abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_189336432
Hallo allemaal,

Ik heb dus laatst mijn eerste werkdag gehad bij een supermarkt in de buurt. Dit is m'n eerste baan. Ik vond het aanvankelijk wel spannend, maar vooral ná dat ik terug kwam was ik zo verdomd gestresst! Ik had echt niet verwacht dat het zo slecht zou gaan. Als eerste moest ik achter de kassa en jeeeezus wat een gedoe. Kreeg nauwelijks uitleg en moest toen al maar gewoon beginnen met scannen: dat lijkt makkelijk maar dat blijkt met al die codes en dat hoofdrekenen echt niet zo te zijn! Gelukkig waren de meeste mensen wel begripvol. Daarna moest ik de winkel schoonmaken met zo'n schoonmaakmachine. Wat een takkeding echt niet normaaaal... Ik bots overal tegenaan en die vloer werd alleen maar natter dan schoner.

Nou dat was dus niet zo'n heel groot succes... Nu moet ik zeggen dat het niet zo handig was van mijn werkgever om me niet zo veel uitleg te geven. Maar ik schaamde me wel hevig! Volgens mij werden mijn collega's ook helemaal gek van mij. Maarja, je moet het toch ergens mee leren. Ik denk ook wel dat het goed komt maar ik vroeg me eigenlijk af of andere mensen hier die in de supermarkt werken het ook in het begin zo moeilijk vonden. In ieder geval, dit moest er even uit...
you're the sweetest cherry in an apple pie
pi_189336704
Codes en hoofdrekenen... Zat je achter een kassa uit het jaar nul?
pi_189336733
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 oktober 2019 21:09 schreef Sunshine1982 het volgende:
Codes en hoofdrekenen... Zat je achter een kassa uit het jaar nul?
Ik denk het dan wel hahaha. Het is inderdaad best een gedateerd filiaal.
you're the sweetest cherry in an apple pie
pi_189336908
Een eerste dag kan altijd zwaar vallen. Morgen weer? Herpak jezelf en probeer gewoon goed je best te doen! Dan zijn ze al heel blij bij Cedris.
<a href="http://i.imgur.com/iq5BYAk.gif" target="_blank" rel="nofollow"><a href="http://i.imgur.com/iq5BYAk.gif&lt" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >http://i.imgur.com/iq5BYAk.gif<</a>;/a>
pi_189336962
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 oktober 2019 21:09 schreef Sunshine1982 het volgende:
Codes en hoofdrekenen... Zat je achter een kassa uit het jaar nul?
Nou, de kassasystemen bij Dirk (Bas vd Heijden), Lidl en Aldi waren niet best.

Die van Appie en Jumbo zijn zowat een zelfscankassa.
Feyenoord Rotterdam
pi_189337170
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 oktober 2019 21:19 schreef DETELEVISIEKIJKER het volgende:
Een eerste dag kan altijd zwaar vallen. Morgen weer? Herpak jezelf en probeer gewoon goed je best te doen! Dan zijn ze al heel blij bij Cedris.
Ga ik zeker doen!! :)
you're the sweetest cherry in an apple pie
  dinsdag 8 oktober 2019 @ 21:39:50 #7
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_189337343
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 oktober 2019 20:54 schreef emotionalrespect-bj6rk het volgende:
Als eerste moest ik achter de kassa
Je eerste dag en meteen achter de kassa. Right.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
pi_189337374
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 oktober 2019 21:39 schreef static het volgende:

[..]

Je eerste dag en meteen achter de kassa. Right.
Tja geloof het of niet he, waarom zou ik daar over liegen?
you're the sweetest cherry in an apple pie
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')