abonnement Unibet Coolblue
pi_190112418
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2019 09:17 schreef liedetector het volgende:

[..]

ik hoop elke keer dat die machine oiets doet bij bv een postcode of vriendenloterij, dat zou pas fijn zijn
Arme collega die al die nieuwe stickertjes er dan op moet gaan zitten plakken. :D
pi_190118469
Wel heel erg dom dat ze weer zo net voor KNJ een verandering in gaan voeren. Maar goed, de verzenders van kerstpost kunnen straks toch niet meer uitwijken naar een andere partij.. dus wat maakt het uit dat de helft te laat komt he :')

Ben wel benieuwd of Sandd ook verantwoordelijk was voor de verspreiding van deze

Had bij iedereen bezorgd moeten worden, hier is ie nooit binnen gekomen. Ik krijg ook geen kieslijsten meer, waarschijnlijk door mijn NEE sticker. Niet dat ik nou die folder nodig had, maar ben vermoedelijk dan niet de enige die zoiets niet ontvangt hier in de omgeving, en dat is wel kwalijk. Misschien wordt dat wel weer beter.. ;)
Nobody ever seems to remember life is a game we play
pi_190118817
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2019 16:15 schreef VixenFromHell het volgende:
Wel heel erg dom dat ze weer zo net voor KNJ een verandering in gaan voeren. Maar goed, de verzenders van kerstpost kunnen straks toch niet meer uitwijken naar een andere partij.. dus wat maakt het uit dat de helft te laat komt he :')

Ben wel benieuwd of Sandd ook verantwoordelijk was voor de verspreiding van deze
[ afbeelding ]
Had bij iedereen bezorgd moeten worden, hier is ie nooit binnen gekomen. Ik krijg ook geen kieslijsten meer, waarschijnlijk door mijn NEE sticker. Niet dat ik nou die folder nodig had, maar ben vermoedelijk dan niet de enige die zoiets niet ontvangt hier in de omgeving, en dat is wel kwalijk. Misschien wordt dat wel weer beter.. ;)
nope nooit gehad idd
pi_190118852
Dacht dat ze die dingen ook op adres zouden bezorgen, zodat mensen hun keuze door kunnen geven.
pi_190118970
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2019 16:37 schreef zerebus het volgende:
Dacht dat ze die dingen ook op adres zouden bezorgen, zodat mensen hun keuze door kunnen geven.
weet je wat dat kost.... lijkt me een DigID net zo makkelijk met een algemene folder
  maandag 25 november 2019 @ 19:28:25 #281
69438 Bebop
Space Cowboy
pi_190121578
quote:
0s.gif Op zondag 24 november 2019 14:01 schreef bmp80 het volgende:
De nieuwe sticker is versie 07 '18, dus ze zijn al meer dan een jaar geleden stiekem bedacht. Ik ben weer benieuwd hoor. Waarom hoef je niks meer in te vullen? Hebben ze een centrale plek in het land (OBSB?) waar ze alle brieven omdraaien voor het retouradres en dan een handcodeerstickertje er op plakken? De sticker ziet er volgens mij wel kleiner uit dan de vorige, dat scheelt wel met kleine kaarten. Maar ik denk dat je beter wel zelf correcties in het adres kan maken als er iets niet klopt, ook al zal dat wel niet mogen. Bijvoorbeeld twee cijfers van de postcode omdraaien als dat het probleem is. Ik voorspel anders onnodig lange vertraging.
En ze zijn alleen voor huisadressen, dus dat zal wel betekenen dat er voor postbussen een aparte sticker komt?
We komen vrij veel fouten tegen in de ingevulde stickers. Het gebeurt bijvoorbeeld regelmatig dat een brief door een verkeerde postcode in het #0100-deel van de verkeerde wijk belandt, waarop de postbezorger de brief "herstelt" met dezelfde postcode, en de brief de volgende dag weer op exact dezelfde plek belandt en zo gaat rondzingen.

Als de brief wordt afgeschreven, moet deze toch opnieuw gecodeerd worden. In feite doen we dus dubbel werk. Op de nieuwe sticker hoef je alleen nog maar aan te geven wat er fout is, het scheelt de postbezorger dus een pak werk.

De brieven worden volgens mij door de machine gescand. Van dat wat niet gelezen kan worden, wordt de scan richting een lagelonenland gestuurd om te laten ontcijferen. Dat kan ook met retourzendingen. Het zal heus wel wat meer werk opleveren op de rebuut-afdeling, maar ik betwijfel of het de hoeveelheden zijn die vermoed worden.
I think it's time we blow this scene. Get everybody and their stuff together
Ok, 3..2..1.. Let's Jam.
pi_190122357
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2019 19:28 schreef Bebop het volgende:

[..]

We komen vrij veel fouten tegen in de ingevulde stickers. Het gebeurt bijvoorbeeld regelmatig dat een brief door een verkeerde postcode in het #0100-deel van de verkeerde wijk belandt, waarop de postbezorger de brief "herstelt" met dezelfde postcode, en de brief de volgende dag weer op exact dezelfde plek belandt en zo gaat rondzingen.

Als de brief wordt afgeschreven, moet deze toch opnieuw gecodeerd worden. In feite doen we dus dubbel werk. Op de nieuwe sticker hoef je alleen nog maar aan te geven wat er fout is, het scheelt de postbezorger dus een pak werk.

De brieven worden volgens mij door de machine gescand. Van dat wat niet gelezen kan worden, wordt de scan richting een lagelonenland gestuurd om te laten ontcijferen. Dat kan ook met retourzendingen. Het zal heus wel wat meer werk opleveren op de rebuut-afdeling, maar ik betwijfel of het de hoeveelheden zijn die vermoed worden.
En wat doen we dan met "verhuisd - dit is het nieuwe adres" of "verkeerde postcode, maar ik weet wel de juiste postcode" post? Dus dat het oorspronkelijke adres is verbeterd naar een nieuw adres of dat een cijfer of letter in de postcode verkeerd is?
Tot vandaag konden we dan het juiste adres op de herstelsticker aangeven. Nu kan dat niet meer, en moet ook de codeerregel (=verkeerd adres) leesbaar blijven. Dat mag dan voortaan allemaal retour afzender? Waardeloos....
  maandag 25 november 2019 @ 20:08:51 #283
69438 Bebop
Space Cowboy
pi_190122538
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2019 19:59 schreef Ranunculus het volgende:

[..]

En wat doen we dan met "verhuisd - dit is het nieuwe adres" of "verkeerde postcode, maar ik weet wel de juiste postcode" post? Dus dat het oorspronkelijke adres is verbeterd naar een nieuw adres of dat een cijfer of letter in de postcode verkeerd is?
Tot vandaag konden we dan het juiste adres op de herstelsticker aangeven. Nu kan dat niet meer, en moet ook de codeerregel (=verkeerd adres) leesbaar blijven. Dat mag dan voortaan allemaal retour afzender? Waardeloos....
Ja, want dat moet al jaren allemaal retour afzender. Fijn dat je op de hoogte bent.

Doorzendservice is een betaalde service. Het is niet de bedoeling dat een poststuk twee keer verstuurd wordt met dezelfde frankering.
Prima als jij netjes het nieuwe adres op je sticker overschrijft, maar bij het codeerstation gaat dat gewoon retour afzender.

Fouten in het adres worden nog wel eens hersteld, maar uiteindelijk is het de verantwoordelijkheid van de afzender om voor het juiste adres te zorgen. En ja, in principe gaat dat retour.
I think it's time we blow this scene. Get everybody and their stuff together
Ok, 3..2..1.. Let's Jam.
pi_190122721
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2019 20:08 schreef Bebop het volgende:

[..]

Ja, want dat moet al jaren allemaal retour afzender. Fijn dat je op de hoogte bent.

Doorzendservice is een betaalde service. Het is niet de bedoeling dat een poststuk twee keer verstuurd wordt met dezelfde frankering.
Prima als jij netjes het nieuwe adres op je sticker overschrijft, maar bij het codeerstation gaat dat gewoon retour afzender.

Fouten in het adres worden nog wel eens hersteld, maar uiteindelijk is het de verantwoordelijkheid van de afzender om voor het juiste adres te zorgen. En ja, in principe gaat dat retour.
I know. Ik doe aan overservice. Omdat ik klantvriendelijk wil zijn, en het zuur vind als mensen hun post niet krijgen door een fout van de afzender.

Andere casus: zieken- en verpleeghuizen sturen post voor ontslagen/overleden patiënten door naar het huisadres of de nabestaanden. Dat kan niet met de doorzendservice (de kans dat er nog iemand met dezelfde achternaam in het ziekenhuis ligt is immers vrij groot). Allemaal retour afzender? Leuk als dat belastingbrieven en rekeningen zijn.

En ja, je kunt beargumenteren dat de nabestaanden dan maar wekelijks naar dat verpleeghuis moeten gaan om post op te halen. Of nee, we laten de zorginstelling alles in een nieuwe envelop stoppen en opnieuw frankeren. Ze hebben daar toch niets te doen, en geld zat. (Sorry, ik word hier een beetje cynisch van. We wilden toch een klantvriendelijk bedrijf zijn??)
  maandag 25 november 2019 @ 20:31:06 #285
69438 Bebop
Space Cowboy
pi_190123059
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2019 20:17 schreef Ranunculus het volgende:

[..]

I know. Ik doe aan overservice. Omdat ik klantvriendelijk wil zijn, en het zuur vind als mensen hun post niet krijgen door een fout van de afzender.

Andere casus: zieken- en verpleeghuizen sturen post voor ontslagen/overleden patiënten door naar het huisadres of de nabestaanden. Dat kan niet met de doorzendservice (de kans dat er nog iemand met dezelfde achternaam in het ziekenhuis ligt is immers vrij groot). Allemaal retour afzender? Leuk als dat belastingbrieven en rekeningen zijn.

En ja, je kunt beargumenteren dat de nabestaanden dan maar wekelijks naar dat verpleeghuis moeten gaan om post op te halen. Of nee, we laten de zorginstelling alles in een nieuwe envelop stoppen en opnieuw frankeren. Ze hebben daar toch niets te doen, en geld zat. (Sorry, ik word hier een beetje cynisch van. We wilden toch een klantvriendelijk bedrijf zijn??)
Precies, dus jij houdt je niet aan je taak en nu ben je gepikeerd omdat dat uit handen genomen wordt? Wees blij dat je minder werk hebt van de herstelwerkzaamheden.

Uiteindelijk werken we natuurlijk voor zowel de zender als de ontvanger, maar wie betaalt er voor de dienstverlening? Van de ontvanger verwachten we dat ze een bus hebben die aan onze voorwaarden voldoet, van de afzender verwachten we dat die zorg draagt voor de juiste verpakking en dat die het adres goed opschrijft. Dat lijkt me allemaal hartstikke logisch.

Als het adres onjuist in de administratie van de afzender staat, dan moet de afzender dat herstellen... Niet jij.

Voor nabestaanden heeft PostNL de nabestaandenservice.
I think it's time we blow this scene. Get everybody and their stuff together
Ok, 3..2..1.. Let's Jam.
pi_190124207
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2019 20:08 schreef Bebop het volgende:

[..]

Ja, want dat moet al jaren allemaal retour afzender. Fijn dat je op de hoogte bent.

Doorzendservice is een betaalde service. Het is niet de bedoeling dat een poststuk twee keer verstuurd wordt met dezelfde frankering.
Prima als jij netjes het nieuwe adres op je sticker overschrijft, maar bij het codeerstation gaat dat gewoon retour afzender.

Fouten in het adres worden nog wel eens hersteld, maar uiteindelijk is het de verantwoordelijkheid van de afzender om voor het juiste adres te zorgen. En ja, in principe gaat dat retour.
En hoe gaat dat dan met de Kerst? Dan heb je legio poststukken met verkeerde postcodes, en dan kunnen wij dat dus niet meer herstellen via de sticker. Retouradressen staan ook al zelden op kerstpost, dus wat gebeurt er dan mee? Gaat OBSB dat dan allemaal zitten ontcijferen, of gaat het zo de shredder in?
Newman: I'm a U.S. Postal worker.
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
Newman: Sometimes...
  maandag 25 november 2019 @ 21:40:59 #287
69438 Bebop
Space Cowboy
pi_190124899
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2019 21:11 schreef Kramerica-Industries het volgende:

[..]

En hoe gaat dat dan met de Kerst? Dan heb je legio poststukken met verkeerde postcodes, en dan kunnen wij dat dus niet meer herstellen via de sticker. Retouradressen staan ook al zelden op kerstpost, dus wat gebeurt er dan mee? Gaat OBSB dat dan allemaal zitten ontcijferen, of gaat het zo de shredder in?
Met de kerst gaat dat net zoals de rest van het jaar. Dat gaan ze bij de rebuut inderdaad allemaal zitten ontcijferen. Wat ze met onbestelbare kerstkaarten doen, weet ik niet. Stoken ze daar de haard mee in Den Haag? Des te meer reden om mensen erop te wijzen dat ze een retouradres op hun post moeten schrijven.

Hee, bij de codeermachine zitten heus nog wel wat mensen met iets van een posthart. Ik spit zelf ook nog wel eens stiekem de site van de telefoongids door (al doe ik dat eerder voor rouwkaarten dan voor kerstkaarten, maar toe maar). Het gaat er vooral om dat het sinds de codeerstations dubbel werk is, omdat de sticker veelal handmatig ge(her)codeerd wordt.

En zoals Ranunculus ook wel laat doorschemeren, zijn veel postbodes en -bezorgers nog bezig met het verlenen van extra service. Dat kost gewoon tijd (geld). Dat we inmiddels monopolist zijn, wil niet zeggen dat we geen taak hebben om de kosten voor de consument binnen de perken te houden.
I think it's time we blow this scene. Get everybody and their stuff together
Ok, 3..2..1.. Let's Jam.
pi_190125180
Dus voortaan maar gewoon het oude adres doorkrassen, het nieuwe opschrijven en herstel aankruisen?

Wel vreemd dat ze denken op die manier kosten te besparen, en ondertussen de pakjes na een week al retour sturen. Kunnen ze die lekker opnieuw verwerken nadat de afzender de retoursticker weg heeft gehaald.

Om nog maar te zwijgen over de hoeveelheid post die ik regelmatig terug in de bus gooi omdat ze de stapel weer eens verkeerd gescheiden hebben. Dan kunnen ze wel beweren dat het de bedoeling is dat ze de kleine post niet scheiden en de grote wel, of dat ze geen rekening houden met het laatste adres van een stuk straat, maar zo neem ik het toch echt niet aan. Laat ze het werk dan maar opnieuw doen
  maandag 25 november 2019 @ 22:10:20 #289
69438 Bebop
Space Cowboy
pi_190125498
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2019 21:55 schreef zerebus het volgende:
Dus voortaan maar gewoon het oude adres doorkrassen, het nieuwe opschrijven en herstel aankruisen?
Dat gaat dus retour.
quote:
Wel vreemd dat ze denken op die manier kosten te besparen, en ondertussen de pakjes na een week al retour sturen. Kunnen ze die lekker opnieuw verwerken nadat de afzender de retoursticker weg heeft gehaald.
Andere discussie
quote:
Om nog maar te zwijgen over de hoeveelheid post die ik regelmatig terug in de bus gooi omdat ze de stapel weer eens verkeerd gescheiden hebben. Dan kunnen ze wel beweren dat het de bedoeling is dat ze de kleine post niet scheiden en de grote wel, of dat ze geen rekening houden met het laatste adres van een stuk straat, maar zo neem ik het toch echt niet aan. Laat ze het werk dan maar opnieuw doen
Voorbereiders mogen de machinepost (kleine bundel) inderdaad niet scheiden (dat gebeurt uit coulance nog wel eens, als er echt geen hanteerbare bundel gemaakt kan worden, maar het mag niet).
Er wordt uitsluitend met de codeerregel gewerkt. Dat betekent dus dat er niet op straatnaam of huisnummer wordt gelet. Als de SVP-bundel gescheiden wordt, gebeurt dat dus op de laatste twee cijfers van de codeerregel (het volgnummer van de bundel) en niet op straatnaam.
Wat ze "wel kunnen beweren" is gewoon waarheid. Doe niet zo eigenwijs.

Nou ja, laat het je teamcoach maar niet merken, ik denk dat die het beschouwt als werkweigering.
I think it's time we blow this scene. Get everybody and their stuff together
Ok, 3..2..1.. Let's Jam.
pi_190126926
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2019 22:10 schreef Bebop het volgende:

[..]

Voorbereiders mogen de machinepost (kleine bundel) inderdaad niet scheiden (dat gebeurt uit coulance nog wel eens, als er echt geen hanteerbare bundel gemaakt kan worden, maar het mag niet).
Er wordt uitsluitend met de codeerregel gewerkt. Dat betekent dus dat er niet op straatnaam of huisnummer wordt gelet. Als de SVP-bundel gescheiden wordt, gebeurt dat dus op de laatste twee cijfers van de codeerregel (het volgnummer van de bundel) en niet op straatnaam.
Wat ze "wel kunnen beweren" is gewoon waarheid. Doe niet zo eigenwijs.

Nou ja, laat het je teamcoach maar niet merken, ik denk dat die het beschouwt als werkweigering.
Dat heb ik vaker horen beweren, dat de machinepost niet gescheiden mag worden. Maar waar staat dat dan? In het Detailontwerp Bezorgen 2019 staat dat een combibundel niet dikker mag zijn dan 10 cm, en dat als deze dikker is, dat deze dan gesplitst dient te worden. Dus als alleen al de stapel machinepost dikker is dan 10 cm, dan MOET deze juist gesplitst worden. Ik had het pas nog in de voorbereiding: een dalwijk die wel een of andere mailing van de woningbouwvereniging er tussen had zitten, en dat dus in een wijk met maar 2 knippen. Als ik de machinepost niet gesplitst had, had die bezorger bundels van 20-25 cm gehad.
Newman: I'm a U.S. Postal worker.
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
Newman: Sometimes...
  dinsdag 26 november 2019 @ 00:18:00 #291
289633 V__L_N
Voor altijd
pi_190127409
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2019 19:28 schreef Bebop het volgende:

[..]

We komen vrij veel fouten tegen in de ingevulde stickers. Het gebeurt bijvoorbeeld regelmatig dat een brief door een verkeerde postcode in het #0100-deel van de verkeerde wijk belandt, waarop de postbezorger de brief "herstelt" met dezelfde postcode, en de brief de volgende dag weer op exact dezelfde plek belandt en zo gaat rondzingen.
Je denkt wel erg simpel hoor. In de praktijk komen bezorgers erg veel poststukken tegen die uberhaupt niet in die wijk hadden moeten zitten. Postcode, adres is goed. Maar het hoort daar gewoon niet. Als het postcode niet klopt (en dat wordt niet gezien) is dat omdat we geen postcodeboek bij ons hebben. Maar die getallen zijn 100 keer kleiner dan poststukken die gewoon in de verkeerde wijk zitten. En dan heb ik het nog niet over de poststukken die door de computer niet goed gelezen worden omdat de afzender met pen schrijft en niet met een computer. Dat gaat heus niet een tweede keer vanzelf goed.

Je kan alles aan de computer overlaten, maar de praktijk leert dat het geen oplossing is.

quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2019 20:31 schreef Bebop het volgende:

[..]

Precies, dus jij houdt je niet aan je taak en nu ben je gepikeerd omdat dat uit handen genomen wordt? Wees blij dat je minder werk hebt van de herstelwerkzaamheden.
Maar we krijgen er gratis en voorniks een hele serie klagende ontvangers bij die willen weten waarom hun post vertraagd is/niet bezorgd/retour gestuurd/onder gekladderd is

Het is makkelijk een besluit te verdedigen als je niet kunt worden aangesproken op de slechte uitvoering he.

quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2019 20:31 schreef Bebop het volgende:

Uiteindelijk werken we natuurlijk voor zowel de zender als de ontvanger, maar wie betaalt er voor de dienstverlening? Van de ontvanger verwachten we dat ze een bus hebben die aan onze voorwaarden voldoet, van de afzender verwachten we dat die zorg draagt voor de juiste verpakking en dat die het adres goed opschrijft. Dat lijkt me allemaal hartstikke logisch.
En ook dat is niet waar. We verwachten niet dat de ontvanger de juiste brievenbus heeft. Tenminste de bezorgers verwachten dat wel. Maar het bedrijf heeft de ballen niet om het te handhaven. En ja, daar ben ik zeker van. Ik heb een wijk waar ongeveer 1/4 van de bussen niet deugdelijk is. Iedereen weet dat ze niet goed zijn. Maar ik wacht al ongeveer 8 maanden op de beloofte flayer. Ondertussen kachel ik 5 dagen in de week naar een retailer met een dozijn aan pakjes.

Het bedrijf hanteerd een afschuif regeling. We trappen het probleem verder en verder naar beneden tot het niet lager kan. En ja, dat lage punt zijn de postbezorgers. Die zien de problemen en kunnen er niks mee.

quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2019 21:55 schreef zerebus het volgende:
Dus voortaan maar gewoon het oude adres doorkrassen, het nieuwe opschrijven en herstel aankruisen?
Ik vermoed dat je straks weer terug gaat naar het systeem waarbij er post onderhands wordt overgeven naar collega's. "Hee dit is toch in jouw wijk..."

We willen natuurlijk zo veel mogelijk post bezorgen en we weten natuurlijk best dat als we het verkloten mensen minder post sturen. Zo werken we dan weer fijn verder aan onze eigen ondergang.

quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2019 23:31 schreef Kramerica-Industries het volgende:

[..]

Dat heb ik vaker horen beweren, dat de machinepost niet gescheiden mag worden. Maar waar staat dat dan? In het Detailontwerp Bezorgen 2019 staat dat een combibundel niet dikker mag zijn dan 10 cm, en dat als deze dikker is, dat deze dan gesplitst dient te worden. Dus als alleen al de stapel machinepost dikker is dan 10 cm, dan MOET deze juist gesplitst worden. Ik had het pas nog in de voorbereiding: een dalwijk die wel een of andere mailing van de woningbouwvereniging er tussen had zitten, en dat dus in een wijk met maar 2 knippen. Als ik de machinepost niet gesplitst had, had die bezorger bundels van 20-25 cm gehad.
En het is ook onzin. De afspraak aan het begin van de combiblunder was dat alle bundels gelijk moeten eindigen. Dat betekend dus dat je ook de machinepost hoort te scheiden op de zelfde plek als de grove post. Dat ze binnen soms een ander boek hanteren dan buiten is natuurlijk bekend.
Je hoeft geen wolf te zijn om te weten dat naast het pad de mooiste bloemen groeien
Loesje
pi_190128762
We hebben weer een nieuwe kostenbesparing. Dat het de zoveelste verslechtering in kwaliteit gaat worden deert niet want: kostenbesparing.
kan die app die voorspelt welke post ik bij me heb ook weg? Kostenbesparing en geen wapperende mensen die beweren dat ik iets bij me "moet" hebben.

Fijn dat je reacties van bebop zo rustig weerlegt VLN. Zelfs je best doen wordt tegenwoordig al omschreven als contra-productief..

[ Bericht 19% gewijzigd door Bezorgertje op 26-11-2019 08:34:01 ]
pi_190129150
Dit is offtopic, maar niet alleen bij de post bedenken ze dus hele vreemde dingen. Als dit geen fake news is, is het wel heel erg bizar.
https://www.ad.nl/binnenl(...)jfskleding~aea67094/
pi_190129583
Whahaha, ik krijg net een eerste mijnwerkbericht over de nieuwe sticker. Geen enkele uitleg over verschillen, hoe en waarom. Wel: "als de nieuwe stickers nog niet op je depot liggen, mag je de oude blijven gebruiken." 8)7

Chaos compleet
pi_190129745
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2019 08:25 schreef bmp80 het volgende:
Dit is offtopic, maar niet alleen bij de post bedenken ze dus hele vreemde dingen. Als dit geen fake news is, is het wel heel erg bizar.
https://www.ad.nl/binnenl(...)jfskleding~aea67094/
Sta je wel in je hemd. Hoezo op de kleintjes letten? ;)
pi_190130404
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2019 09:24 schreef Ranunculus het volgende:
Whahaha, ik krijg net een eerste mijnwerkbericht over de nieuwe sticker. Geen enkele uitleg over verschillen, hoe en waarom. Wel: "als de nieuwe stickers nog niet op je depot liggen, mag je de oude blijven gebruiken." 8)7

Chaos compleet
Hier ook een nieuwsbericht. De nieuwe stickers zijn binnen, maar de oude ajb nog niet weggooien, want we hebben te weinig nieuwe stickers gekregen.
Newman: I'm a U.S. Postal worker.
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
Newman: Sometimes...
pi_190131847
Het nieuwsbericht hier begint met "Zoals jullie weten". Nou, het is dat ik het hier heb gelezen, anders had ik van niets geweten.
pi_190131939
Ik plakte trouwens wel regelmatig stickers zonder ze in te vullen. Vooral bij enveloppen waar gewoon een correct getypt adres op stond, sticker over de codeerregel en klaar. Mocht eigenlijk niet, maar als er gewoon duidelijk een correct adres op stond.. lag er ook wel aan hoeveel fouten erin zaten. Een of 2, dan vulde ik ze wel gewoon in meestal, maar als het veel fouten waren dan vond ik het teveel tijd kosten. Bij handgeschreven adressen vulde ik ze altijd wel in omdat de machine dan waarschijnlijk moeite had met het handschrift.

Voordeel is dan nu dus wel dat je kan plakken en hoppa in de bus er mee ;) maar de kwaliteit zal alleen maar verder achteruit gaan.
Nobody ever seems to remember life is a game we play
  dinsdag 26 november 2019 @ 13:40:41 #299
289633 V__L_N
Voor altijd
pi_190132742
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2019 10:37 schreef Kramerica-Industries het volgende:

[..]

Hier ook een nieuwsbericht. De nieuwe stickers zijn binnen, maar de oude ajb nog niet weggooien, want we hebben te weinig nieuwe stickers gekregen.
Dat bericht heb ik dan weer niet gekregen. Geen nieuwe stickers ook. :')
Je hoeft geen wolf te zijn om te weten dat naast het pad de mooiste bloemen groeien
Loesje
pi_190133358
Ik flikker het soms ook weleens zonder sticker de brievenbus in als de codeerregel goed is maar in de verkeerde wijk belandt. Kostenbesparing :P
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')