abonnement Unibet Coolblue
pi_189355253
Hallo,
Ik ben van plan om HBO accountancy te gaan studeren. Echter wil ik graag later in het buitenland gaan wonen(Azië of Amerika). Heeft het zin om accountancy te studeren in Nederland en daarna naar het buitenland te verhuizen of kan ik dan alleen een baan in Nederland krijgen omdat de regelgeving etc. hier anders is? Is het dan ook beter om in Nederland al bij een internationaal bedrijf te werken die ook kantoren heeft in het buitenland zodat ze mij er uiteindelijk naartoe kunnen overplaatsen?
Alvast bedankt voor jullie reacties!

Mvg
pi_189356800
Ik denk dat je met dit hbo diploma in het buitenland niet ver zal geraken. Misschien beter een algemene economische richting op wo niveau of een studie als econometrie?
Ik zag bv de Master: International business tax economics in Tilburg kan wel interessant zijn maar in hoeverre weet ik niet.

Als je bijvoorbeeld voor een internationaal bedrijf vanuit Nederland wilt werken kan het wel een optie zijn. Maar echt immigreren en lokaal werk vinden dan is het beter om in dit land zelf jouw diploma te gaan behalen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')