Is dit Maghrebijnse ofzoquote:Op dinsdag 8 oktober 2019 19:42 schreef madam-april het volgende:
Aaah ik denk dat ik het weet. Hij is erachter gekomen dat je geen abortus hebt ondergaan terwijl je tegen hem had gezegd van wel.
Ik ben nooit zwanger van hem geweest. Geen idee waar je het over hebt.quote:Op dinsdag 8 oktober 2019 19:42 schreef madam-april het volgende:
Aaah ik denk dat ik het weet. Hij is erachter gekomen dat je geen abortus hebt ondergaan terwijl je tegen hem had gezegd van wel.
Hij zei dat hij " gewoon" wilde weten hoe het met mij ging. Maar waarom boeit een date die je jaar niet hebt gesproken, en geblokkeerd heb hoe het met je gaat.quote:Op dinsdag 8 oktober 2019 19:43 schreef Basp1 het volgende:
Vraag het hem en zet dat antwoord hier neer dan analyseren we het wel of het een vreemde verklaring van hem is.
Dat was een andere man, en heeft ook niks met dit topic te maken. Is uiteraard niks geworden met deze man in kwestiequote:Op dinsdag 8 oktober 2019 19:45 schreef madam-april het volgende:
R&P / Zwanger en hij vertrekt deel 2
Maar wat zou je doen als hij je ineens mailt 😱quote:Op dinsdag 8 oktober 2019 19:46 schreef georgeclooney-lover het volgende:
[..]
Dat was een andere man, en heeft ook niks met dit topic te maken. Is uiteraard niks geworden met deze man in kwestie
Nou, ik vroeg het me gewoon af omdat ik nogal verbaasd was. ben ook benieuwd naar zijn motief, vriendschappelijk of uit zijn op meer, en als dat zo is dan vind ik dat echt bizar. Hij zou zich bezig moeten houden met zijn vrouw, en niet met een vrouw die hij jaren geleden heeft " gedate". Ik dacht misschien heeft iemand ervaring met zulke dingen, of vanuit mannelijk oogpunt adviesquote:Op dinsdag 8 oktober 2019 19:49 schreef CoolGuy het volgende:
Wat boeit het of iemand hier dat vreemd vindt? Wat ga je met die antwoorden doen?
Helemaal niets, negeren.quote:Op dinsdag 8 oktober 2019 19:54 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Maar wat zou je doen als hij je ineens mailt 😱
Ik kan toch niet op de man afvragen of hij op seks uit is, daar zal hij toch niet eerlijk over zijn.quote:
en dat was ook toevallig ruim een jaar geleden?quote:Op dinsdag 8 oktober 2019 19:46 schreef georgeclooney-lover het volgende:
[..]
Dat was een andere man, en heeft ook niks met dit topic te maken. Is uiteraard niks geworden met deze man in kwestie
Wat maakt het uit, tenzij jij het wel ziet zitten seks met hem te hebben. Zo niet dan kan je hem met een gerust hart negeren.quote:Op dinsdag 8 oktober 2019 20:36 schreef georgeclooney-lover het volgende:
[..]
Ik kan toch niet op de man afvragen of hij op seks uit is, daar zal hij toch niet eerlijk over zijn.
Dat was niet helemaal wat ik bedoelde. Meer van dat je hem vraagt waar hij voor mailt. Jij denkt dat hij op seks uit is maar misschien is hij gewoon oprecht geïnteresseerd in hoe het met je gaat.quote:Op dinsdag 8 oktober 2019 20:36 schreef georgeclooney-lover het volgende:
[..]
Ik kan toch niet op de man afvragen of hij op seks uit is, daar zal hij toch niet eerlijk over zijn.
Dus jij hebt eigenlijk al geconcludeerd dat hij daarop uit is. Opgelost slotje.quote:Op dinsdag 8 oktober 2019 20:36 schreef georgeclooney-lover het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |