
1-Op vrijdag 22 mei 2015 19:53 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Niet weten dat Madeliefff KLB godin is en dus alles kan, zelfs jou doen verdwijnen.
2-Ik ben een Rivella...
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')