Nee... zij krijgt het niet en de persoon die het wel krijgt wordt gestimuleerd. Tegen haar is in het verleden gezegd dat ze haar kansen moet pakken, niet moet afwachten, maar vechten voor wat ze wil. Ik vind het top wat ze doet, als ik kijk naar hoe de groep is en opereert dan heb ik eerder medelijden met Shelley die moet vechten, maar neergesabeld wordt.quote:Op woensdag 9 oktober 2019 13:27 schreef Bramenstruik het volgende:
Mensen vergeten snel, Sjelt wult gewoon veel, heel veel, maar omdat Merel er mee wegkomt is zij nu de martelaar?? Bij mij niet. Ga niet kiezen tussen 2 kwaden
pffff top nog welquote:Op woensdag 9 oktober 2019 13:31 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Nee... zij krijgt het niet en de persoon die het wel krijgt wordt gestimuleerd. Tegen haar is in het verleden gezegd dat ze haar kansen moet pakken, niet moet afwachten, maar vechten voor wat ze wil. Ik vind het top wat ze doet, als ik kijk naar hoe de groep is en opereert dan heb ik eerder medelijden met Shelley die moet vechten, maar neergesabeld wordt.
Hetzelfde gebeurt bij Mylene, maar goed, die heeft Jens en die is communicatief vaardiger.
Doet hij dat niet, dan gaat het geld als een sneltrein over de balk......quote:Op woensdag 9 oktober 2019 13:32 schreef ThunderBitch het volgende:
Jessie bemoeit zich met het evenement van Jordi en Shelley wordt uitgeperst.
Weet het wel zeker, net als veel andere zaken. Ze waren anders al lang ontruimd door schuldeisersquote:Op woensdag 9 oktober 2019 13:27 schreef chufi het volgende:
[..]
elke dag een beetje meer, ze hebben geen uitgaves meer.. Alles is op sponsor/gunfactor basis .. Vermoed dat zelfs de boodschappen betaald worden door de FEBO
In die setting en hoe ze zich handhaaft,..... ja. Misschien zijn er superlatieven, maar in Utopiaanse termen lag deze voor de hand.quote:
Das een epileptische aanvalquote:Op woensdag 9 oktober 2019 13:33 schreef DeKenau het volgende:
Shel ''in een minuut zitten wel 100 pasjes
dat zijn er bijna 2 per secondequote:Op woensdag 9 oktober 2019 13:33 schreef DeKenau het volgende:
Shel ''in een minuut zitten wel 100 pasjes
Alleen geldt dat niet voor zijn evenementen en wat dan ook. En de groep maakt nog altijd uit wat er gebeurt met het geld.quote:Op woensdag 9 oktober 2019 13:33 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Doet hij dat niet, dan gaat het geld als een sneltrein over de balk......
Is toch elke RLS hetzelfde.....Ze kopen terwijl ze geen geld hebben....In mijn opinie kan dat niet....quote:Op woensdag 9 oktober 2019 13:33 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Weet het wel zeker,net als veel andere zaken. Ze waren anders al lang ontruimd door schuldeisers
durf te dromen!quote:
Verschrikkelijk he? Smerige lui daar. Bah bah.quote:Op woensdag 9 oktober 2019 13:35 schreef 5thencounter het volgende:
Sjongejonge.. Die vervelende DramaHomo had wel 30sec Drama-stilte nodig…
Maar...
BREAKING NEWS!!!!!!
4 lessen zijn accoord!!!!!
dat mag jij vindenquote:Op woensdag 9 oktober 2019 13:35 schreef chufi het volgende:
Maar Shell is wel de enige die iets doet, de rest doet niets ....
Zeg mij dat je die niet serieus meent....quote:Op woensdag 9 oktober 2019 13:35 schreef chufi het volgende:
Maar Shell is wel de enige die iets doet, de rest doet niets ....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |