abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 10 oktober 2019 @ 14:12:03 #1
3647 B.R.Oekhoest
Taalpotpourrist Berend Rinus
pi_189363461
Moi allegaor, er is weder van aalles aan de hendai dizze week op ozze oardkloet.

Noe hef die dikke Erdolfsnor oet Turkie-Turkie-laand Zierieje binnenvalt, het liek verdeurie wol of er Risk oant speulen is. Ik hop dan ok moar dat ut mit mien olle kameroad oet het voetbaltiem Ali wol goud gong, waant dai is een poar joar leeden geraaist noar Zierieje en doarnoa nooit meder terugkommen.
Dus Erdolfsnor mit zien dikke kop mot wol oppassn, waant aanders krieg ie mit mie te moakn. Duhusss.

Moi van Tinus.
De moraal zit in een crisis, niemand weet meer wat van wie is.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
pi_189382904
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2019 14:12 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
Moi allegaor, er is weder van aalles aan de hendai dizze week op ozze oardkloet.

Noe hef die dikke Erdolfsnor oet Turkie-Turkie-laand Zierieje binnenvalt, het liek verdeurie wol of er Risk oant speulen is. Ik hop dan ok moar dat ut mit mien olle kameroad oet het voetbaltiem Ali wol goud gong, waant dai is een poar joar leeden geraaist noar Zierieje en doarnoa nooit meder terugkommen.
Dus Erdolfsnor mit zien dikke kop mot wol oppassn, waant aanders krieg ie mit mie te moakn. Duhusss.

Moi van Tinus.
Knap om dit stukje in Oer-Nederlandsch te produceren
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')