abonnement Unibet Coolblue
  Heeft over alles een mening 2022 woensdag 9 oktober 2019 @ 19:09:52 #51
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_189350303
quote:
6s.gif Op woensdag 9 oktober 2019 19:07 schreef sigme het volgende:
Het ding (het heet 'de macht')
Jezus. Je flesopener een naam geven. Jij tilt alcoholisme naar een HEEL nieuw level. Slaat er voor het gemak een paar over ook _O- O+
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_189350317
Thuis, 3 bitterballen op, dat reken ik als kroket op krokettendag *O*

Was best leuk gedaan. Alleen Hasan werd als eerste naar voren geroepen en ik had de camera nog niet helemaal klaar. Toch wat leuke foto's genomen.
Bleek dat hij één van de twee eerste jaars was die z'n propedeuse had gehaald. De anderen (ca 30 in het totaal) waren tweede jaars.
Maar een aantal docenten hadden voor de meesten een klein verhaaltje geschreven met een aardig complimentje.
We have far more in common than that which devides us..
pi_189350605
quote:
10s.gif Op woensdag 9 oktober 2019 19:09 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Jezus. Je flesopener een naam geven. Jij tilt alcoholisme naar een HEEL nieuw level. Slaat er voor het gemak een paar over ook _O- O+
SPOILER: kijk en huiver
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_189350642
Communicatie blijft een kunst... echt alles wat scheef kan lopen bij mijn opvangkittens loopt ook mis. :(

Mensen die niet teruggebeld worden, mensen die verkeerd worden teruggebeld en een verblijf bij mij wat van een week of twee en niet-besmettelijk naar zeker nog een maand, inclusief virus en wekelijkse dierenartscontroles gaat. Zitten ze daar op hun kamertje ;( Niet direct het asiel kwalijk te nemen, het is een zeldzaam ziektebeeld.

De kittens hebben al baasjes, die wilden de zorg evt al overnemen. Top! Ik net de dierenarts omgeluld want die had redenen om dat geen goed plan te vinden, maar mijn argumenten waren blijkbaar sterk genoeg... blijken de baasjes nog onvoldoende info te hebben over eventuele lange termijn problemen, dus die twijfelen nu (een beetje). Dus die moeten de dierenarts toch even spreken.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Echt, hoe ingewikkeld kan het zijn!?
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_189350648
quote:
6s.gif Op woensdag 9 oktober 2019 19:24 schreef sigme het volgende:

[..]

SPOILER: kijk en huiver
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Te weinig chocolade :{w
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_189350691
quote:
1s.gif Op woensdag 9 oktober 2019 19:26 schreef Cat-astrophe het volgende:
Communicatie blijft een kunst... echt alles wat scheef kan lopen bij mijn opvangkittens loopt ook mis. :(

Mensen die niet teruggebeld worden, mensen die verkeerd worden teruggebeld en een verblijf bij mij wat van een week of twee en niet-besmettelijk naar zeker nog een maand, inclusief virus en wekelijkse dierenartscontroles gaat. Zitten ze daar op hun kamertje ;( Niet direct het asiel kwalijk te nemen, het is een zeldzaam ziektebeeld.

De kittens hebben al baasjes, die wilden de zorg evt al overnemen. Top! Ik net de dierenarts omgeluld want die had redenen om dat geen goed plan te vinden, maar mijn argumenten waren blijkbaar sterk genoeg... blijken de baasjes nog onvoldoende info te hebben over eventuele lange termijn problemen, dus die twijfelen nu (een beetje). Dus die moeten de dierenarts toch even spreken.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Echt, hoe ingewikkeld kan het zijn!?
Oh wat een gedoe :{
  Heeft over alles een mening 2022 woensdag 9 oktober 2019 @ 19:29:49 #57
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_189350702
quote:
6s.gif Op woensdag 9 oktober 2019 19:24 schreef sigme het volgende:

[..]

SPOILER: kijk en huiver
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lijstjes bijhouden *O*

OMG ik moet echt nodig dat lijstje van "al" mijn lijstjes updaten dat ik vandeweek postte :@ Het is minstens dubbel zo lang :@
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_189350718
Ik ga hier maar eens aan een wrap met nog een restje van tempeh, kikkerwten, paprika, champignons en wat tomaatjes en avocado. En wat hummus erbij. (Gisteren geen wrap maar bulgur)
Heel bijzonder is het niet, maar ik heb geen zin om te koken. :P
pi_189350723
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2019 19:29 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Oh wat een gedoe :{
Ja, baal er echt van. De standaard procedures lopen prima.
Maar als er iets afwijkt dan slaat de stront tegen de ventilator. Niet fijn. Juist dan moet het allemaal lopen.

Het zijn allemaal lieve mensen, maar iedereen doet zijn of haar eigen stukje. Zonder zicht op de rest.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_189350736
Ik had restje stoofschotel uit de vriezer :9
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  Heeft over alles een mening 2022 woensdag 9 oktober 2019 @ 19:31:53 #61
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_189350739
quote:
1s.gif Op woensdag 9 oktober 2019 19:31 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Ja, baal er echt van. De standaard procedures lopen prima.
Maar als er iets afwijkt dan slaat de stront tegen de ventilator. Niet fijn. Juist dan moet het allemaal lopen.

Het zijn allemaal lieve mensen, maar iedereen doet zijn of haar eigen stukje. Zonder zicht op de rest.
En ondertussen is het risico en de dierenartskosten voor jou? :?
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_189350761
quote:
5s.gif Op woensdag 9 oktober 2019 19:31 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

En ondertussen is het risico en de dierenartskosten voor jou? :?
Nee gek! Wordt allemaal door hen betaald ^O^
Het is mijn stress en ergernis die niet vergoed wordt :')
En uiteindelijk gaat het om de O+ kittens O+ Zo zonde als die er onnodig onder lijden door late of verkeerde behandeling of extra onnodige verhuizing.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  Heeft over alles een mening 2022 woensdag 9 oktober 2019 @ 19:36:36 #63
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_189350824
quote:
1s.gif Op woensdag 9 oktober 2019 19:33 schreef Cat-astrophe het volgende:

Het is mijn stress en ergernis die niet vergoed wordt :')
Aww. Nou, dan staan we weer gelijk ongeveer. Hoewel, ik kan nog wel wat van je overnemen *;
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_189350868
Hier zijn dan de foto's. Gisteren met de dames van het eet/kookclubje naar De Steenen Tafel geweest in het kader van ons tienjarig jubileum.
De Steenen Tafel is een klassiek restaurant waar ze voornamelijk met biologische streekproducten werken. Het is best een prijzig restaurant dat gelukkig meedoet aan de restaurant week. Alle 20 tafels waren gisteravond bezet, en lang niet iedereen at het restaurantweek menu.

Ik hou wel van vis maar mijn maag niet dus kreeg ik als voorgerecht ham van een veluws beest (geen idee meer welk beest) met groenten in het zuur. We dronken er een heerlijke Montepulciano bij.
Een van ons ging voor het nagerecht van het menu, de anderen voor een kaasdessert (het restaurant is bekend om z'n kaaswagen, alleen al daarom zou je daar heen gaan). Bij de kaas dronken we Abuelo Rafael (een zoete sherry)

We hebben ontzettend lekker gegeten en we gaan zeker niet nog 10 jaar wachten ;)











We have far more in common than that which devides us..
  Heeft over alles een mening 2022 woensdag 9 oktober 2019 @ 19:41:33 #65
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_189350915
Dertienletterwoordenlingo.

"Dubbeldoelkoe. D - U - B - B - E - L - D - O - E - L - K - O - E."

Ping ping ping ping ping ping ping ping ping ping ping ping ping

WHÈP WHÈÈÈP WHEDDEDOEWÈP!
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_189350917
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2019 19:38 schreef Kaatje1 het volgende:
Hier zijn dan de foto's. Gisteren met de dames van het eet/kookclubje naar De Steenen Tafel geweest in het kader van ons tienjarig jubileum.
De Steenen Tafel is een klassiek restaurant waar ze voornamelijk met biologische streekproducten werken. Het is best een prijzig restaurant dat gelukkig meedoet aan de restaurant week. Alle 20 tafels waren gisteravond bezet, en lang niet iedereen at het restaurantweek menu.

Ik hou wel van vis maar mijn maag niet dus kreeg ik als voorgerecht ham van een veluws beest (geen idee meer welk beest) met groenten in het zuur. We dronken er een heerlijke Montepulciano bij.
Een van ons ging voor het nagerecht van het menu, de anderen voor een kaasdessert (het restaurant is bekend om z'n kaaswagen, alleen al daarom zou je daar heen gaan). Bij de kaas dronken we Abuelo Rafael (een zoete sherry)

We hebben ontzettend lekker gegeten en we gaan zeker niet nog 10 jaar wachten ;)

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Boh :9

Nu krijg ik ook zin om weer eens goed te gaan (uit) eten :9
pi_189350924
quote:
17s.gif Op woensdag 9 oktober 2019 19:41 schreef Dr_Flash het volgende:
Dertienletterwoordenlingo.

"Dubbeldoelkoe. D - U - B - B - E - L - D - O - E - L - K - O - E."

Ping ping ping ping ping ping ping ping ping ping ping ping ping

WHÈP WHÈÈÈP WHEDDEDOEWÈP!
GROEN...! GROEEEEN...! GROEEEEEEN!
  One tough cookie woensdag 9 oktober 2019 @ 19:42:57 #68
169210 liesje1979
pi_189350945
quote:
6s.gif Op woensdag 9 oktober 2019 19:24 schreef sigme het volgende:

[..]

SPOILER: kijk en huiver
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Houd je ook een lijstje bij van wat je niet hoeft te kopen en uit eigen tuin en stal komt? Stiekem had ik wel verwacht dat jullie ook zelf wijn en bier zouden maken. :@
pi_189350947
Zit net fragmenten van Beste Zangers terug te kijken.


Dat mens kan wel zingen :Y
pi_189350955
quote:
14s.gif Op woensdag 9 oktober 2019 19:36 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Aww. Nou, dan staan we weer gelijk ongeveer. Hoewel, ik kan nog wel wat van je overnemen *;
Aw, dat is lief O+
Maar jij gaat op ferkaaansie *O* Die stress past vast niet meer in je carry on.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_189350975
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2019 19:38 schreef Kaatje1 het volgende:
Hier zijn dan de foto's. Gisteren met de dames van het eet/kookclubje naar De Steenen Tafel geweest in het kader van ons tienjarig jubileum.
De Steenen Tafel is een klassiek restaurant waar ze voornamelijk met biologische streekproducten werken. Het is best een prijzig restaurant dat gelukkig meedoet aan de restaurant week. Alle 20 tafels waren gisteravond bezet, en lang niet iedereen at het restaurantweek menu.

Ik hou wel van vis maar mijn maag niet dus kreeg ik als voorgerecht ham van een veluws beest (geen idee meer welk beest) met groenten in het zuur. We dronken er een heerlijke Montepulciano bij.
Een van ons ging voor het nagerecht van het menu, de anderen voor een kaasdessert (het restaurant is bekend om z'n kaaswagen, alleen al daarom zou je daar heen gaan). Bij de kaas dronken we Abuelo Rafael (een zoete sherry)

We hebben ontzettend lekker gegeten en we gaan zeker niet nog 10 jaar wachten ;)

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Ziet er goed uit :9
Behalve die kaasgang dan :P
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  Heeft over alles een mening 2022 woensdag 9 oktober 2019 @ 19:46:06 #72
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_189350994
quote:
1s.gif Op woensdag 9 oktober 2019 19:43 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Aw, dat is lief O+
Maar jij gaat op ferkaaansie *O* Die stress past vast niet meer in je carry on.
Ik ga toch al check-in. WANT deze keer maakt het toch niet uit. Het zit bij de prijs in en het is ook niet sneller want de transferbus moet toch wachten op de rest van de sloebers die wel (lees: ook) checked-in bags hebben :s)
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  Heeft over alles een mening 2022 woensdag 9 oktober 2019 @ 19:46:33 #73
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_189351003
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2019 19:42 schreef FranticDJ het volgende:

[..]

GROEN...! GROEEEEN...! GROEEEEEEN!
Ja! Dat! * Dr_Flash dansje doet met Fran *O*
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_189351004
quote:
1s.gif Op woensdag 9 oktober 2019 19:44 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Ziet er goed uit :9
Behalve die kaasgang dan :P
Ik kreeg van de week een schnitzel met ananas erin ( :r ). Moest aan jou denken.

En we hadden in Rusland ook abrikozenroggebrood gekregen. Dat was wel lekker :Y
pi_189351013
quote:
10s.gif Op woensdag 9 oktober 2019 19:46 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Ik ga toch al check-in. WANT deze keer maakt het toch niet uit. Het zit bij de prijs in en het is ook niet sneller want de transferbus moet toch wachten op de rest van de sloebers die wel (lees: ook) checked-in bags hebben :s)
Sjieke tatta jij _O-
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')