Heb je nog sappige dingen waar in enkele posts over kan maken? Je kan ff niet DMen dus post maar gewoon hier.quote:Op donderdag 10 oktober 2019 21:27 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Kan je dezelfde grap met haags uithalen misschien
Enigquote:Op donderdag 10 oktober 2019 21:27 schreef InstortendeSter het volgende:
[..]
ah kut man. Hoe is het daarboven?
Zal ik even doorgaan zodat je er in stikt, of is dit een verkapte doodsverwensing?quote:Op donderdag 10 oktober 2019 21:27 schreef InstortendeSter het volgende:
Ik ga bijna over mijn nek elke keer als ik Remco iets over @:simonedebeauvoir zie posten
Approvedquote:Op donderdag 10 oktober 2019 21:28 schreef Remqo het volgende:
[..]
Zal ik even doorgaan zodat je er in stikt, of is dit een verkapte doodsverwensing?
@:Solotovski kan dit door de keuring?
Nee heeft gewoon wat tijd nodigquote:Op donderdag 10 oktober 2019 21:31 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Erg verwarrend, kan ik wat voor je doen
God hebbe zijn zielquote:
Betekent dat wel dat je gezellig hier blijft wonenquote:Op donderdag 10 oktober 2019 21:34 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Nee heeft gewoon wat tijd nodig
Voorlopigquote:Op donderdag 10 oktober 2019 21:35 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Betekent dat wel dat je gezellig hier blijft wonen
Doe normaal over Braddie.quote:Op donderdag 10 oktober 2019 20:24 schreef Remqo het volgende:
[..]
Die vetvlek heeft ons dan flink voor het lapje gehouden dan, hoop bijverdiensten met zwart werk zeker.
De religie is niet het probleem.quote:Op donderdag 10 oktober 2019 21:43 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Haha als braddie een moslim was geweest dan zou je er gestrekt ingaan
Ja nee, ik wil hem het allerbeste gunnen, maar de ongekende stupiditeit wat je blijft verbazen, daar blijf ik liever van weg.quote:
Ik vind het wel een vriendelijke jongeman. Jammer dat hij nooit wat gedaan heeft met mijn adviezen.quote:Op donderdag 10 oktober 2019 21:45 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ja nee, ik wil hem het allerbeste gunnen, maar de ongekende stupiditeit wat je blijft verbazen, daar blijf ik liever van weg.
Misschien valt het nog eens goed uit, het draait om de klik die je samen ervaartquote:
Haha dat zou wat zijn hequote:
Ik moet wel uitkijken want ik wil geen halfbloedkindjes.quote:Op donderdag 10 oktober 2019 21:47 schreef Remqo het volgende:
[..]
Misschien valt het nog eens goed uit, het draait om de klik die je samen ervaart
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |