abonnement Unibet Coolblue
pi_189391856
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 oktober 2019 00:47 schreef Marsenal het volgende:
Heb je wel eens het gevoel gehad dat je onderdeel was van iemand anders zijn fetisj?
Nee.
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2019 00:53 schreef Burner82 het volgende:

[..]

En hij?
Nee.
Dit account is speciaal voor mensen die meedoen met vraag wat je wil.
Wil jij ook meedoen, meld je aan.
  zaterdag 12 oktober 2019 @ 08:53:37 #52
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_189392903
Zijn er wel eens momenten dat je toch een soort moeder voor hem bent?
pi_189393615
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2019 08:53 schreef Hexagon het volgende:
Zijn er wel eens momenten dat je toch een soort moeder voor hem bent?
Nee totaal niet. Het is een gelijkwaardige relatie.
Dit account is speciaal voor mensen die meedoen met vraag wat je wil.
Wil jij ook meedoen, meld je aan.
pi_189393620
Doen jullie wel eens roleplay dat jij zijn moeder speelt en hij gebroken armen heeft en z'n pielemans niet kan wassen?
pi_189393700
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2019 10:16 schreef TheGentleman het volgende:
Doen jullie wel eens roleplay dat jij zijn moeder speelt en hij gebroken armen heeft en z'n pielemans niet kan wassen?
Nee natuurlijk niet :') Hooguit doen we alsof hij verlamde armen heeft. Dan bind ik hem uiteraard wel eerst vast, voor de zekerheid.
Dit account is speciaal voor mensen die meedoen met vraag wat je wil.
Wil jij ook meedoen, meld je aan.
  zaterdag 12 oktober 2019 @ 10:44:46 #56
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_189393906
Maken jullie vaak grappen over elkaars leeftijd?
pi_189394509
quote:
14s.gif Op vrijdag 11 oktober 2019 19:20 schreef VraagWatJeWil het volgende:

[..]

Daar vind ik dan hoogstwaarschijnlijk niets van. Als de liefde mijn kinderen gelukkig maakt vind ik alles prima.

Ik heb trouwens nergens het geslacht van mijn kinderen genoemd, even voor de duidelijkheid.

Of dit is bullshit en ontwijk je iets, of je geeft dan geen donder om je kinderen.
Zelfs als het puur uit liefde is behoor je in zo'n geval tenminste gezonde twijfel te hebben.

:{w

"Mevrouw, we hebben vernomen dat uw zoon liefde bedrijft met de zeepdispensers op school"
Mja, het maakt hem gelukkig dus ik vind het prima...
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_189394554
Dank voor je openhartige verhaal.

Je wordt verliefd op een persoon en niet op een leeftijd. Als de relatie gelijkwaardig is, is het toch heerlijk dat 2 mensen van elkaar houden!

Ik kijk niet op van leeftijdsverschillen.
Mijn zus heeft een 10 jaar jongere man en ze zijn al meer dan 20 jaar samen.
Mijn vader had een 40 jaar jongere vrouw waar hij 24 jaar getrouwd mee is geweest. Ze heeft hem toen hij 10 jaar geleden ging dementeren liefdevol thuis verzorgd tot aan zijn overlijden vorig jaar.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 12-10-2019 11:36:28 ]
  zaterdag 12 oktober 2019 @ 11:43:47 #59
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_189394678
Vind hij leesbrillen ook sexy? :P
pi_189394759
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2019 10:44 schreef Hexagon het volgende:
Maken jullie vaak grappen over elkaars leeftijd?
Ja.

quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2019 11:31 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Of dit is bullshit en ontwijk je iets, of je geeft dan geen donder om je kinderen.
Zelfs als het puur uit liefde is behoor je in zo'n geval tenminste gezonde twijfel te hebben.

:{w

"Mevrouw, we hebben vernomen dat uw zoon liefde bedrijft met de zeepdispensers op school"
Mja, het maakt hem gelukkig dus ik vind het prima...
Nogmaals, ze zijn volwassen. Ze zitten niet meer op school :') . Dus om die zeepdispensers maak ik me geen zorgen. Ik ben van mening dat ze gezond verstand hebben en zelf hun beslissingen kunnen nemen. Het is overigens totaal niet relevant voor dit topic.

quote:
1s.gif Op zaterdag 12 oktober 2019 11:34 schreef Crabapple het volgende:
Dank voor je openhartige verhaal.

Je wordt verliefd op een persoon en niet op een leeftijd. Als de relatie gelijkwaardig is, is het toch heerlijk dat 2 mensen van elkaar houden!

Ik kijk niet op van leeftijdsverschillen.
Mijn zus heeft een 10 jaar jongere man en ze zijn al meer dan 20 jaar samen.
Mijn vader had een 40 jaar jongere vrouw waar hij 24 jaar getrouwd mee is geweest. Ze heeft hem toen hij 10 jaar geleden ging dementeren liefdevol thuis verzorgd tot aan zijn overlijden vorig jaar.
Dank je voor je reactie, leuk om te lezen. Ik hoop dat het goed gaat met de partner van je vader, lijkt me heel moeilijk.

quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2019 11:43 schreef Hexagon het volgende:
Vind hij leesbrillen ook sexy? :P
Geen idee. Ik vind zijn bril in ieder geval wel heel sexy ;)
Dit account is speciaal voor mensen die meedoen met vraag wat je wil.
Wil jij ook meedoen, meld je aan.
pi_189395040
Gaat hij ook om met vriendengroep van je oudste zoon?

Vond je het niet lastig om jullie relatie bekend te maken aan je kinderen?

Ergens vind ik dat het allemaal niet moet uitmaken en dat je vooral moet doen waar je gelukkig van wordt, maar aan de andere kant vind ik het een beetje egoïstisch ofzo. Zo iemand had je kind kunnen zijn en er is gewoon een verschil in levenservaring. En ook tegenover de kinderen vind ik het niet netjes. Maar goed, dat is natuurlijk mijn mening en niet relevant voor jullie ;)
pi_189395120
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2019 12:28 schreef CaVaBien het volgende:
Gaat hij ook om met vriendengroep van je oudste zoon?

Vond je het niet lastig om jullie relatie bekend te maken aan je kinderen?

Ergens vind ik dat het allemaal niet moet uitmaken en dat je vooral moet doen waar je gelukkig van wordt, maar aan de andere kant vind ik het een beetje egoïstisch ofzo. Zo iemand had je kind kunnen zijn en er is gewoon een verschil in levenservaring. En ook tegenover de kinderen vind ik het niet netjes. Maar goed, dat is natuurlijk mijn mening en niet relevant voor jullie ;)
Er is nergens over het geslacht van de kinderen gepraat, je vragen zijn al beantwoord en een kutopmerking met een knipoog er achter is nog steeds een kutopmerking. ;)
pi_189395139
Ik kom zelf van ouders die 19 jaar van elkaar verschillen ... Hebben jullie het er wel eens over wat er gaat gebeuren als / wanneer de oudste van jullie door ouderdom (of ouderdomsgerelateerde ziekten) dagelijkse verzorging nodig gaat hebben?

Sorry, niet zo'n positieve vraag.
"Pools are perfect for holding water"
pi_189395244
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2019 12:39 schreef Alexxxxx het volgende:

[..]

Er is nergens over het geslacht van de kinderen gepraat, je vragen zijn al beantwoord en een kutopmerking met een knipoog er achter is nog steeds een kutopmerking. ;)
Bedankt voor je feedback.

Gelukkig mag ik gewoon een mening hebben ;)
Het is overigens niet kut bedoeld.
pi_189395453
Ik wed dat er niet zoveel vragen gesteld zouden worden als TO man was en zijn vriendin de veel jongere partij. Dat wordt immers als een succes gezien en bovenal heel normaal. Iedereen mag doen wat ie wil hoor.
pi_189395488
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2019 12:39 schreef Alexxxxx het volgende:

[..]

Er is nergens over het geslacht van de kinderen gepraat, je vragen zijn al beantwoord en een kutopmerking met een knipoog er achter is nog steeds een kutopmerking. ;)
Dank je wel, scheelt mij weer tikken :)
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2019 12:41 schreef probeer het volgende:
Ik kom zelf van ouders die 19 jaar van elkaar verschillen ... Hebben jullie het er wel eens over wat er gaat gebeuren als / wanneer de oudste van jullie door ouderdom (of ouderdomsgerelateerde ziekten) dagelijkse verzorging nodig gaat hebben?

Sorry, niet zo'n positieve vraag.
Nee, nog nooit. Ik zou niet weten waarom, dan zien we dan wel weer. Ik ben nog lang niet bejaard en ziek worden kan op elke leeftijd.

quote:
1s.gif Op zaterdag 12 oktober 2019 12:54 schreef CaVaBien het volgende:

[..]

Bedankt voor je feedback.

Gelukkig mag ik gewoon een mening hebben ;)
Het is overigens niet kut bedoeld.
Dat mag inderdaad, ik zie alleen de relevantie er niet van in. We zijn hier absoluut niet lichtzinnig aan begonnen, en als mijn kinderen niet achter ons stonden waren we niet verder gegaan met onze relatie. Natuurlijk moesten ze er aan wennen, zoals vrijwel iedereen in onze omgeving. Tegelijkertijd vind ik het wat apart dat dit egoistisch zou zijn, maar wanneer iemand een leeftijdsgenoot date en gaat samenwonen niemand zich afvraagt wat de kinderen er van vinden.

quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2019 13:21 schreef ikleesalleen007 het volgende:
Ik wed dat er niet zoveel vragen gesteld zouden worden als TO man was en zijn vriendin de veel jongere partij. Dat wordt immers als een succes gezien en bovenal heel normaal. Iedereen mag doen wat ie wil hoor.
Precies. Ik vermoed dat er dan minder vragen/opmerkingen over de kinderen zouden komen.
Dit account is speciaal voor mensen die meedoen met vraag wat je wil.
Wil jij ook meedoen, meld je aan.
  Grootste baggeraar 2022 zaterdag 12 oktober 2019 @ 13:29:21 #67
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_189395542
Ooit is hij 45 en ben jij met pensioen. Of hij is 60 en jij bent 80. Zit dat je niet dwars?
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
pi_189395561
Voel je jezelf soms wel eens een oude draak op fysiek dan wel metaal gebief naast een jonge meneer in de kracht van zijn leven?
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_189395574
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2019 13:21 schreef ikleesalleen007 het volgende:
Ik wed dat er niet zoveel vragen gesteld zouden worden als TO man was en zijn vriendin de veel jongere partij. Dat wordt immers als een succes gezien en bovenal heel normaal. Iedereen mag doen wat ie wil hoor.
Dan zouden de opmerkingen vermoedelijk wel weer sneller richting viezerik gaan.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_189395798
Heb je moeite met ouder worden?
I may be wrong, but it's highly unlikely.
pi_189396142
Leuk topic TS, dank voor je openheid.
pi_189396309
quote:
14s.gif Op zaterdag 12 oktober 2019 13:25 schreef VraagWatJeWil het volgende:

[..]

Dank je wel, scheelt mij weer tikken :)
[..]

Nee, nog nooit. Ik zou niet weten waarom, dan zien we dan wel weer. Ik ben nog lang niet bejaard en ziek worden kan op elke leeftijd.
[..]

Dat mag inderdaad, ik zie alleen de relevantie er niet van in. We zijn hier absoluut niet lichtzinnig aan begonnen, en als mijn kinderen niet achter ons stonden waren we niet verder gegaan met onze relatie. Natuurlijk moesten ze er aan wennen, zoals vrijwel iedereen in onze omgeving. Tegelijkertijd vind ik het wat apart dat dit egoistisch zou zijn, maar wanneer iemand een leeftijdsgenoot date en gaat samenwonen niemand zich afvraagt wat de kinderen er van vinden.
[..]

Precies. Ik vermoed dat er dan minder vragen/opmerkingen over de kinderen zouden komen.
Ik vind het ook egoïstisch als leeftijdsgenoten geen rekening houden met de kinderen.

Je kiest ervoor om kinderen te krijgen, dan hoor je de kinderen voorop te stellen en niet jezelf.

Maar goed, dit is een beetje offtopic.

Goed dat je er zo open over bent trouwens.
pi_189396512
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2019 14:27 schreef CaVaBien het volgende:

[..]

Ik vind het ook egoïstisch als leeftijdsgenoten geen rekening houden met de kinderen.

Je kiest ervoor om kinderen te krijgen, dan hoor je de kinderen voorop te stellen en niet jezelf.

Maar goed, dit is een beetje offtopic.

Goed dat je er zo open over bent trouwens.
Als er jongere kinderen in het spel zijn, ben ik het helemaal met je eens. Als het om volwassen kinderen gaat, vind ik het niet meer dan logisch dat mensen hun eigen plan trekken. Graag met instemming van die volwassen kinderen, maar anders zonder. Er zouden heel wat mensen eenzaam oud worden als ze voor een nieuwe relatie de toestemming van hun volwassen kinderen zouden moeten krijgen.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_189397040
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2019 13:29 schreef vogeltjesdans het volgende:
Ooit is hij 45 en ben jij met pensioen. Of hij is 60 en jij bent 80. Zit dat je niet dwars?
Nee. Los van het feit dat er totaal geen garantie is dat we dan nog samen willen zijn kan het leven zomaar ineens afgelopen zijn. Ik ga niet 20 jaar in de toekomst kijken, hij staat er hetzelfde in.

quote:
16s.gif Op zaterdag 12 oktober 2019 13:31 schreef FlippingCoin het volgende:
Voel je jezelf soms wel eens een oude draak op fysiek dan wel metaal gebied naast een jonge meneer in de kracht van zijn leven?
Op mentaal gebied zeker niet. Op fysiek wel, maar volgens mij ligt dat niet aan onze leeftijden. Ik heb altijd al veel slaap nodig gehad bijvoorbeeld, hij kan rustig een nacht slaap overslaan.

quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2019 13:45 schreef Ghostbuster het volgende:
Heb je moeite met ouder worden?
Leuke vraag wel, maar nee totaal niet.
quote:
99s.gif Op zaterdag 12 oktober 2019 14:14 schreef qajariaq het volgende:
Leuk topic TS, dank voor je openheid.
Thanks! :)
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2019 14:27 schreef CaVaBien het volgende:

[..]

Ik vind het ook egoïstisch als leeftijdsgenoten geen rekening houden met de kinderen.

Je kiest ervoor om kinderen te krijgen, dan hoor je de kinderen voorop te stellen en niet jezelf.

Maar goed, dit is een beetje offtopic.

Goed dat je er zo open over bent trouwens.
Mijn kinderen die volwassen zijn en mijn relatie prima vinden bedoel je? ;)
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2019 14:46 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Als er jongere kinderen in het spel zijn, ben ik het helemaal met je eens. Als het om volwassen kinderen gaat, vind ik het niet meer dan logisch dat mensen hun eigen plan trekken. Graag met instemming van die volwassen kinderen, maar anders zonder. Er zouden heel wat mensen eenzaam oud worden als ze voor een nieuwe relatie de toestemming van hun volwassen kinderen zouden moeten krijgen.
Dit dus.

Ik heb altijd en nog steeds, mijn kinderen voorop gesteld. Ik heb ze nooit opgezadeld met een stiefvader (ook nu dus niet, want ze zijn dus volwassen). Dat ik nu samen woon met deze man is, nogmaals, wel in overleg gegaan maar ik vind het hun zaak eigenlijk niet meer.

Of vinden jullie (vraag aan de volwassenen) echt dat je ouder toestemming aan je moet vragen?
En vind je dan ook dat diezelfde ouder zich mag/moet bemoeien met jouw relaties? Lijkt me niet :) .
Dit account is speciaal voor mensen die meedoen met vraag wat je wil.
Wil jij ook meedoen, meld je aan.
pi_189397092
quote:
14s.gif Op zaterdag 12 oktober 2019 15:37 schreef VraagWatJeWil het volgende:
Nee. Los van het feit dat er totaal geen garantie is dat we dan nog samen willen zijn kan het leven zomaar ineens afgelopen zijn. Ik ga niet 20 jaar in de toekomst kijken,
Vrienden van me hadden ouders waar pa ook iets van twintig jaar ouder was. Zij overleed aan kanker, net geen vijftig jaar oud of zo, hij heeft nog twintig jaar geleefd daarna en stond met 90 jaar nog op de ladder de dakgoot van de buurvrouw schoon te maken. Garanties zijn er niet in het leven.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')