In een filmpje toch? Want ik zie haar nergens ...quote:Op vrijdag 11 oktober 2019 00:53 schreef Sambalbaai het volgende:
En intussen kijk ik naar Lex die doodmoe wordt van alle discussie en gezeik, soort parallel proces.![]()
quote:Op vrijdag 11 oktober 2019 00:54 schreef snetje het volgende:
[..]
In een filmpje toch? Want ik zie haar nergens ...
Ga jij ff mee? ... ff ergens lekker wijnen wijnen wijnen ...quote:
thanksquote:Op vrijdag 11 oktober 2019 01:14 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ga er vandoor, dit was wel een leuk gesprek .....![]()
[ afbeelding ]
Jens over Hiske - 10 oktober 2019.
x7mhqc8
deze is ook tof, lexy laat even van zich horen .quote:Op vrijdag 11 oktober 2019 00:02 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Weer niets live gezien vandaag, nog van gisteren voor wie het gemist heeft ....![]()
[ afbeelding ]
Centraal deel 1 - 9 oktober 2019.
x7mfkpv
[ afbeelding ]
Centraal deel 2 - 9 oktober 2019.
x7mfyfi
Ja, dat was wel aardig. Leuk om te zien dat oude filmpjes toch terug worden gekeken .....quote:Op vrijdag 11 oktober 2019 01:21 schreef Schakeltopia het volgende:
deze is ook tof, lexy laat even van zich horen .
Kwaliteit wordt gewaardeerdquote:Op vrijdag 11 oktober 2019 01:26 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ja, dat was wel aardig. Leuk om te zien dat oude filmpjes toch terug worden gekeken .....
Dank je, ik merk wel dat de filmpjes steeds minder worden bekeken, van 2K views dequote:
nou ik vind je fimpjes topquote:Op vrijdag 11 oktober 2019 01:30 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Dank je, ik merk wel dat de filmpjes steeds minder worden bekeken, van 2K views de
afgelopen weken soms nu naar nog nauwelijks 1K views per filmpje ...... de koek is op vrees ik
Ik vrees het ook, de Utopianen doen er ook geen hol aan om de streamers leuke streams te bezorgenquote:Op vrijdag 11 oktober 2019 01:30 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Dank je, ik merk wel dat de filmpjes steeds minder worden bekeken, van 2K views de
afgelopen weken soms nu naar nog nauwelijks 1K views per filmpje ...... de koek is op vrees ik
+1quote:
Boeien. Als ze maar zwart zijn, pikzwart. 😉quote:Op vrijdag 11 oktober 2019 01:50 schreef Crabapple het volgende:
Het is de hoogste tijd voor een lading zwarte enveloppen (of is het enveloppes?)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |