abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 10 oktober 2019 @ 10:18:18 #301
299349 KrAlex
Büyük Kaptan!
pi_189360214
quote:
1s.gif Op donderdag 10 oktober 2019 10:15 schreef BorisDeLul het volgende:

[..]

Irrelevant en ontwijkend.
De vraag is toch niet zo moeilijk? Geef eens een bron naar een van de vele aanslagen.

Ik krijg het idee dat het helemaal niet zo is. Puur door jullie ontwijkende gedrag.
Wekelijkse aanslagen was misschien overdreven, maar ze vinden met regelmaat plaats.

Hier een bron die zelfs jij begrijpt.

https://www.hln.be/nieuws(...)%2Fwww.google.com%2F
  Moderator donderdag 10 oktober 2019 @ 10:22:49 #302
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_189360276
quote:
10s.gif Op donderdag 10 oktober 2019 10:02 schreef Slayage het volgende:
Als deze wet bekrachtigd wordt is het game set and match voor Putin. Dan heeft ie de twee belangrijkste NAVO bondgenoten, definitief uit elkaar gespeeld. Misschien dat de banden weer kunnen normaliseren mocht Erdogan in 2023 de verkiezingen verliezen, misschien, want de haat van de Turkse bevolking richting de Amerikanen voor het verlenen van steun aan de pkk en zelfs dat er een kans is dat er een PKK staat wordt gesticht is een nachtmerrie voor de Turkse bevolking. Zelfs alle oppositie partijen, muv de pkk sympathisanten, juichen deze actie toe.

LindseyGrahamSC twitterde op woensdag 09-10-2019 om 22:45:50 I am pleased to have reached a bipartisan agreement with Senator @:ChrisVanHollen on severe sanctions against Turkey for their invasion of Syria. While the Administration refuses to act against Turkey, I expect strong bipartisan support. https://t.co/Ph5fIVt7k3 reageer retweet
Turkije is toch niet 1 van de 2 belangrijkste NAVO bondgenoten?

niet eens 1 van de belangrijkste, daarnaast geef je Putin wat teveel krediet denk ik, dit komt in de eerste plaats doordat beide landen door debielen gerunned worden
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')