abonnement bol.com Unibet Coolblue
  † In Memoriam † donderdag 10 oktober 2019 @ 15:43:01 #276
425473 Straatverlichting
pi_189364871
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
* Contra principia negantem disputari non potest *
* Men kan niet redeneren met iemand die beginselen ontkent*
  donderdag 10 oktober 2019 @ 15:43:08 #277
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_189364874
quote:
2s.gif Op donderdag 10 oktober 2019 15:39 schreef mazaru het volgende:

[..]

En het doorslaggevende is dat je lekker de hele dag op de bank kan liggen
Ik betrap me er wel een op dat ik soortgelijk gedrag vertoon op mijn werk.. tekeningen open leggen,meters en gereedschap erbij, bord Niet Inschakelen ophangen en dan koffie gaan drinken .. werkt best goed
  Moderator donderdag 10 oktober 2019 @ 15:45:25 #278
388664 crew  Dotteke
pi_189364914
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2019 15:38 schreef 5thencounter het volgende:
Ohhjaa.. natuurlijk. plaatjes overtekenen, maar dan groter dan het origineel.

Best wel knap en belangrijk werk ook

[ afbeelding ]
Vind dat ze wel goed kan tekenen
Wat moet je ook anders doen daar, bitcoins kijken ?
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
  donderdag 10 oktober 2019 @ 15:45:57 #279
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_189364923
Jens! Houdt je muil! Het is niet geweldig dat ze mee heeft gedaan. Het is een vieze jankmuil die alleen maar aandacht wil en jij voedt het elke dag :r
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
  donderdag 10 oktober 2019 @ 15:47:27 #280
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_189364939
Miloontje voelt zich bloedsjacheijnig na sporten, ze heeft er gewoon geen zin in

Een luie Bitch met een Attitude .. maar volledig onderbouwd

En dat vind iedereen prima

Gelukkig stopte het..

Maar jammer genoeg pas eind December
  donderdag 10 oktober 2019 @ 15:48:26 #281
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_189364958
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2019 15:45 schreef Dotteke het volgende:

[..]

Vind dat ze wel goed kan tekenen
Wat moet je ook anders doen daar, bitcoins kijken ?
Eieren onder de huisjes vandaan halen zou al helpen
  donderdag 10 oktober 2019 @ 15:49:13 #282
435768 utopia2.0
Trust me Trust you!
pi_189364971
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2019 15:34 schreef Punkman het volgende:

[..]

We hadden het niet zonder 1 iemand van jullie kunnen doen.
Dank van alle mods voor alles
[..]

Nee, daar kunnen jullie ook een rol in spelen.

Het is niet alleen aan ons om het tot een leuk einde te brengen.

Maar wij zijn wel bereid om het wel tot een leuk einde te brengen.
Wij hebben wel jullie daar voor nodig.

Zoals altijd, wij hebben jullie altijd nodig gehad.
Zonder fok geen forum, zonder forum geen mod, zonder mod geen users, zonder users geen fok....Ik snap je gevoelens en zijn ook oprecht, dat merk ik aan je manier van posten(siert je wel).....Ik snap de gevoelens van veel users ook.....Ook al snappen ze dat waarschijnlijk niet van mij.......Het is leven en laten leven...Respect voor elkaar....Mensen zijn ook maar mensen...Niet allemaal gelijk en juist daarom elkaar in zijn of haar waarde laten....Het kan zo gemakkelijk zijn....
Behandel een ander zoals jezelf ook behandeld wil worden.
  donderdag 10 oktober 2019 @ 15:49:53 #283
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_189364982
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2019 15:45 schreef Dotteke het volgende:

[..]

Vind dat ze wel goed kan tekenen
Wat moet je ook anders doen daar, bitcoins kijken ?
Natekenen is het. Totaal niets van haarzelf bij. En er valt zat te doen maar leen wil gewoon in bed liggen. Maar daar kreeg ze teveel commentaar op dus heeft ze nu een manier gevonden om de godganse dag met haar chagrijnige bek op de bank te hangen.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
  donderdag 10 oktober 2019 @ 15:49:57 #284
435768 utopia2.0
Trust me Trust you!
pi_189364983
quote:
Die Carlos heeft ook een aardige plofkop gekregen zeg....
Behandel een ander zoals jezelf ook behandeld wil worden.
pi_189365032
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2019 15:49 schreef utopia2.0 het volgende:

[..]

Zonder fok geen forum, zonder forum geen mod, zonder mod geen users, zonder users geen fok....Ik snap je gevoelens en zijn ook oprecht, dat merk ik aan je manier van posten(siert je wel).....Ik snap de gevoelens van veel users ook.....Ook al snappen ze dat waarschijnlijk niet van mij.......Het is leven en laten leven...Respect voor elkaar....Mensen zijn ook maar mensen...Niet allemaal gelijk en juist daarom elkaar in zijn of haar waarde laten....Het kan zo gemakkelijk zijn....
^O^
pi_189365049
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2019 15:37 schreef Dotteke het volgende:
Schreeuwlijkerd die Carlos altijd

[ afbeelding ]
O+ wat een schoonheid
Kan dit topic niet weergeven. Of dit topic bestaat niet, of de gekozen weergave bevat geen berichten.
  donderdag 10 oktober 2019 @ 15:55:48 #287
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_189365058
GG is geil en loopt met een half stijve in zn broek
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
  donderdag 10 oktober 2019 @ 15:56:53 #288
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_189365069
En in de Neukrij Raad en wie.. De Neukers, die staan 24/7 in de rij om te neuken roken …

Die rookrij is zo'n beetje de Theemshaven van Asd.. afwerkplek afspraakjes maken

Frustie, of Gerrie misschien effe willen ballen achter het podium... ( grapje maar niet heus… )

  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 donderdag 10 oktober 2019 @ 15:59:27 #289
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_189365104
Jessie praat Dree een verliefdheid (Danney) aan :')
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_189365107
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2019 15:56 schreef 5thencounter het volgende:
En in de Neukrij Raad en wie.. De Neukers, die staan 24/7 in de rij om te neuken roken …

Die rookrij is zo'n beetje de Theemshaven van Asd.. afwerkplek afspraakjes maken

Frustie, of Gerrie misschien effe willen ballen achter het podium... ( grapje maar niet heus… )

[ afbeelding ]
Gerrit tegen Franny: van het sporten wordt ik geil...... en drukt zijn lul nog ff harder tegen haar aan O-)
pi_189365112
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2019 15:59 schreef puzziepie het volgende:
Jessie praat Dree een verliefdheid (Danney) aan :')
kon je op wachten, pubergedoe
Make trouble not war
pi_189365118
Ohh mooie gehaktballetjes die liggen lekker op het aanrecht *O*
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_189365121
Jessie met zn bakvis
Make trouble not war
  donderdag 10 oktober 2019 @ 16:00:56 #294
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_189365123
Of de NaarGeest effe wil kijken naar de Mr. NixAn score

Helikoper op 23
pi_189365143
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2019 16:00 schreef 5thencounter het volgende:
Of de NaarGeest effe wil kijken naar de Mr. NixAn score

Helikoper op 23
gezakt *O*
Kan dit topic niet weergeven. Of dit topic bestaat niet, of de gekozen weergave bevat geen berichten.
pi_189365148
Lekker met een zweet lichaam eten koken :')
  donderdag 10 oktober 2019 @ 16:02:55 #297
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_189365153
Pffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff nou weten we het wel jankorgel! Je houdt niet van sporten... je gaat niet meer sporten.... je voelt je vreselijk.... je doet het nooit meer.... je wil jankend in je nest gaan liggen.... je laat je niet meer overhalen van die bank af te komen.... je ben depressief.... je voelt je klotuh..... je wil janken..... je bent misselijk.... je voelt je ziek..... je wilt janken... je wilt naar je nest.... je voelt je klotuh.....je houdt niet van sporten... je gaat niet meer sporten.... je voelt je vreselijk.... je doet het nooit meer.... je wil jankend in je nest gaan liggen.... je laat je niet meer overhalen van die bank af te komen.... je ben depressief.... je voelt je klotuh..... je wil janken..... je bent misselijk.... je voelt je ziek..... je wilt janken... je wilt naar je nest.... je voelt je klotuh.....je houdt niet van sporten... je gaat niet meer sporten.... je voelt je vreselijk.... je doet het nooit meer.... je wil jankend in je nest gaan liggen.... je laat je niet meer overhalen van die bank af te komen.... je ben depressief.... je voelt je klotuh..... je wil janken..... je bent misselijk.... je voelt je ziek..... je wilt janken... je wilt naar je nest.... je voelt je klotuh.....

Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
pi_189365170
quote:
2s.gif Op donderdag 10 oktober 2019 16:02 schreef mazaru het volgende:
Pffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff nou weten we het wel jankorgel! Je houdt niet van sporten... je gaat niet meer sporten.... je voelt je vreselijk.... je doet het nooit meer.... je wil jankend in je nest gaan liggen.... je laat je niet meer overhalen van die bank af te komen.... je ben depressief.... je voelt je klotuh..... je wil janken..... je bent misselijk.... je voelt je ziek..... je wilt janken... je wilt naar je nest.... je voelt je klotuh.....je houdt niet van sporten... je gaat niet meer sporten.... je voelt je vreselijk.... je doet het nooit meer.... je wil jankend in je nest gaan liggen.... je laat je niet meer overhalen van die bank af te komen.... je ben depressief.... je voelt je klotuh..... je wil janken..... je bent misselijk.... je voelt je ziek..... je wilt janken... je wilt naar je nest.... je voelt je klotuh.....je houdt niet van sporten... je gaat niet meer sporten.... je voelt je vreselijk.... je doet het nooit meer.... je wil jankend in je nest gaan liggen.... je laat je niet meer overhalen van die bank af te komen.... je ben depressief.... je voelt je klotuh..... je wil janken..... je bent misselijk.... je voelt je ziek..... je wilt janken... je wilt naar je nest.... je voelt je klotuh.....

[ afbeelding ]
ok , zit het je zo hoog?
Make trouble not war
  donderdag 10 oktober 2019 @ 16:05:01 #299
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_189365189
quote:
2s.gif Op donderdag 10 oktober 2019 16:02 schreef mazaru het volgende:
Pffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff nou weten we het wel jankorgel! Je houdt niet van sporten... je gaat niet meer sporten.... je voelt je vreselijk.... je doet het nooit meer.... je wil jankend in je nest gaan liggen.... je laat je niet meer overhalen van die bank af te komen.... je ben depressief.... je voelt je klotuh..... je wil janken..... je bent misselijk.... je voelt je ziek..... je wilt janken... je wilt naar je nest.... je voelt je klotuh.....je houdt niet van sporten... je gaat niet meer sporten.... je voelt je vreselijk.... je doet het nooit meer.... je wil jankend in je nest gaan liggen.... je laat je niet meer overhalen van die bank af te komen.... je ben depressief.... je voelt je klotuh..... je wil janken..... je bent misselijk.... je voelt je ziek..... je wilt janken... je wilt naar je nest.... je voelt je klotuh.....je houdt niet van sporten... je gaat niet meer sporten.... je voelt je vreselijk.... je doet het nooit meer.... je wil jankend in je nest gaan liggen.... je laat je niet meer overhalen van die bank af te komen.... je ben depressief.... je voelt je klotuh..... je wil janken..... je bent misselijk.... je voelt je ziek..... je wilt janken... je wilt naar je nest.... je voelt je klotuh.....

[ afbeelding ]
natekenen lukt nog redelijk
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
  donderdag 10 oktober 2019 @ 16:05:39 #300
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_189365196
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2019 16:04 schreef Bramenstruik het volgende:

[..]

ok , zit het je zo hoog?
Ik ben geen lui jankwijf en nee het zit me niet hoog het irriteert me en ik spui mijn mening zoals iedereen hier.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')