abonnement Unibet Coolblue
  Spellchecker woensdag 9 oktober 2019 @ 17:40:30 #1
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_189349054
Gerda Havertong (72) valt van podium Ranking the Stars; ik werd pimpelpaars
quote:
Voor actrice en presentatrice Gerda Havertong (72) was het een maand geleden even flink schrikken tijdens opnames van het programma Ranking The Stars. Ze maakte namelijk een vervelende val op het podium, zo is vanavond te zien in de nieuwste aflevering op RTL 5. Havertong laat aan de Stentor weten dat alles goed met haar gaat. ,,Mijn entree viel in duigen, haha.”
Op beelden die online zijn verschenen is te zien dat Havertong van haar stoel naar het podium loopt en vervolgens onderuit gaat als zij naast presentator Paul de Leeuw achter de desk wil gaan staan. Dit gebeurde op 9 september. ,,We hebben een nieuw decor en ik had niet bedacht dat het allemaal anders was. Het had iets weg van een keizerinnendrama.”

Havertong is blij dat zij geen grote verwondingen heeft overgehouden aan haar val. Al kwam ze er niet helemaal ongeschonden uit. ,,Witte mensen krijgen blauwe plekken en bij zwarte mensen wordt het pimpelpaars. De linkerkant is nog steeds niet helemaal hersteld. Maar ik ben een vrouw met een stevige conditie en heb mijn bijdrage gewoon kunnen afmaken. De botten zijn aardig op leeftijd, maar kunnen zeker nog tegen een stootje.”

Lam gelachen
De andere deelnemers aan het programma moesten na de val van Havertong in eerste instantie schaterlachen, maar bekommerden zich na afloop over haar. ,,Ze hebben zich lam gelachen, maar waren best geschrokken", zegt Havertong. ,,Het is allemaal niet zo dramatisch. Mijn beschermengelen deden een dutje. In goed overleg met Paul en de producent, heeft de aflevering mijn goedkeuring.”

RTL boos
De eerste beelden van de val van Havertong verschenen via website Dumpert. RTL is daar niet blij mee en maakt er werk van, meldde een woordvoerder. De beelden waren niet op een legale manier verkregen. Vanavond is de gehele uitzending te zien op RTL 5. Havertong zal zichzelf dan in ieder geval niet terugzien. ,,Ik ben er niet. Ik ben bij de uitreiking van de Televizier-Ring.”
Na Rob de Nijs nu Gerda Havertong .... :o

Gelukkig goed afgelopen ..... ^O^
  woensdag 9 oktober 2019 @ 17:44:18 #2
486266 herverwijderd
het leed is al geschied
pi_189349097
Van het podium flikkeren: so hot right now!
pi_189349490
Podium :') is gewoon een opstapje van 20cm.
pi_189351121
Parkinson gespot!
Alius aliud dicit
pi_189357628
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2019 19:52 schreef Mrmime het volgende:
Parkinson gespot!
:|W
Death metal all the way!
  donderdag 10 oktober 2019 @ 02:27:12 #6
267651 Klaploper
Wetenschappelijk onderzoeker
pi_189357748
Racisme
Ik vecht met zwervers voor mijn plezier. Binnenkort ook op YouTube!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')