Op mijn leeftijd is dat heel watquote:Op donderdag 10 oktober 2019 20:37 schreef Remqo het volgende:
[..]
Eens per jaar in die tijdspanne, nette score
Daar doe je altijd zo geheimzinnig over, maar ik denk toch dat we weinig schelen.quote:Op donderdag 10 oktober 2019 20:48 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Op mijn leeftijd is dat heel wat
Hoi Knetemann, wat leuk dat je er bent.quote:Op donderdag 10 oktober 2019 20:55 schreef InstortendeSter het volgende:
Zullen we gewoon allemaal afspreken dat we Remco negeren?
Wie?quote:Op donderdag 10 oktober 2019 20:55 schreef InstortendeSter het volgende:
Negeren is wel erg naar hoorquote:Op donderdag 10 oktober 2019 20:55 schreef InstortendeSter het volgende:
Een van de weinige fokkers waar ik het ook niet van weetquote:Op donderdag 10 oktober 2019 21:03 schreef Le_Professeur het volgende:
Ik weet niks van de maat van de piemel van mozy hoor @:Remqo
Het is gissen natuurlijk, maar krijg sterk het idee dat bij het omkleden rond de zwem/gymlessen dat hij zich niet zo hoeft te schamenquote:Op donderdag 10 oktober 2019 21:03 schreef Le_Professeur het volgende:
Ik weet niks van de maat van de piemel van mozy hoor @:Remqo
Heb je een top3quote:Op donderdag 10 oktober 2019 21:08 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Een van de weinige fokkers waar ik het ook niet van weet
Heb je nog littekens die je met ons moet bespreken Prof?quote:Op donderdag 10 oktober 2019 21:00 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Negeren is wel erg naar hoor
Ja waarom heb je @supersof weggejaagdquote:Op donderdag 10 oktober 2019 21:17 schreef InstortendeSter het volgende:
[..]
Heb je nog littekens die je met ons moet bespreken Prof?
We sluiten hier niemand buiten.quote:Op donderdag 10 oktober 2019 20:55 schreef InstortendeSter het volgende:
Not this shit againquote:Op donderdag 10 oktober 2019 21:19 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ja waarom heb je @:supersof weggejaagd
Jij bent een mod naar mijn hart, laat die IngedeukteAnus z'n zegje maar doenquote:Op donderdag 10 oktober 2019 21:22 schreef Solotovski het volgende:
[..]
We sluiten hier niemand buiten.
Het was maar een grapje.quote:Op donderdag 10 oktober 2019 21:19 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ja waarom heb je @:supersof weggejaagd
Ja ik doe het goed hequote:Op donderdag 10 oktober 2019 21:24 schreef Remqo het volgende:
[..]
Jij bent een mod naar mijn hart, laat die IngedeukteAnus z'n zegje maar doen
Behalve blauw fniedan hahahaquote:Op donderdag 10 oktober 2019 21:22 schreef Solotovski het volgende:
[..]
We sluiten hier niemand buiten.
Nee is nog te pijnlijkquote:Op donderdag 10 oktober 2019 21:26 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Deel dan wil weten wat je het liefst in je hebt
Lukt aardig zie ik jaquote:Op donderdag 10 oktober 2019 21:26 schreef InstortendeSter het volgende:
[..]
Behalve blauw fniedan hahaha
Kan je dezelfde grap met haags uithalen misschienquote:Op donderdag 10 oktober 2019 21:25 schreef InstortendeSter het volgende:
[..]
Het was maar een grapje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |