abonnement Unibet Coolblue
pi_189345371
Loebes vind de rubberen dingen van Kong te saai of zo kijkt hij niet naar om. Hij heeft wel zo'n octopus achting beertje van kong. Die is soms leuk.

Wisselen jullie speelgoed door bij je dieren trouwens? Ik haal nu soms wat weg doe dat in een dichte kist en pak dan weer wat anders. Want op een gegeven moment kijkt hij er niet meer naar om.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_189345372
quote:
10s.gif Op woensdag 9 oktober 2019 13:20 schreef sigme het volgende:
Zo, ontbijt zit erin.
Ik bakte 2 neutrale, 4 appel, 4 kaas en 8 spekpannekoeken.
En die hebben we met z'n tweeën allemaal opverorberd. Burp.

Bij nader inzien eten we vanavond iets eenvoudigs, de kip schuift door naar morgen.
Pfffff Da's veel....9 per persoon?????? :o
We have far more in common than that which devides us..
  Moderator woensdag 9 oktober 2019 @ 13:23:27 #228
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_189345380
quote:
10s.gif Op woensdag 9 oktober 2019 13:20 schreef sigme het volgende:
Zo, ontbijt zit erin.
Ik bakte 2 neutrale, 4 appel, 4 kaas en 8 spekpannekoeken.
En die hebben we met z'n tweeën allemaal opverorberd. Burp.

Bij nader inzien eten we vanavond iets eenvoudigs, de kip schuift door naar morgen.
Dan heb je of een enorme eetlust of je bakt de pannenkoeken kleiner dan ik doe.
Zit na twee pannenkoeken van boekweit,rogge,tarwebloem en tarwemeel met twee plakken spek er in goed vol. Als ik een derde op eet is het op karakter, maar daarna is het niet lekker meer :P
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_189345409
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2019 13:22 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Logees vind de rubberen dingen van Kong te saai of zo kijkt hij niet naar om. Hij heeft wel zo’n octopus achting beertje van kong. Die is soms leuk.

Wisselen jullie speelgoed door bij je dieren trouwens? Ik haal nu soms wat weg doe dat in een dichte kist en pak dan weer wat anders. Want op een gegeven moment kijkt hij er niet meer naar om.
Ik heb ook een octopusding voor de hond. En zo'n rubberding waar koekjes inkunnen zijn ook gaaf. Want koekjes.
Verder was Sally echt van de ballen. Of knuffels, maar om te slopen.

Poes en poes vinden de Kickeroo leuk. Om te knuffelen of dood te trappen. Verder spelen ze vooral met propjes papier, tampons en Ziva af en toe met de tennisbal :')

Speelgoed wisselen deed ik soms voor Sally, maar meestal deed ze dat zelf. Er stond een emmer met speelgoed, zonder deksel, soms groef ze daar dan ineens iets anders uit, zelf. :D
Sterkheidsbaas van alles.
pi_189345466
Ik denk dat ik een ruim pond bloem + boekweitmeel tot beslag heb gemaakt. Met een kluit boter (1 ons, gok ik) en 2 eieren. Een kwart liter melk en de rest water.
De pannekoeken zijn gebakken in zeg 50gr spekdobbels.

Dus voor mezelf: 3 ons bloem, 50gr boter, 1 ei, 25gr spekdobbels, 1 glas melk, 4 plakjes ontbijspek, 4 plakjes kaas, kwart appel. En dan besmeerd met boter en stroop. Haphaphap.
Het is vast wel redelijk wat :').
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_189345471
Piep is niet van de speel. Ze heeft een stok die weer in de mode is. De veertjes zijn er af maar dat deert niet. Ze heeft ook zo'n zakje waar ze om 22.30 even mee knuffelt. En om 22.35 kijkt ze of het aan de stoel gebonden speeltje in de keuken vandaag nog iets doet.
Ze is hartstikke dik dus we doen een paar keer per dag ons best om met haar te spelen maar echt meewerken doet ze niet.
Spoilers!
pi_189345483
En spéélgoed voor dieren? :D.
Geen commentaar hoor, maar daar heb ik nou nog nooit aan gedacht.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_189345489
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2019 13:22 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Loebes vind de rubberen dingen van Kong te saai of zo kijkt hij niet naar om. Hij heeft wel zo'n octopus achting beertje van kong. Die is soms leuk.

Wisselen jullie speelgoed door bij je dieren trouwens? Ik haal nu soms wat weg doe dat in een dichte kist en pak dan weer wat anders. Want op een gegeven moment kijkt hij er niet meer naar om.
Hier verdwijnt nog wel eens wat onder een kast, en één keer in de zoveel tijd haal ik dat, samen met stofwolken, er onder weg.
Maar er is één ding, een zwart grijs iets, dat is ruim een jaar weggeweest, ik heb overal gekeken, want ze speelden er beiden heel veel mee. Maar kasten aan de kant, bed aan de kant, noem maar op. Niets gevonden. Ik dacht dat ik het per ongeluk had weggegooid. En op een ochtend loop ik de huiskamer in...ligt het ding er :o
We have far more in common than that which devides us..
pi_189345492
quote:
11s.gif Op woensdag 9 oktober 2019 13:28 schreef sigme het volgende:
En spéélgoed voor dieren? :D.
Geen commentaar hoor, maar daar heb ik nou nog nooit aan gedacht.
Jouw landgoed is een speeltuin, dan is dat niet nodig denk ik.
Spoilers!
pi_189345494
quote:
11s.gif Op woensdag 9 oktober 2019 13:28 schreef sigme het volgende:
En spéélgoed voor dieren? :D.
Geen commentaar hoor, maar daar heb ik nou nog nooit aan gedacht.
Ik heb binnenkatten, die moeten 'jagen'
Sterkheidsbaas van alles.
pi_189345503
quote:
2s.gif Op woensdag 9 oktober 2019 13:24 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Ik heb ook een octopusding voor de hond. En zo'n rubberding waar koekjes inkunnen zijn ook gaaf. Want koekjes.
Verder was Sally echt van de ballen. Of knuffels, maar om te slopen.

Poes en poes vinden de Kickeroo leuk. Om te knuffelen of dood te trappen. Verder spelen ze vooral met propjes papier, tampons en Ziva af en toe met de tennisbal :')

Speelgoed wisselen deed ik soms voor Sally, maar meestal deed ze dat zelf. Er stond een emmer met speelgoed, zonder deksel, soms groef ze daar dan ineens iets anders uit, zelf. :D
Zo8n rubberen Kong vind Loebes niks. Als ik daar dan wat in doe kijkt hij me aan alsof ik hem iets vreselijks aandoe of zo :’) die gebruikt de pup van mijn schoonouders nu dus.

Hij is wel echt gek op pluche beesten en dan het liefst met zo’n squeaky erin. Slopen doet hij ze gelukkig niet. Al heb ik nu een schaap met een open ruggetje die nog even gehecht moet worden. Maar die was het doelwit van de puppy.

Loebes heeft een open kist waar hij uit kan kiezen wat hij wil. Soms haal ik daar wat uit en doe dat in de dichte kist en haal dan weer wat uit de dichte kist. Houdt hem scherp tijdens zijn expedities door zijn kist :’)

Tennnisballen zijn hier wel nummer één trouwens.. om gek van te worden af en toe.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_189345514
quote:
11s.gif Op woensdag 9 oktober 2019 13:28 schreef sigme het volgende:
En spéélgoed voor dieren? :D.
Geen commentaar hoor, maar daar heb ik nou nog nooit aan gedacht.
Da's een flinke industrie hoor! Kan je je arm aan kopen.
We have far more in common than that which devides us..
pi_189345532
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2019 13:29 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Zo8n rubberen Kong vind Loebes niks. Als ik daar dan wat in doe kijkt hij me aan alsof ik hem iets vreselijks aandoe of zo :’) die gebruikt de pup van mijn schoonouders nu dus.

Hij is wel echt gek op pluche beesten en dan het liefst met zo’n squeaky erin. Slopen doet hij ze gelukkig niet. Al heb ik nu een schaap met een open ruggetje die nog even gehecht moet worden. Maar die was het doelwit van de puppy.

Loebes heeft een open kist waar hij uit kan kiezen wat hij wil. Soms haal ik daar wat uit en doe dat in de dichte kist en haal dan weer wat uit de dichte kist. Houdt hem scherp tijdens zijn expedities door zijn kist :’)

Tennnisballen zijn hier wel nummer één trouwens.. om gek van te worden af en toe.
sqeaky toys vond Sally ook mooi ja, maar na een tijdje vond ze dan toch een 'begin' en dan werd ie gedood ;(

En ja, tennisballen, altijd maar tennisballen O+
Sterkheidsbaas van alles.
  Moderator woensdag 9 oktober 2019 @ 13:33:18 #239
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_189345569
quote:
2s.gif Op woensdag 9 oktober 2019 13:29 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Ik heb binnenkatten, die moeten 'jagen'
Een wasknijper of een sok die ergens op de grond ligt kan net zo goed een prooi zijn hoor :P
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_189345585
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2019 13:33 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Een wasknijper of een sok die ergens op de grond ligt kan net zo goed een prooi zijn hoor :P
Heb je mijn post gelezen aan wat ze aan speelgoed hebben? :7
Sterkheidsbaas van alles.
pi_189345590
quote:
11s.gif Op woensdag 9 oktober 2019 13:28 schreef sigme het volgende:
En spéélgoed voor dieren? :D.
Geen commentaar hoor, maar daar heb ik nou nog nooit aan gedacht.
Hadden de honden bij ons op het erf vroeger (op misschien een voetbal na dan of zo) ook niet. Die hielden zichzelf wel bezig met op konijnen jagen, de postbode achterna zitten, romdkuieren over de akkers enzo. Maar hoe graag ik zo ook weer zou wonen dat zit er financieel niet in. Dus moet mijn hond op andere manieren vermaken... met pluche kippen met een squeeky erin bijvoorbeeld haha. Wees blij dat ze zichzelf anders kunnen vermaken trouwens. Dat spul is belachelijk duur.
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2019 13:29 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Hier verdwijnt nog wel eens wat onder een kast, en één keer in de zoveel tijd haal ik dat, samen met stofwolken, er onder weg.
Maar er is één ding, een zwart grijs iets, dat is ruim een jaar weggeweest, ik heb overal gekeken, want ze speelden er beiden heel veel mee. Maar kasten aan de kant, bed aan de kant, noem maar op. Niets gevonden. Ik dacht dat ik het per ongeluk had weggegooid. En op een ochtend loop ik de huiskamer in...ligt het ding er :o
Hebben ze het weer helemaal zelf terug gevonden! Als hier iets onder de kast ligt wat hij wil hebben kan ik het maar beter meteen pakken krijg anders toch geen rust :’)
I solemnly swear i'm up to no good
pi_189345621
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2019 13:15 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Niet afzeggen, gewoon gaan en vertellen wat er is. Dan staat het in ieder geval ook in je dossier. Is het dan echt erger kan hij/zij ook het verschil goed zien.
Neejoh, als het weg is, is het weg. Ik had twee weken lang jeuk, slijm en 's ochtends korsten. Zal gewoon een ontsteking zijn geweest. Is normaal dat die gewoon over gaan. Ik vond het alleen te irritant lang duren. Vanochtend amper last, dus dat is een goed teken.
pi_189345642
6% van alle avocado's die van Mexico naar Amerika gaan worden gegeten als quacamole in het superbowl weekend. :o
Sterkheidsbaas van alles.
pi_189345667
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2019 13:34 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Hadden de honden bij ons op het erf vroeger (op misschien een voetbal na dan of zo) ook niet. Die hielden zichzelf wel bezig met op konijnen jagen, de postbode achterna zitten, romdkuieren over de akkers enzo. Maar hoe graag ik zo ook weer zou wonen dat zit er financieel niet in. Dus moet mijn hond op andere manieren vermaken... met pluche kippen met een squeeky erin bijvoorbeeld haha. Wees blij dat ze zichzelf anders kunnen vermaken trouwens. Dat spul is belachelijk duur.
[..]

Hebben ze het weer helemaal zelf terug gevonden! Als hier iets onder de kast ligt wat hij wil hebben kan ik het maar beter meteen pakken krijg anders toch geen rust :’)
Maar waar dan????. Het enige dat ik zou kunnen bedenken is dat het onder de bank is vast komen te zitten, in de singels of zo, want mijn bank staat op pootjes.

Ze zitten hier ook regelmatig bij een kastje omdat er weer een muisje onder is gekomen. En dan net zo lang wachten totdat ik een pollepel pak om het eronder vandaan te zwiepen.
We have far more in common than that which devides us..
pi_189345711
quote:
2s.gif Op woensdag 9 oktober 2019 13:31 schreef Lonaa het volgende:

[..]

sqeaky toys vond Sally ook mooi ja, maar na een tijdje vond ze dan toch een 'begin' en dan werd ie gedood ;(

En ja, tennisballen, altijd maar tennisballen O+
Is toch dat jacht instinct hé haha. Ik hoor de hele dag pokpokpok achter me met die tennisballen. Of ik doe een stap achteruit in de keuken ligt er ineens weer een waardoor ik bijna op mijn bek ga met een pan kokend water of zo.. hij wil me dood hebben.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_189345760
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2019 13:38 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Maar waar dan????. Het enige dat ik zou kunnen bedenken is dat het onder de bank is vast komen te zitten, in de singels of zo, want mijn bank staat op pootjes.

Ze zitten hier ook regelmatig bij een kastje omdat er weer een muisje onder is gekomen. En dan net zo lang wachten totdat ik een pollepel pak om het eronder vandaan te zwiepen.
Hem ja dat is een goede. Toch jammer dat je het ze niet kan vragen hé haha.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_189345804
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2019 13:42 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Hem ja dat is een goede. Toch jammer dat je het ze niet kan vragen hé haha.
Het eerste wat ik ze zou vragen (en hopen dat ze het doen), Doe die deur achter je dicht :P
We have far more in common than that which devides us..
pi_189346017
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2019 13:35 schreef Myraela het volgende:

[..]

Neejoh, als het weg is, is het weg. Ik had twee weken lang jeuk, slijm en 's ochtends korsten. Zal gewoon een ontsteking zijn geweest. Is normaal dat die gewoon over gaan. Ik vond het alleen te irritant lang duren. Vanochtend amper last, dus dat is een goed teken.
Sneller naar de huisarts gaan de volgende keer. Want irritant. Dan gooi je er een dag of twee hippe druppels in en is het opgelost. *O* Daarna nog even doordruppelen natuurlijk.

Ik heb ervaring en inmiddels een voorraadje op recept. Straks maar eens kijken of die niet over de datum aan het gaan zijn.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_189346051
Beesten en speelgoed... ik heb nu kittens. En een hengeltje met een rammelend balletje waar OOK NOG gekleurde slierten aan zitten _O_
Maar propje alufolie doet het ook fantastisch.

Kater speelt niet veel, hooguit met catnip gevuld spul.
Poes wordt af en toe wild van de pluche eekhoorn die luid miauwend rondgesleept moet worden.

Verder dozen. Want kat.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_189346102
Problemen met mijn ogen zijn ongeveer het laatste waar ik mee zou wachten om naar de huisarts te gaan. 1 a 2 dagen, max.

Een vriendin van me heeft te lang gewacht met haar oogproblemen en is nu aan 1 oog blind en met 1 oog ziet ze weinig. Dat ook is enorm lichtgevoelig en snel vermoeid, ze heeft echt haar hele leven om moeten gooien. Ze heeft overigens glaucoom.
Spoilers!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')