abonnement Unibet Coolblue
pi_189350502
Op het moment zit ik in mijn 4e jaar HBO bouwkunde en mag ik bijna afstuderen. Nu volg ik een minor waarin ik ook bezig ben met robots. Dit werken met robots fascineert mij erg mede ook omdat ik mogelijkheden zie dit toe te passen in de bouw/architectuur. Aangezien ik redelijk "op leeftijd" ben en dus eigenlijk wel graag wil gaan werken na mijn studie vroeg ik mij af of het aan te raden/mogelijk is een parttime robotica studie te volgen naast het werken bij bijvoorbeeld een architectenbureau. Nu weet ik dat dit nogal een specifieke vraag is maar mocht er iemand zijn met toevallig enig ervaring binnen een van deze vakken (zowel architectuur als robotica) zou diegene mij dan kunnen voorzien van advies. Alvast bedankt!
pi_189406448
Kun je bij een hbo-instelling geen post-graduate certificaten halen voor vakken in robotica? Dat zal dan via Electrotechniek gaan, of Mechatronica. Indertijd was zoiets voor ons wel mogelijk voor het vak vacuumtechniek. Geen idee of dat verder ontwikkeld is.
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')