abonnement Unibet Coolblue
pi_189382804
Beste Fokkers,

Ik heb een verzoekje, die ik even via een burner-profile plaats. ;)

Wie o wie wilt mij helpen met afstuderen!?
Momenteel ben ik bezig met mijn afstudeeronderzoek. Mijn onderzoek bevat vragen die onder andere gaan over leven in een multiculturele samenleving en ontwikkeling van vaardigheden.

Ben jij een personeelsselecteur en beheers jij de Engelse taal voldoende om voor mij een onderzoekstoets af te leggen? Ga dan naar: http://fppvu.eu.qualtrics.com/jfe/form/SV_8rhF3XLPIDKhK0l

Ik ben geïnteresseerd in medewerking van personeelsselecteurs van alle lagen binnen een bedrijf, zoals HRM-ers, consultants, maar ook managers en CEO’s die zich (ook) bezig houden met personeelsselectie.

De online toets staat klaar tot eind oktober. Tot dan kun je het afleggen op ieder moment waarop jou dat uitkomt, met de meeste daarvoor bestemde devices.

Alvast héél hartelijk bedankt voor jullie medewerking!

Dus, de toets vind je op:http://fppvu.eu.qualtrics.com/jfe/form/SV_8rhF3XLPIDKhK0l

PS: delen met mensen in je omgeving waarvan je denkt dat die geschikt zijn voor deelname wordt enorm gewaardeerd!

PPS: 10.000 karma punten als je even de tijd wilt nemen om mij te helpen met afstuderen. Kost je hooguit +/- 18 minuten en je bent echt mijn held(in) van de dag!! (mocht ik iets terug kunnen doen in de zin van jou helpen met een vragenlijst invullen, dan doe ik dat heel graag!).
pi_189383012
Als je de vragenlijst hebt ingevuld, laat het dan even weten middels een berichtje hieronder!

En laat vooral ook weten als ik iets terug kan doen. Ik ben uiteraard bereid om in ruil voor het invullen , ook een vragenlijst o.i.d. voor jou in te vullen!

Groetjes!
  vrijdag 11 oktober 2019 @ 16:52:13 #3
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_189383797
Burner profiel? Heb je hier een ander account dan?
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_189383861
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2019 16:52 schreef kanovinnie het volgende:
Burner profiel? Heb je hier een ander account dan?
Ja, maar daarmee wil ik niet dit soort onderwerpen posten. Gezien via mijn onderzoek mijn persoonlijke gegevens (lees: naam) te achterhalen is :)
pi_189402532
Vragenlijst ingevuld, weet niet of je een tijd kan zien maar ik was 2 uurtjes vergeten dat ik met de vragenlijst begonnen was :@
pi_189427762
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2019 22:15 schreef Sharuun01 het volgende:
Vragenlijst ingevuld, weet niet of je een tijd kan zien maar ik was 2 uurtjes vergeten dat ik met de vragenlijst begonnen was :@
Hey! Je bent GEWELDIG! Dankjewel!!

Ik zag inderdaad een response van 2 uur zoveel minuten ertussen staan. Dat is helemaal geen probleem. Het gaat uiteindelijk om de antwoorden die je hebt gegeven.

Echt nogmaals onwijs bedankt! <3
pi_189448477
Nog mensen die mij zouden willen helpen?
pi_189545162
Zijn er nog mensen die mijn vragenlijst willen invullen? Ik heb nog een aantal kandidaten nodig om te kunnen afstuderen! Alvast heel erg bedankt
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')