abonnement Unibet Coolblue
pi_189382036
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2019 14:49 schreef Quotidien het volgende:

[..]

Verder fiets en loop ik, wat is daar relevant aan?

Ik zit me onderhand af te vragen waarom ik me moet verdedigen voor het feit dat ik graag mijn lichaam opbouw en sport.
Hier nog een voorbeeld van het niet begrijpend kunnen lezen. Of eigenlijk: iets kunnen lezen en onthouden.
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2019 14:43 schreef Mutsaers__78 het volgende:
Leuk voor je dat je je daar goed bij voelt.Ik ben er niet op tegen, maar het afzeiken van Mikeytt; daar ben ik wel op tegen. Aangezien hij gewoon prima bezig is.
  vrijdag 11 oktober 2019 @ 14:52:27 #77
8369 speknek
Another day another slay
pi_189382044
Trechten klacht. Of die sukkels die gaan bankdrukken in het squatrek. En dan weglopen en de bank laten staan alsof de volgende een medewerker van de sportschool is. Mongols, de barbell met je spieren stabiel houden is onderdeel van het bankdrukken.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  vrijdag 11 oktober 2019 @ 14:52:41 #78
-1 #ANONIEM
Integere Lul
pi_189382048
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2019 14:46 schreef Mutsaers__78 het volgende:

[..]

Natuurlijk kan dat; maar dan zal jij hoogstwaarschijnlijk alsnog niet je voeding aanpassen en blijft het effect beperkt. Daarentegen ga je je wel diep ongelukkig voelen omdat jij niet aan sporten toekomt.
Ik zal als een vent zonder getroll (ook vanuit mijn kant) even serieus op je ingaan.

quote:
1s.gif Op vrijdag 11 oktober 2019 14:23 schreef Mutsaers__78 het volgende:
Als jij gaat stoppen met die sportschool en normaal gaat eten, zal jij heel snel heel veel aankomen qua gewicht.
Dit is onwaar, want ik hou mijn calorieën bij (MyFitnessPal O+) en ik merk dat juist op sportdagen meer consumeer dan normaal. Echter op normale dagen consumeer ik genoeg kcals dat mijn lichaam en spieren nodig hebben. Ik ben weleens maanden geblesseerd geweest en kon ik niet naar de gym gaan; mijn lichaam en spieren bleven intact. Het enige waar ik last van had is dat mijn spieren niet meer zo krachtig genoeg waren toen ik weer begon met trainen. Verder niet aangekomen, wel enkele percentages spierverlies.

quote:
1s.gif Op vrijdag 11 oktober 2019 14:23 schreef Mutsaers__78 het volgende:
Jouw lichaam denkt namelijk dat jij continue bezig bent met beweging wat op dat moment niet meer het geval zal zijn.
MIjn lichaam denkt niet; je hoofd denkt en maakt vanuit daar beslissingen wat je eet of niet. Puur biologie. En ja, gewoon de schijf van vijf. Dus dit klopt niet voor mij.

quote:
1s.gif Op vrijdag 11 oktober 2019 14:23 schreef Mutsaers__78 het volgende:
Ergo: jij hebt de rest van je leven die beweging nodig. Succes daarmee.
Iedere lichaam heeft beweging nodig. Echter word je niet zomaar dik als je niet meer sport, dat gebeurt alleen bij de overconsumptie van kcals. Overconsumeer je geen kcals, dan kom je niet aan. Heel simpel. :)

[ Bericht 1% gewijzigd door o.us op 11-10-2019 14:53:29 ]
Feyenoord Rotterdam
pi_189382060
quote:
10s.gif Op vrijdag 11 oktober 2019 14:50 schreef Chia het volgende:
Mensen die aan deadliften doen, doen dat alleen uit esthetische overwegingen? Moet ik dat nou zo lezen?
Ja, want praktisch gezien is het eigenlijk best nutteloos.

Ok, als je het als hobby of werk doet, ook prima. Dan is dat esthetische een voor diegene leuke bijkomstigheid.
  vrijdag 11 oktober 2019 @ 14:53:57 #80
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_189382063
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2019 14:51 schreef Mutsaers__78 het volgende:

[..]

Hier nog een voorbeeld van het niet begrijpend kunnen lezen. Of eigenlijk: iets kunnen lezen en onthouden.
[..]

Het is vrij simpel. Als je veel vreet en dan geen krachttraining doet, plak je alleen maar vet op je lichaam. Dan krijg je een buikje en tietjes, maar geen proportioneel, atletisch fysiek. Wil je echt in de breedte groeien en die mooie V-vormige torso krijgen, dan zul je gewoon in de gewichten moeten klimmen.

Ik ben zelf ook veel aangekomen zonder erbij te sporten en het doet niks voor je lichaam. Je krijgt een bierbuik.
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen
  vrijdag 11 oktober 2019 @ 14:55:18 #81
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_189382074
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2019 14:53 schreef Mutsaers__78 het volgende:

[..]

Ja, want praktisch gezien is het eigenlijk best nutteloos.

Ok, als je het als hobby of werk doet, ook prima. Dan is dat esthetische een voor diegene leuke bijkomstigheid.
Deadliften is praktisch gezien nutteloos.

Ik heb alles gezien nu.
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen
pi_189382090
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2019 14:53 schreef Mutsaers__78 het volgende:

[..]

Ja, want praktisch gezien is het eigenlijk best nutteloos.

Ok, als je het als hobby of werk doet, ook prima. Dan is dat esthetische een voor diegene leuke bijkomstigheid.
Maar jij sluit de mogelijkheid dat iemand sporten leuk vindt of het doet om functioneel fit te worden (want squats en deadlifts zijn wel degelijk functioneel) op voorhand al uit met je vooringenomenheid.
pi_189382129
quote:
14s.gif Op vrijdag 11 oktober 2019 14:52 schreef o.us het volgende:

[..]

Ik zal als een vent zonder getroll (ook vanuit mijn kant) even serieus op je ingaan.
[..]

Dit is onwaar, want ik hou mijn calorieën bij (MyFitnessPal O+) en ik merk dat juist op sportdagen meer consumeer dan normaal. Echter op normale dagen consumeer ik genoeg kcals dat mijn lichaam en spieren nodig hebben. Ik ben weleens maanden geblesseerd geweest en kon ik niet naar de gym gaan; mijn lichaam en spieren bleven intact. Het enige waar ik last van had is dat mijn spieren niet meer zo krachtig genoeg waren toen ik weer begon met trainen. Verder niet aangekomen, wel enkele percentages spierverlies.
Je snapt toch wel dat ik het niet heb over één dag niet sporten in de week, maar voor een veel langere periode he? Jij zal niet binnen 1 dag 20 kilo aankomen, dat zal rustig maanden / jaren duren.
quote:
MIjn lichaam denkt niet; je hoofd denkt en maakt vanuit daar beslissingen wat je eet of niet. Puur biologie.
Duidelijk; de sportschool tast je hersenen aan. Goh, wat zou ik nou bedoelen met 'je lichaam denkt'....
quote:
En ja, gewoon de schijf van vijf. Dus dit klopt niet voor mij.
Zie mijn reactie hierboven.
quote:
Iedere lichaam heeft beweging nodig. Echter word je niet zomaar dik als je niet meer sport, dat gebeurt alleen bij de overconsumptie van kcals. Overconsumeer je geen kcals, dan kom je niet aan. Heel simpel. :)
Dat is voor de meeste mensen correct, absoluut. Echter als jouw lichaam gewend is aan veel beweging (oftewel, je lichaam 'denkt dat....' ...snap je het nu wel?) en dus al je organen en weefsel daar op georganiseerd zijn, dan zal je lichaam daar heel anders op reageren. In behoorlijk wat gevallen zal dat vadsigheid, of in de ergste gevallen organ failure, opleveren.
pi_189382168
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2019 14:53 schreef Quotidien het volgende:

[..]

Het is vrij simpel. Als je veel vreet en dan geen krachttraining doet, plak je alleen maar vet op je lichaam. Dan krijg je een buikje en tietjes, maar geen proportioneel, atletisch fysiek. Wil je echt in de breedte groeien en die mooie V-vormige torso krijgen, dan zul je gewoon in de gewichten moeten klimmen.

Ik ben zelf ook veel aangekomen zonder erbij te sporten en het doet niks voor je lichaam. Je krijgt een bierbuik.
Het is vrij simpel wat de oorzaak daarvan is: je at teveel, teveel voor je lichaam. Je zegt het godsamme zelf al....
  vrijdag 11 oktober 2019 @ 15:04:11 #85
-1 #ANONIEM
Integere Lul
pi_189382176
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2019 14:55 schreef Quotidien het volgende:

[..]

Deadliften is praktisch gezien nutteloos.

Ik heb alles gezien nu.
:')

Maar echt.
Feyenoord Rotterdam
  vrijdag 11 oktober 2019 @ 15:04:59 #86
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_189382188
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2019 15:03 schreef Mutsaers__78 het volgende:

[..]

Het is vrij simpel wat de oorzaak daarvan is: je at teveel, teveel voor je lichaam. Je zegt het godsamme zelf al....
Hij zegt toch dat hij veel eet om aan te komen? Je eet per definitie teveel omdat je aankomt bij een overschot aan kcals.
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen
  vrijdag 11 oktober 2019 @ 15:05:12 #87
308660 kl1172
De zomer van '83...
pi_189382191
Don't feed the Mutsaers jongens en meisjes, is niet goed voor je cortisolniveau.
pi_189382197
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2019 14:55 schreef Quotidien het volgende:

[..]

Deadliften is praktisch gezien nutteloos.

Ik heb alles gezien nu.
Ok, nutteloos is wellicht overdreven, 'niet nodig' was beter geweest.

Aangezien het gros van de mensheid niet aan deadliften doet, zou dan moeten betekenen dat het gros van de mensheid lichamelijke problemen heeft. Dat is op zijn zachst gezegd niet waar.
  vrijdag 11 oktober 2019 @ 15:07:42 #89
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_189382218
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2019 15:06 schreef Mutsaers__78 het volgende:

[..]

Ok, nutteloos is wellicht overdreven, 'niet nodig' was beter geweest.

Aangezien het gros van de mensheid niet aan deadliften doet, zou dan moeten betekenen dat het gros van de mensheid lichamelijke problemen heeft. Dat is op zijn zachst gezegd niet waar.
Het is niet nodig, maar zoveel is niet nodig. Het gaat er toch om dat iemand denkt, ik wil sterker worden en/of er beter uitzien en dan een programma gaat volgen waar die deadlift in zit.
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen
pi_189382222
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2019 15:04 schreef Quotidien het volgende:

[..]

Hij zegt toch dat hij veel eet om aan te komen? Je eet per definitie teveel omdat je aankomt bij een overschot aan kcals.
Aankomen staat niet gelijk aan 'bierbuik + tietjes' hoor. Nergens heb ik gelezen dat dat zijn doel is.
  vrijdag 11 oktober 2019 @ 15:09:11 #91
-1 #ANONIEM
Integere Lul
pi_189382233
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2019 15:00 schreef Mutsaers__78 het volgende:
Je snapt toch wel dat ik het niet heb over één dag niet sporten in de week, maar voor een veel langere periode he? Jij zal niet binnen 1 dag 20 kilo aankomen, dat zal rustig maanden / jaren duren.
Ja, en je snapt toch wel dat men sport voor de langere termijn? En als het er niet meer toe doet om een gezond lichaam te hebben/krijgen/houden, dan ga je er ook naar leven? Er zijn bijvoorbeeld genoeg mensen met overgewicht die het prima vinden. En dat is prima. Dit is echt een heel persoonlijke behoefte waar zowel jij als ik geen oordeel over kunnen vellen.

quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2019 15:00 schreef Mutsaers__78 het volgende:
Duidelijk; de sportschool tast je hersenen aan. Goh, wat zou ik nou bedoelen met 'je lichaam denkt'....
Reageer ik serieus en respectvol, geef je toch weer een sneer. Als je ziet dat ik het niet snap, dan kon je dat op een andere manier uitleggen. Jammer van je reactie. :)

[ Bericht 2% gewijzigd door o.us op 11-10-2019 15:10:08 ]
Feyenoord Rotterdam
  vrijdag 11 oktober 2019 @ 15:10:01 #92
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_189382249
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2019 15:07 schreef Mutsaers__78 het volgende:

[..]

Aankomen staat niet gelijk aan 'bierbuik + tietjes' hoor. Nergens heb ik gelezen dat dat zijn doel is.
Vetverdeling verschilt per persoon, maar als een dun iemand alleen maar vet aankomt, is de kans klein dat het zich mooi verspreidt en dat daar een proportioneel fysiek uitkomt.
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen
pi_189382258
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2019 15:06 schreef Mutsaers__78 het volgende:

[..]

Ok, nutteloos is wellicht overdreven, 'niet nodig' was beter geweest.

Aangezien het gros van de mensheid niet aan deadliften doet, zou dan moeten betekenen dat het gros van de mensheid lichamelijke problemen heeft. Dat is op zijn zachst gezegd niet waar.
Newsflash: Het gros van de mensheid doet wel aan deadliften. En sowieso zijn valse dilemma's een drogreden.
pi_189382263
quote:
10s.gif Op vrijdag 11 oktober 2019 15:05 schreef kl1172 het volgende:
Don't feed the Mutsaers jongens en meisjes, is niet goed voor je cortisolniveau.
Laat me lekker happen, het is vrijdagmiddag. :{w
pi_189382272
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2019 15:07 schreef Quotidien het volgende:

[..]

Het is niet nodig, maar zoveel is niet nodig.
En dus zijn we bij het punt gekomen dat je aangeeft dat ik gelijk heb, zonder dat je het zelf nog doorhebt. Immers, je geeft hierboven aan dat het praktisch gezien niet nodig is, maar in je volgende zin geef je wel aan dat er in veel gevallen een esthetisch component in zit:
quote:
Het gaat er toch om dat iemand denkt, ik wil sterker worden en/of er beter uitzien en dan een programma gaat volgen waar die deadlift in zit.
Het is wel goed zo. Veel plezier met het sporten verder.
pi_189382279
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2019 15:10 schreef Chia het volgende:

[..]

Laat me lekker happen, het is vrijdagmiddag. :{w
Juist :) ^O^
  vrijdag 11 oktober 2019 @ 15:12:46 #97
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_189382300
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2019 15:11 schreef Mutsaers__78 het volgende:

[..]

En dus zijn we bij het punt gekomen dat je aangeeft dat ik gelijk heb, zonder dat je het zelf nog doorhebt. Immers, je geeft hierboven aan dat het praktisch gezien niet nodig is, maar in je volgende zin geef je wel aan dat er in veel gevallen een esthetisch component in zit:
[..]

Het is wel goed zo. Veel plezier met het sporten verder.
Ik kan moeilijk zeggen dat je gelijk hebt, want het is me niet duidelijk wat je precies probeert te bewijzen.
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen
pi_189382305
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2019 15:10 schreef Chia het volgende:

[..]

Newsflash: Het gros van de mensheid doet wel aan deadliften. En sowieso zijn valse dilemma's een drogreden.
Dan eet het gros van de mensheid ook bij Mcdonalds, dan houdt het gros van de mensheid ook van voetbal, dan kijkt het gros van de mensheid ook dagelijks naar GTST.

Filmpjes van mensen die er een belang bij hebben (maker: CrossFit) geloof ik niet zo.
  vrijdag 11 oktober 2019 @ 15:13:51 #99
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_189382313
quote:
10s.gif Op vrijdag 11 oktober 2019 14:50 schreef Chia het volgende:

[..]

Mensen die aan deadliften doen, doen dat alleen uit esthetische overwegingen? Moet ik dat nou zo lezen?
Mensen doen dat zodat als je beste maat gaat verhuizen je zonder problemen de wasmachine naar boven kunt tillen.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  vrijdag 11 oktober 2019 @ 15:14:50 #100
487645 SimonedeBeauvoir
Sicker than your average
pi_189382327
quote:
14s.gif Op vrijdag 11 oktober 2019 14:11 schreef o.us het volgende:

[..]

Heeft die vent een gym dan?
Ja de Vondelgym
Once we've both said our goodbyes
Let's just let it go
Let me let you go
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')