abonnement Unibet Coolblue
pi_189377719
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2019 01:12 schreef Also-von-Oder het volgende:
KLACHT: pubers die de keuzes niet accepteren en ze schooiers noemen!

Ja veel meer dan wat testosteron heeft T.S. blijkbaar niet.
Hij maakt een idiote veronderstelling op basis van de prijs die men betaald voor een computer.
Ja Pappie heeft geld, maar T.S. heeft nog nooit een baantje gehad. Maar dat maakt T.S. niet uit, want hij wil bovenaan de lijstjes staan, zich een Alfa mannetje voelen, omdat papa (of mama) alles voor hem betaalt. Dus denkt hij de wijsheid in pacht te hebben... maar als we hem in beeld krijgen dan blijkt het een gedrocht te zijn, die zich online als Alfa male voordoet.

Joh ik heb figuren als jij al tientallen keren voorbij zien komen in topics als deze!
Internethelden zonder echt iets te melden.
Wat denk je nu, dat jij door online iedereen te koeioneren ineens geweldig gevonden wordt???

Ja waarschijnlijk wel, tot iemand misschien met jou wil daten... dan schijt jij in jouw broek omdat jij beseft dat jij veel te hoge verwachtingen hebt gewekt.
Hahaha, en zou jij dan jouw date ontmoeten, dan weet je dat je daarna gewoon keihard de lul bent... omdat je vergeten bent jezelf te zijn. Niemand houdt van fakers!

Dus om het goed te maken; mijn advies! Wees jezelf, en doe niet zo lullig, want dit krijg je driedubbel terug. Want morgen kan jouw pa ontslagen worden of failliet gaan... en dan heb je niets meer, zelfs jouw zogenaamde waardigheid niet meer.

Dit in tegenstelling tot wanneer jij jezelf bent... dan hou je tenminste jouw waardigheid nog.
Ziedende post
  vrijdag 11 oktober 2019 @ 10:05:09 #52
471637 TomStall
I buried Joey
pi_189377812
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2019 21:07 schreef TheGentleman het volgende:
Apple kan mn kont zuigen
haha eens!
pi_189380064
quote:
2s.gif Op vrijdag 11 oktober 2019 09:33 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

Ik bewerk videos en foto's in grote batches en heb tot 2014 zwaar gegamed, dus heb wel degelijk veel rekenkracht nodig. Met je kattenfilmpjes :6
Okay t was ook flauw van me :P wat speelde je dan zoal?
pi_189380921
Ik heb nog een msi wind u100 die ooit nieuw 199 euro gekost heeft. Doet het nog steeds prima met de Arch Linux 32bit fork. Hiernaast heb ik natuurlijk wel een dikke game desktop die aan vervanging toe begint te komen.

Specs: intel atom 1.6ghz 4gb ram en 260gb ssd (zowel de ram en ssd zijn upgrades) 6cell accu waarmee hij nog steeds 2 uur leven heeft was ooit 6.

rig: i7 2600k @4.8ghz 970 28gb ram 1tb ssd en 12 tb aan roestige platters.

Ben denk ik de grootste sloeber qua laptop specs.

Qua telefoon inmiddels ook. Mijn S7 gekocht bij launch is niet stuk te krijgen.
Gonna live while I'm alive, I'll sleep when I'm dead!
pi_189384642
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2019 01:12 schreef Also-von-Oder het volgende:
KLACHT: pubers die de keuzes niet accepteren en ze schooiers noemen!

Ja veel meer dan wat testosteron heeft T.S. blijkbaar niet.
Hij maakt een idiote veronderstelling op basis van de prijs die men betaald voor een computer.
Ja Pappie heeft geld, maar T.S. heeft nog nooit een baantje gehad. Maar dat maakt T.S. niet uit, want hij wil bovenaan de lijstjes staan, zich een Alfa mannetje voelen, omdat papa (of mama) alles voor hem betaalt. Dus denkt hij de wijsheid in pacht te hebben... maar als we hem in beeld krijgen dan blijkt het een gedrocht te zijn, die zich online als Alfa male voordoet.

Joh ik heb figuren als jij al tientallen keren voorbij zien komen in topics als deze!
Internethelden zonder echt iets te melden.
Wat denk je nu, dat jij door online iedereen te koeioneren ineens geweldig gevonden wordt???

Ja waarschijnlijk wel, tot iemand misschien met jou wil daten... dan schijt jij in jouw broek omdat jij beseft dat jij veel te hoge verwachtingen hebt gewekt.
Hahaha, en zou jij dan jouw date ontmoeten, dan weet je dat je daarna gewoon keihard de lul bent... omdat je vergeten bent jezelf te zijn. Niemand houdt van fakers!

Dus om het goed te maken; mijn advies! Wees jezelf, en doe niet zo lullig, want dit krijg je driedubbel terug. Want morgen kan jouw pa ontslagen worden of failliet gaan... en dan heb je niets meer, zelfs jouw zogenaamde waardigheid niet meer.

Dit in tegenstelling tot wanneer jij jezelf bent... dan hou je tenminste jouw waardigheid nog.
Lees dit nu pas. Is dit nou weer? :')

Omdat ik een duurdere laptop en computer heb, betekent dat mijn papa dat zou hebben betaald? Aardige redenering.

Helaas is mn ouwe al de pijp uit.

Maar bedankt voor het melden, weet ik gelijk dat je een schooier laptop hebt. :)
pi_189389415
quote:
14s.gif Op donderdag 10 oktober 2019 20:45 schreef fathank het volgende:
Wat moet je trouwens met een laptop? Fokken op de bank? Of toch liever bij de Starbucks?

Laptops :')
Dit.

Desktop en tablet life _O_
Steun ook gewone en weldenkende Nederlanders. Help mee de klimaatmaffia en globalisten bestaand uit slinkse media, pseudo-wetenschappers, indoctrinerende leraren, corrupte politici, elite, NGO's, VN, banken en multinationals te stoppen.
pi_189390809
Apple. :') Cheapass shit kopen. :')
  zaterdag 12 oktober 2019 @ 00:25:27 #58
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_189390841
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2019 18:01 schreef Luppie0110 het volgende:

[..]

Lees dit nu pas. Is dit nou weer? :')

Omdat ik een duurdere laptop en computer heb, betekent dat mijn papa dat zou hebben betaald? Aardige redenering.

Helaas is mn ouwe al de pijp uit.

Maar bedankt voor het melden, weet ik gelijk dat je een schooier laptop hebt. :)
Erg handige informatie ook, pipo
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen
pi_189390914
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 oktober 2019 00:25 schreef Quotidien het volgende:

[..]

Erg handige informatie ook, pipo
?
  zaterdag 12 oktober 2019 @ 00:51:37 #60
469979 Also-von-Oder
Last man standing.
pi_189391115
quote:
6s.gif Op vrijdag 11 oktober 2019 09:47 schreef nogeenoudebekende het volgende:

[..]

Open er een topic over.
Nee ik heb dit referentiekader nodig om mijn punt te maken.
  zaterdag 12 oktober 2019 @ 01:29:29 #61
469979 Also-von-Oder
Last man standing.
pi_189391437
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2019 18:01 schreef Luppie0110 het volgende:

[..]

Lees dit nu pas. Is dit nou weer? :')

Omdat ik een duurdere laptop en computer heb, betekent dat mijn papa dat zou hebben betaald? Aardige redenering.

Helaas is mn ouwe al de pijp uit.

Maar bedankt voor het melden, weet ik gelijk dat je een schooier laptop hebt. :)
Maar je ontkent het ook niet. Ja, zo'n afhandeling van een erfenis kan wel even duren, dus indirect kan dat heel goed betekenen dat jouw vader er alsnog voor betaald heeft, na zijn overlijden.

Maar goed, waarom zou iemand een dure laptop kopen als hij weinig meer doet dan internetten, tekstverwerken etc? Ik hou niet van gamen, ik bewerk geen video's. En dan zou ik een pauper zijn omdat ik niet onnodig 2000 euro ga uitgeven voor een dure laptop, die mij alle mogelijkheden biedt die in nodig heb?
Misschien ben jij dan wel geen pauper wat betreft het geld dat jij uitgeeft aan een laptop... maar jij gedraagt je met jouw opmerking wel als iemand die aan een soort van intelligente armoede (pauper) lijdt. Voor jou is status belangrijker dan waar jij een laptop voor nodig hebt.

Jij geeft liever 10 keer meer uit aan een computer, dan wat jij nodig hebt.
Jij koopt wss ook liever een dikke BMW, dan een Suzuki om die 3 kilometer naar jouw werk af te leggen. Dat is wat ik als geestelijk pauper zijn, benoem.
Want oooh jee... de buurman heeft een dikkere wagen als jij (maar die moet misschien wel als vertegenwoordiger regelmatig naar Zwitserland of zo rijden.
Maar dan gaat jouw bloed koken, en dan wil jij de buurman overtreffen terwijl je die 3 km makkelijk met een fiets kan afleggen, of in een goedkope wagen.

Ja knul, dat is een perfect recept voor een persoonlijke financiële crisis.

En het is niet eens zo dat jouw buurman een grotere wagen dan jij heeft, omdat hij met jou wil wedijveren. Maar jij ziet dat wel zo, en je wilt vervolgens een duurdere auto, een duurdere woning, een groter zwembad, een duurdere maîtresse... zelfs duurdere huisdieren, duurdere feestjes... duurdere bezoekers van jouw feestjes.

En op een dag, groeien de schulden boven jouw hoofd, en zijn jouw prestaties op het werk ondermaats...
En dan waarschuwt niemand jou meer, dat jij meer uitgeeft dan jij binnenkrijgt.

Pas als je de schijn nog steeds wilt ophouden, besef je dat je niet meer terug kan... maar dan nog is jouw zogenaamde trots nog steeds te groot... dus je wilt iedereen' s ongelijk bewijzen en blijft geld uitgeven aan uiterlijk vertoon. En dan kom je diep in de schulden... en dan ben je alleen nog maar bezig om die uiterlijke schijn op te houden, want je wilt wel cool blijven en jouw veeleisende vrienden behouden. Dat is het moment dat jij je in de schulden steekt, want hey... die Ferrrari is jouw statussymbool, en hey je moet toch minsten elke maand een ander duur kunstwerk aan de muur hebben hangen, om je in het middelpunt te voelen... en je wordt armer en armer om jouw hersenloze investeringen nog te presenteren, alsof jij je het kunt betalen.

En dan val je ineens heel diep, zo diep dat jouw Ferrari van 4 ton nog geen 1 ton opbrengt, en alles wat jij voor de volle prijs hebt gekocht, ineens voor een prikkie te koop is.
En als je wakker wordt uit deze nachtmerrie, en alles wat je hebt gespaard... is niet meer dan 20% meer waard dan waarvoor jij het gekocht hebt.

Dus doe ajb normaal, want show offs als jou get you some pussy, maar voor je het weet zit jij door die idiote beslissingen dieper in de schulden dan jij je ooit voor mogelijk had gehouden.

En dat is het nooit waard geweest. En jouw gekochte vrienden hebben inmiddels weer nieuwe vrienden. Met heel wat geluk heb je nog 1 of 2 echte vrienden ... maar dat zijn de mensen voor wie geld niet belangrijk was... en dus ook degenen van wie jij geen geld kan lenen.

Is dit jouw voorland? Ik hoop het voor jou van niet... maar jij verdient het wel!
  zaterdag 12 oktober 2019 @ 01:35:17 #62
469979 Also-von-Oder
Last man standing.
pi_189391464
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2019 00:51 schreef Also-von-Oder het volgende:

[..]

Nee ik heb dit referentiekader nodig om mijn punt te maken.
Jij overschat je zelf, maar daarmee vertel ik jou niets nieuws.
  zaterdag 12 oktober 2019 @ 02:02:33 #63
200994 Kriegel
Ik ben overrated
pi_189391706
quote:
7s.gif Op vrijdag 11 oktober 2019 00:31 schreef Treinkopper het volgende:

[..]

Windows :')_!

Chromebookgenot.
Gezellig, met z'n allen, allerlei dingen niet kunnen doen.
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
pi_189393183
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2019 01:29 schreef Also-von-Oder het volgende:

[..]

Maar je ontkent het ook niet. Ja, zo'n afhandeling van een erfenis kan wel even duren, dus indirect kan dat heel goed betekenen dat jouw vader er alsnog voor betaald heeft, na zijn overlijden.

Maar goed, waarom zou iemand een dure laptop kopen als hij weinig meer doet dan internetten, tekstverwerken etc? Ik hou niet van gamen, ik bewerk geen video's. En dan zou ik een pauper zijn omdat ik niet onnodig 2000 euro ga uitgeven voor een dure laptop, die mij alle mogelijkheden biedt die in nodig heb?
Misschien ben jij dan wel geen pauper wat betreft het geld dat jij uitgeeft aan een laptop... maar jij gedraagt je met jouw opmerking wel als iemand die aan een soort van intelligente armoede (pauper) lijdt. Voor jou is status belangrijker dan waar jij een laptop voor nodig hebt.

Jij geeft liever 10 keer meer uit aan een computer, dan wat jij nodig hebt.
Jij koopt wss ook liever een dikke BMW, dan een Suzuki om die 3 kilometer naar jouw werk af te leggen. Dat is wat ik als geestelijk pauper zijn, benoem.
Want oooh jee... de buurman heeft een dikkere wagen als jij (maar die moet misschien wel als vertegenwoordiger regelmatig naar Zwitserland of zo rijden.
Maar dan gaat jouw bloed koken, en dan wil jij de buurman overtreffen terwijl je die 3 km makkelijk met een fiets kan afleggen, of in een goedkope wagen.

Ja knul, dat is een perfect recept voor een persoonlijke financiële crisis.

En het is niet eens zo dat jouw buurman een grotere wagen dan jij heeft, omdat hij met jou wil wedijveren. Maar jij ziet dat wel zo, en je wilt vervolgens een duurdere auto, een duurdere woning, een groter zwembad, een duurdere maîtresse... zelfs duurdere huisdieren, duurdere feestjes... duurdere bezoekers van jouw feestjes.

En op een dag, groeien de schulden boven jouw hoofd, en zijn jouw prestaties op het werk ondermaats...
En dan waarschuwt niemand jou meer, dat jij meer uitgeeft dan jij binnenkrijgt.

Pas als je de schijn nog steeds wilt ophouden, besef je dat je niet meer terug kan... maar dan nog is jouw zogenaamde trots nog steeds te groot... dus je wilt iedereen' s ongelijk bewijzen en blijft geld uitgeven aan uiterlijk vertoon. En dan kom je diep in de schulden... en dan ben je alleen nog maar bezig om die uiterlijke schijn op te houden, want je wilt wel cool blijven en jouw veeleisende vrienden behouden. Dat is het moment dat jij je in de schulden steekt, want hey... die Ferrrari is jouw statussymbool, en hey je moet toch minsten elke maand een ander duur kunstwerk aan de muur hebben hangen, om je in het middelpunt te voelen... en je wordt armer en armer om jouw hersenloze investeringen nog te presenteren, alsof jij je het kunt betalen.

En dan val je ineens heel diep, zo diep dat jouw Ferrari van 4 ton nog geen 1 ton opbrengt, en alles wat jij voor de volle prijs hebt gekocht, ineens voor een prikkie te koop is.
En als je wakker wordt uit deze nachtmerrie, en alles wat je hebt gespaard... is niet meer dan 20% meer waard dan waarvoor jij het gekocht hebt.

Dus doe ajb normaal, want show offs als jou get you some pussy, maar voor je het weet zit jij door die idiote beslissingen dieper in de schulden dan jij je ooit voor mogelijk had gehouden.

En dat is het nooit waard geweest. En jouw gekochte vrienden hebben inmiddels weer nieuwe vrienden. Met heel wat geluk heb je nog 1 of 2 echte vrienden ... maar dat zijn de mensen voor wie geld niet belangrijk was... en dus ook degenen van wie jij geen geld kan lenen.

Is dit jouw voorland? Ik hoop het voor jou van niet... maar jij verdient het wel!
Poh, wat een aannames.

Eerst heb ik nooit een baantje gehad, en nu weer wel.

Papa heeft een hoop geld, maar straks beland ik in de schulden.

Wat vind je er nou zelf van?

Ik werk keihard voor m’n geld, dan mag ik het ook uitgeven. En dat mag jij weten. Dat je het zelf niet zo breed hebt prima, maar ga dat lekker op het uwv botvieren en niet op mij.
pi_189393210
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2019 21:15 schreef Mr_Belvedere het volgende:

[..]

De laatste tijd is Apple niet meer zo kwalitatief hoog. Het toetsenbord is ronduit slecht en de garantie die je krijgt voor zoveel investering is belachelijk. Een HP ProBook met een goed Carepack is goedkoper en biedt betere jarenlange ondersteuning.

Voor slechts Office gebruik is een laptop van een paar honderd euro prima, mits je goed weet wat de bouwkwaliteit is. Weet wat je er mee kan en voor wat je er niet mee kan doen.

De grote tip is onderhouden. Onderhoud je je laptop regelmatig, dan gaat ie vele jaren mee.

Ik krijg en koop regelmatig oude laptops. Die knap ik op en geef ze een tweede leven met allerlei vervangen onderdelen.

Voor simpele home office laptops is praktisch alles van de afgelopen tien jaar meer dan voldoende. Daar maak ik veel gezinnen die eigenlijk geen computer kunnen betalen heel gelukkig mee.

Oudere of 32 bit laptops geef ik een tweede leven met Debian en geef ik weg aan kinderen die graag willen klooien met computers. Gaat het stuk, dan zal niemand daar een probleem mee hebben.
Jammer dat laffe @Luppie0110 hier dan niet op reageert, lekker selectief weer.
  zaterdag 12 oktober 2019 @ 09:33:42 #66
234076 DjangoReinhardt
Quintete du Hot Club de France
pi_189393239
Je druk maken om wat andere mensen doen :') x1000
It Don't Mean a Thing (If It Ain't Got That Swing)
pi_189393331
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2019 09:28 schreef Chia het volgende:

[..]

Jammer dat laffe @:Luppie0110 hier dan niet op reageert, lekker selectief weer.
Heb drie pagina’s aan reacties gemist.

Zal ze allemaal beantwoorden. Moment.
  woensdag 16 oktober 2019 @ 04:31:45 #68
469979 Also-von-Oder
Last man standing.
pi_189457455
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2019 09:25 schreef Luppie0110 het volgende:

[..]

Poh, wat een aannames.

Eerst heb ik nooit een baantje gehad, en nu weer wel.

Papa heeft een hoop geld, maar straks beland ik in de schulden.

Wat vind je er nou zelf van?

Ik werk keihard voor m’n geld, dan mag ik het ook uitgeven. En dat mag jij weten. Dat je het zelf niet zo breed hebt prima, maar ga dat lekker op het uwv botvieren en niet op mij.
Grappig, hoe jij als een stervend blad aan de boom omdraait.
Ja jij weet hoe snel jij in de schulden kunt geraken en jij kiest niet voor het vangnet.
Sterker nog jij wijst het vangnet af omdat jij nog denkt dat pappie jou altijd redt...

Jij moet wel heel veel vertrouwen hebben in pappie die zijn zoon zijn imperium toe vertrouwd terwijl papa zijn vertrouwen in jou allang heeft opgegeven, en een beter gekwalificeerd persoon in gedachten heeft om het bedrijf te leiden.

Ja jij zult ook nog wel verzorgd worden, maar na de dood van jouw vader is dat niet langer een zekerheid. Dan ben jij afhankelijk van iemand van buiten de familie. En dat gaat geheid gebeuren, want jouw vader heeft geen vertrouwen in jou.

En dan?! Jij zou het bedrijf van jouw vader over de kop jagen, dat is wat jouw vader altijd heeft willen voorkomen. En degene die jou vader als opvolger heeft gekozen, zal iemand zijn die strenger voor jou is... Hoe dan ook, jij bent de lul. Jij kunt niets betekenen voor het bedrijf, dus de toelagen worden steeds kleiner...

Des te ouder jij wordt, des te meer jouw toelagen afgeknepen worden. Zo gaat dat nu eenmaal!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')