abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 9 oktober 2019 @ 15:38:12 #1
282135 PietPossum
Disputatio non grata
pi_189347604
Klimaat. Helemaal volgens de laatste trend op religie gebied!

Kijk jij ook met heimwee terug hoe jouw grootouders wél tot een groep behoorden? Hoe zij wél iedere week over hun zonden konden bakkeleien in de kerk? En hoe vroeger met harde hand mensen bekeerd werden en ongelovigen met de grond gelijk gemaakt? Goed nieuws! Er is nu ‘het klimaat’.

De nieuwste trend op het gebied van groepsgekte, ‘klimaat’ is ook hier! Let op, deze beweging is wel ‘white privilege’, reeds gelovigen / personen met een migratie achtergrond zijn niét aanwezig bij deze beweging! (zie voor afbeeldingen de media)

Terug naar de voordelen van het volgen van klimaat. Een Bijbel of Koran is er helaas niet, maar ook binnen klimaat kun je je vastklampen aan allerlei papierwerk, waar menig wetenschapper het niet mee eens is en er nog veel onduidelijkheid is over alle beweringen en verklaringen. Klimaatdrammers zijn ook massaal bezig om tegenstanders te stenigen. Er kan net als tijdens het vroegere gebed, gewoon gespijbeld worden. In dit geval is het gebed wel vervangen door protest.

Een echt gebouw om samen te komen is er nog niet, maar de openbare ruimte - met name in Amsterdam en Den Haag- lijkt zich er uitstekend voor te lenen. Toestemming is niet nodig, net als bij religie denken ook de klimaatdrammers boven de wet te staan. Samen met de klimaatdrammers ben ook jij verantwoordelijk voor de zonden van de mens, namelijk koolstofdioxide en stikstof uitstoot!

Sluit je aan en onderga je lot!
  woensdag 9 oktober 2019 @ 15:42:13 #2
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_189347657
ok
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_189347854
tldr
  woensdag 9 oktober 2019 @ 16:03:38 #4
487508 Asjemenou_
niet loslaat....
pi_189347936
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2019 15:58 schreef Fushia2 het volgende:
tldr
pi_189348425
Al het bovenstaande
pi_189348725
Ik ben white privileged patriarch and it feels good to be empowered _O_
'Ego te absolvo peccatis tuis in nomine patris et filii et spiritus sancti.'
  woensdag 9 oktober 2019 @ 19:21:40 #7
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_189350556
Het is schuld en boete en vooral ex-gereformeerden houden daar veel van..
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')