Haags kan je zoet houden door steekpenningen te laten tellenquote:
Ik ben je pilaar in de windquote:Op vrijdag 11 oktober 2019 00:00 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Vanwege de steun die ik altijd van jou heb gehad
Ja best bijzonder door de jaren heen ben jij er altijd geweestquote:Op vrijdag 11 oktober 2019 00:01 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Ik ben je pilaar in de wind
En jij voor mijquote:Op vrijdag 11 oktober 2019 00:02 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ja best bijzonder door de jaren heen ben jij er altijd geweest
Dat is net zo waar en uit die zelfde duim, dat jij achter de vermissing van supersof zit.quote:Op vrijdag 11 oktober 2019 00:01 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Las dat jij kinderen hebt misbruikt dus dat is dan wel raar dat je hier gewoon kan blijven posten
Het is algemeen bekend dat remqo een notoire pedo is iddquote:Op vrijdag 11 oktober 2019 00:01 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Las dat jij kinderen hebt misbruikt dus dat is dan wel raar dat je hier gewoon kan blijven posten
Kan je dit hard makenquote:Op vrijdag 11 oktober 2019 00:05 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Het is algemeen bekend dat remqo een notoire pedo is idd
Welk roddelblad heb jij gelezen?quote:Op vrijdag 11 oktober 2019 00:05 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Het is algemeen bekend dat remqo een notoire pedo is idd
Nee hoor, ik heb niet zo veel met kinderen.quote:
Welkom in de sc stel je even voorquote:Op vrijdag 11 oktober 2019 00:10 schreef Quotidien het volgende:
Grapje, weet ik niet, maar het is wel een schijtventje
Alsof ik hier tussen de sneuneuzen ga zitten.quote:Op vrijdag 11 oktober 2019 00:14 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Welkom in de sc stel je even voor
Hoi Arische Ash te witte paard.quote:Op vrijdag 11 oktober 2019 00:14 schreef ThePrinceTWP het volgende:
Zou je je laten doen door Shelbi?
Je voldoet ruim aan de eisen om hier rond te hangen.quote:Op vrijdag 11 oktober 2019 00:15 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Alsof ik hier tussen de sneuneuzen ga zitten.Doe ff normaal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |