abonnement Unibet Coolblue
pi_189384684
Ik zoek naar leuke couch coop game, het liefst een shooter. Aale cods heb ik al
pi_189385454
gta?
weet ik veel _O-

[ Bericht 67% gewijzigd door #ANONIEM op 11-10-2019 19:14:11 ]
pi_189385720
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2019 19:14 schreef Banaanvragen het volgende:
gta?
weet ik veel _O-
Wat tag je me no
Tevens GTA online met z'n flying motors en armored cars :r
'Ego te absolvo peccatis tuis in nomine patris et filii et spiritus sancti.'
pi_189387577
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2019 19:14 schreef Banaanvragen het volgende:
gta?
weet ik veel _O-
Jaja geweldig dat gta om met zn tweeen te spelen, alleen niet local en daar zoek ik naar
pi_189387670
Castle Crashers, Gears of War, Halo Master Chief Collection
pi_189434079
Cuphead is niet makkelijk, maar als je het een beetje kan, is het een goede coop.

A Way Out is gimmicky, en leunt een beetje veel op het verhaal, maar is wel een unieke game. Kijk even een trailer ofzo.

Diablo 3 is wat mij betreft de beste coop game. Casual, behalve als je het niet meer casual wilt, je kan het zo uitdagend maken als je wilt.

Persoonlijk vind ik wat shooters betreft Army of Two het beste wat we aan couch-coop hebben gehad op de xbox, maar dat soort games worden weinig gemaakt. Ik blijf ook zoekende.
-nee-
pi_189515404
quote:
14s.gif Op maandag 14 oktober 2019 19:44 schreef Marsenal het volgende:
Cuphead is niet makkelijk, maar als je het een beetje kan, is het een goede coop.

A Way Out is gimmicky, en leunt een beetje veel op het verhaal, maar is wel een unieke game. Kijk even een trailer ofzo.

Diablo 3 is wat mij betreft de beste coop game. Casual, behalve als je het niet meer casual wilt, je kan het zo uitdagend maken als je wilt.

Persoonlijk vind ik wat shooters betreft Army of Two het beste wat we aan couch-coop hebben gehad op de xbox, maar dat soort games worden weinig gemaakt. Ik blijf ook zoekende.
Army of two zocht ik naar, speelde ik vroeger altijd de demo van met mn broertje maar kon hem niet vinden
pi_189515559
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2019 14:44 schreef Mexrel1 het volgende:

[..]

Army of two zocht ik naar, speelde ik vroeger altijd de demo van met mn broertje maar kon hem niet vinden
Ik denk dat die niet meer op xbox one is, maar alleen op de oude xbox. Kane & Lynch vond ik toen ook heel leuk, maar wederom een oudere game.

Goede nieuwe couch-coop shooters zijn schaars.
-nee-
pi_189515588
quote:
14s.gif Op zaterdag 19 oktober 2019 14:56 schreef Marsenal het volgende:

[..]

Ik denk dat die niet meer op xbox one is, maar alleen op de oude xbox. Kane & Lynch vond ik toen ook heel leuk, maar wederom een oudere game.

Goede nieuwe couch-coop shooters zijn schaars.
Klopt
pi_189515683
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2019 14:58 schreef Mexrel1 het volgende:

[..]

Klopt
Iets andere beleving, maar is Portal misschien wat?

Gears of War heeft ook een splitscreen mode geloof ik. Zelf nooit splitscreen gedaan, maar de coop in die games was altijd prima. Er is net een nieuwe uit. :)
-nee-
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')