SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dying whore's cancer heater!!!!!!
75quote:Op vrijdag 11 oktober 2019 10:05 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
HarrieGod. Hoeveel dagen nog?
Heeft dit jaar pas 40-45 minuten gemaakt. Maar hij wordt hier toch wel als talentje gezien. Heeft alleen het fysiek van een 12-jarige.quote:
Alsof iemand die keuzen prijs serieus neemtquote:Op vrijdag 11 oktober 2019 10:09 schreef Rozevla het volgende:
Hoe kan het toch zo zijn dat televisie kijkend Nederland dat programma met die krijsnicht kiest tot winnaar.
Hahaaatjes
Naja, het podium wat zo’n programma krijgt is weer ongekend.quote:Op vrijdag 11 oktober 2019 10:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Alsof iemand die keuzen prijs serieus neemt
Ja lekker weertje. Anti-cycloontje maakt de dienst uitquote:
Lekkaaaaaaahquote:Op vrijdag 11 oktober 2019 10:11 schreef Dven het volgende:
[..]
Ja lekker weertje. Anti-cycloontje maakt de dienst uit
Haha nog ffquote:Op vrijdag 11 oktober 2019 12:09 schreef InstortendeSter het volgende:
Noellel nog steeds jelly dat ie er niet bij mocht op discord.
Vond zelfs braad het te sneu worden ja ?quote:Op vrijdag 11 oktober 2019 12:11 schreef Treinhoer het volgende:
Ik baal gewoon dat ik nu de lul ben nu alle wajong'ers er uit zijn.
Ben bang dat ik daar iets te cool voor benquote:Op vrijdag 11 oktober 2019 12:22 schreef InstortendeSter het volgende:
[..]
Van mij mag je erbij hoor. Ook jij hoort erbij.
Maar het regent...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |