abonnement Unibet Coolblue
pi_189360187
Al een tijd heeft een forens die in de stad werkt en blijkbaar buiten de stad woont het geniale idee gevonden om zijn motor op plekken te zetten waar wij onze auto's parkeren. Aangezien ruimte hier beperkt is is het erg vervelend dat hij met zijn K motor een plek voor de bewoners bezet houd...

Nu heb ik al vele gedachtes gehad om hem op andere gedachten te brengen qua parkeren maar allemaal zijn ze niet erg netjes...

Wat doen jullie met dit soort zaken!?
Ik baal er van als een stekker want moet nu mijn auto zo'n 300m verder op parkeren, kan natuurlijk ook wel iets dichterbij maar dan maak ik het voor mijn mede buren ook niet gemakkelijker en wil hun niet met mijn gezeur opzadelen...

K motor rijders...
Just say hi!
  donderdag 10 oktober 2019 @ 10:17:31 #2
487645 SimonedeBeauvoir
Sicker than your average
pi_189360202
Maar zijn het openbare plekken
Once we've both said our goodbyes
Let's just let it go
Let me let you go
  donderdag 10 oktober 2019 @ 10:20:23 #3
303802 nogeenoudebekende
The future is shit...
pi_189360245
Vraag hem vriendelijk of hij de motor in z'n binnenzak wil stoppen.

Oftewel doe niet zo idioot.
And so is the past
pi_189360257
Vergunningsysteem aanvragen bij de gemeente, tot die tijd is het openbaar
pi_189360279
quote:
1s.gif Op donderdag 10 oktober 2019 10:17 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
Maar zijn het openbare plekken
Maar natuurlijk zijn het openbare plekken, privé plekken zijn niet meer te betalen!
quote:
7s.gif Op donderdag 10 oktober 2019 10:20 schreef nogeenoudebekende het volgende:
Vraag hem vriendelijk of hij de motor in z'n binnenzak wil stoppen.
Oftewel doe niet zo idioot.
Hoezo idiooit? zou jij het leuk vinden als jij een paar keer per week je auto een paar honderd meter verder moet plaatsen? omdat iemand het leuk vind om vlak voor jou deur te parkeren?
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2019 10:21 schreef Adames het volgende:
Vergunningsysteem aanvragen bij de gemeente, tot die tijd is het openbaar
Is al een vergunningssysteem, echter vallen motoren daarbuiten!....
Just say hi!
  donderdag 10 oktober 2019 @ 10:23:13 #6
123149 Clupea
Euchromatisch...
pi_189360282


Die K motoren zijn wel mooi trouwens...
Can a bee be said to be or not to be an entire bee when half the bee is not a bee due to some ancient injury?
  donderdag 10 oktober 2019 @ 10:25:21 #7
487645 SimonedeBeauvoir
Sicker than your average
pi_189360310
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2019 10:23 schreef Chandler het volgende:

[..]

Maar natuurlijk zijn het openbare plekken, privé plekken zijn niet meer te betalen!
[..]
Dan is de enige oplossing er een fiets onder te leggen en te livestreamen tor hij terugkomt
Once we've both said our goodbyes
Let's just let it go
Let me let you go
  donderdag 10 oktober 2019 @ 10:26:27 #8
303802 nogeenoudebekende
The future is shit...
pi_189360328
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2019 10:23 schreef Chandler het volgende:

[..]

Maar natuurlijk zijn het openbare plekken, privé plekken zijn niet meer te betalen!
[..]

Hoezo idiooit? zou jij het leuk vinden als jij een paar keer per week je auto een paar honderd meter verder moet plaatsen? omdat iemand het leuk vind om vlak voor jou deur te parkeren?
[..]

Is al een vergunningssysteem, echter vallen motoren daarbuiten!....
Nee zou ik niet leuk vinden. Daarom heb ik bewust gekozen voor een oprit bij m'n huis.

Voor de rest staat meneer de forens volledig in z'n recht. Dat jij daar 'kwade gedachtes' bij krijgt vind ik idioot ja.
And so is the past
pi_189360336
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2019 10:23 schreef Chandler het volgende:

[..]

Maar natuurlijk zijn het openbare plekken, privé plekken zijn niet meer te betalen!
[..]

Hoezo idiooit? zou jij het leuk vinden als jij een paar keer per week je auto een paar honderd meter verder moet plaatsen? omdat iemand het leuk vind om vlak voor jou deur te parkeren?
[..]

Is al een vergunningssysteem, echter vallen motoren daarbuiten!....
Dus jij wil een stuk openbare ruimte claimen omdat...? Hij heeft net zo veel recht daar te parkeren als jij.

Neemt niet weg dat het natuurlijk irritant is om verder van je huis te moeten parkeren.
pi_189360341
Plaats een zelfgemaakt bord met dat je er last van hebt en de vraag of hij ergens anders wil gaan staan. Een beetje schappelijk figuur doet dat. Scheelt ook sociaal contact aangaan. Zo niet kun je altijd nog laten wegslepen of zijn band laten leeglopen.
Op woensdag 16 december 2009 02:31 schreef Pingwingei het volgende:
heus waar de mensheid zal gebukt gaan onder Kimsywimsy's tirannie waar enkel ik boven sta, naast Kimsywimsy _O_
pi_189360348
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2019 10:23 schreef Chandler het volgende:

[..]

Maar natuurlijk zijn het openbare plekken, privé plekken zijn niet meer te betalen!
[..]

Hoezo idiooit? zou jij het leuk vinden als jij een paar keer per week je auto een paar honderd meter verder moet plaatsen? omdat iemand het leuk vind om vlak voor jou deur te parkeren?
[..]

Is al een vergunningssysteem, echter vallen motoren daarbuiten!....
Vreemd dat motoren daarbuiten vallen, maar zal dan zo wel.
En je het is kut, net als gezinnen die in een krappe straat permanent 4 auto's daar hebben, of een vak als parkeerplek voor hun camper gebruiken.

Weinig wat je kan doen helaas. Of je moet je willen verlagen tot tokkiepraktijken.
Of alsnog de motoruitzondering ter discussie stellen bij de gemeente, zo te zien gebruikt die dus gewoon een parkeervak.
pi_189360351
quote:
1s.gif Op donderdag 10 oktober 2019 10:25 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
Dan is de enige oplossing er een fiets onder te leggen en te livestreamen tor hij terugkomt
Leg eens uit, hehe... ik snap het idee niet helemaal.

quote:
7s.gif Op donderdag 10 oktober 2019 10:26 schreef nogeenoudebekende het volgende:
Nee zou ik niet leuk vinden. Daarom heb ik bewust gekozen voor een oprit bij m'n huis.
Prachtige oplossing, helaas onmogelijk hier.
quote:
Voor de rest staat meneer de forens volledig in z'n recht. Dat jij daar 'kwade gedachtes' bij krijgt vind ik idioot ja.
Mag je vinden hoor! kwade gedachten zijn niet zo erg, geeft aan dat het iets met mij doet! (dat ik ze niet uitvoer is natuurlijk omdat ik normen en waarden heb meegekregen en dat ik het nu even lekker hier ventileer!)
Just say hi!
pi_189360369
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2019 10:27 schreef Degodvader het volgende:
Dus jij wil een stuk openbare ruimte claimen omdat...? Hij heeft net zo veel recht daar te parkeren als jij.
Klopt, je hebt gelijk.
quote:
Neemt niet weg dat het natuurlijk irritant is om verder van je huis te moeten parkeren.
Dat dus, plus het feit dat hij als Motor rijder overal en nergens zijn motor kan plaatsen en vaak door het plaatsen van zijn motor wel 2 parkeerplaatsen bezet houd... niet alleen vervelend voor mij maar ook voor mijn buren en bezoek daarvan.

quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2019 10:27 schreef Kimsywimsy het volgende:
Plaats een zelfgemaakt bord met dat je er last van hebt en de vraag of hij ergens anders wil gaan staan. Een beetje schappelijk figuur doet dat. Scheelt ook sociaal contact aangaan. Zo niet kun je altijd nog laten wegslepen of zijn band laten leeglopen.
Klopt, ik zou hem het liefste aanspreken maar op een of andere manier loop ik hen steeds mis. Wegslepen is onmogelijk en zijn band leeg laten lopen is ook niet erg aardig! ;-)

quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2019 10:28 schreef Adames het volgende:
Vreemd dat motoren daarbuiten vallen, maar zal dan zo wel.
En je het is kut, net als gezinnen die in een krappe straat permanent 4 auto's daar hebben, of een vak als parkeerplek voor hun camper gebruiken.

Weinig wat je kan doen helaas. Of je moet je willen verlagen tot tokkiepraktijken.
Of alsnog de motoruitzondering ter discussie stellen bij de gemeente, zo te zien gebruikt die dus gewoon een parkeervak.
Is vreemd idd, maar vervelender is gewoon dat hij als forens het ons in de buurt een stuk moeilijker maakt normaal te parkeren. Toen hij deze spot nog niet gevonden had, hadden we met onze buurt er totaal geen last van (plek voor iedereen zeg maar, ieder had z'n plekkie)
Just say hi!
pi_189360391
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2019 10:30 schreef Chandler het volgende:

[..]

Klopt, je hebt gelijk.
[..]

Dat dus, plus het feit dat hij als Motor rijder overal en nergens zijn motor kan plaatsen en vaak door het plaatsen van zijn motor wel 2 parkeerplaatsen bezet houd... niet alleen vervelend voor mij maar ook voor mijn buren en bezoek daarvan.
Gelukkig. Om dan maar antwoord te geven op je vraag uit de OP wat ik zou doen: proberen hem een keertje aan te spreken als je hem ziet. Uitleggen waarom het voor jou vervelend is, en vragen of hij misschien ergens anders zou willen parkeren.

En dan hopen op zijn goede wil. Is die goede wil er niet? Dan heb je pech gehad.

(of probeer via de gemeente ook motoren onder het ontheffingsstelsel te krijgen)
pi_189360396
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2019 10:32 schreef Degodvader het volgende:
Gelukkig. Om dan maar antwoord te geven op je vraag uit de OP wat ik zou doen: proberen hem een keertje aan te spreken als je hem ziet. Uitleggen waarom het voor jou vervelend is, en vragen of hij misschien ergens anders zou willen parkeren.

En dan hopen op zijn goede wil. Is die goede wil er niet? Dan heb je pech gehad.
Ik zit er al maanden op te azen maar helaas, ik moet ook werken ;-)
Just say hi!
  donderdag 10 oktober 2019 @ 10:33:32 #16
303802 nogeenoudebekende
The future is shit...
pi_189360398
Ah nu houdt hij alweer 2 plaatsen bezet.

Trouwens, een motor mag je helemaal niet overal en nergens neerzetten. Dat is een hardnekkige fabel.
And so is the past
  donderdag 10 oktober 2019 @ 10:34:41 #17
68091 borbit
Is dit het begin van een pr0n?
pi_189360417
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2019 10:23 schreef Chandler het volgende:
Hoezo idiooit? zou jij het leuk vinden als jij een paar keer per week je auto een paar honderd meter verder moet plaatsen? omdat iemand het leuk vind om vlak voor jou deur te parkeren?
Waarom ga je dan gelijk honderden meters verderop staan?
pi_189360418
quote:
18s.gif Op donderdag 10 oktober 2019 10:33 schreef nogeenoudebekende het volgende:
Ah nu houdt hij alweer 2 plaatsen bezet.

Trouwens, een motor mag je helemaal niet overal en nergens neerzetten. Dat is een hardnekkige fabel.
Van de gemeentelijke website -> Wilt u uw motor, camper, aanhangwagen of caravan parkeren op straat? Voor een motor, aanhangwagen of caravan hebt u geen parkeervergunning nodig, voor een camper mogelijk wel.
mooie fabel dus! :P

quote:
7s.gif Op donderdag 10 oktober 2019 10:34 schreef borbit het volgende:
Waarom ga je dan gelijk honderden meters verderop staan?
Omdat er verder geen parkeerplaatsen beschikbaar zijn ;-) en ik niet als een aso te boek wil staan!
Just say hi!
  donderdag 10 oktober 2019 @ 10:38:36 #19
68091 borbit
Is dit het begin van een pr0n?
pi_189360466
Dan moet je gewoon een auto ambulance kopen. En dan parkeer je voortaan daarop.

pi_189360487
De plek is openbaar, voor iedereen dus. Laat meneer maar mooi zijn motor parkeren als hij dat wilt of betaal voor een prive parkeerplaats. Je kan niet beiden krijgen.
nah
  donderdag 10 oktober 2019 @ 10:40:49 #21
487645 SimonedeBeauvoir
Sicker than your average
pi_189360492
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2019 10:33 schreef Chandler het volgende:

[..]

Ik zit er al maanden op te azen maar helaas, ik moet ook werken ;-)
Once we've both said our goodbyes
Let's just let it go
Let me let you go
pi_189360517
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2019 10:33 schreef Chandler het volgende:

[..]

Ik zit er al maanden op te azen maar helaas, ik moet ook werken ;-)
Dan kun je misschien nog een briefje op de motor achterlaten. In ieder geval ben je overgeleverd aan de goedwillendheid van de bestuurder.
pi_189360528
Hier stond vorige keer een snorscooter op een parkeervak. Die heb ik aan de kant getild.

Zal met de motor iets lastiger gaan maar wie weet kan iemand je helpen :P
pi_189360548
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2019 10:42 schreef Degodvader het volgende:

[..]

Dan kun je misschien nog een briefje op de motor achterlaten. In ieder geval ben je overgeleverd aan de goedwillendheid van de bestuurder.
Zal ik doen! en zal ook mijn best doen om de frustratie niet door te laten komen in mijn berichtje op zijn motor! ;-)
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2019 10:44 schreef rival het volgende:
Hier stond vorige keer een snorscooter op een parkeervak. Die heb ik aan de kant getild.

Zal met de motor iets lastiger gaan maar wie weet kan iemand je helpen :P
Haha, dat is best pittig ennuh neej eerst maar eens een briefje achter laten.
Just say hi!
pi_189360569
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2019 10:30 schreef Chandler het volgende:

[..]

Klopt, je hebt gelijk.
[..]

Dat dus, plus het feit dat hij als Motor rijder overal en nergens zijn motor kan plaatsen en vaak door het plaatsen van zijn motor wel 2 parkeerplaatsen bezet houd... niet alleen vervelend voor mij maar ook voor mijn buren en bezoek daarvan.
[..]

Klopt, ik zou hem het liefste aanspreken maar op een of andere manier loop ik hen steeds mis. Wegslepen is onmogelijk en zijn band leeg laten lopen is ook niet erg aardig! ;-)
[..]

Is vreemd idd, maar vervelender is gewoon dat hij als forens het ons in de buurt een stuk moeilijker maakt normaal te parkeren. Toen hij deze spot nog niet gevonden had, hadden we met onze buurt er totaal geen last van (plek voor iedereen zeg maar, ieder had z'n plekkie)
2 plaatsen, met een motor
op een vergunningenplek

ga eens weg fantast
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')