abonnement Unibet Coolblue
pi_189642954
Narcolepsie? :? Wie valt er nu midden in een raid echt in een diepe slaap :o
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_189644587
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2019 08:56 schreef Isabeau het volgende:
Narcolepsie? :? Wie valt er nu midden in een raid echt in een diepe slaap :o
Heb ik ook wel eens gehad toen ik nog in een hardcore raiding guild zat. Druk met werk, weinig slaap en weg was ik :D
Maar blijkbaar had ie gedronken, dat scheelt ook natuurlijk. Verklaart meteen waarom ie niet wakker werd toen er snoeihard luchtalarmen werden afgespeeld op Discord :')
pi_189673966
Nu snap ik waarom masterlooter niet meer bestaat.

In mijn guild worden smerige spelletjes gespeeld, de GM zorgt er sowieso voor dat hij alle epics krijgt die hij wilt. Nu opeens kost de Onyxia Neck DKP een week nadat hij de neck kreeg for free. Dit is waarom ik mensen haat lol :')
Meeste sukkeltjes in mijn guild snappen niet eens wat er gaande is. Systeem is zo dat sowieso de GM en zijn vriendjes altijd alles krijgen lol.
Ik ben zo snel als een windhond, zo taai als leer en zo hard als staal
pi_189677025
pi_189677352
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2019 20:47 schreef -Deluzion- het volgende:
Nu snap ik waarom masterlooter niet meer bestaat.

In mijn guild worden smerige spelletjes gespeeld, de GM zorgt er sowieso voor dat hij alle epics krijgt die hij wilt. Nu opeens kost de Onyxia Neck DKP een week nadat hij de neck kreeg for free. Dit is waarom ik mensen haat lol :')
Meeste sukkeltjes in mijn guild snappen niet eens wat er gaande is. Systeem is zo dat sowieso de GM en zijn vriendjes altijd alles krijgen lol.
Ik stel voor dat je een ander guild opzoekt. Dit is mijn ervaring tot nu toe nog helemaal niet. Wel wat andere kleine ergernisjes (dat iedereen mag needen op items, ook al is het niet eens je spec), maar geen ander gedoe.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_189677676
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 oktober 2019 00:30 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik stel voor dat je een ander guild opzoekt. Dit is mijn ervaring tot nu toe nog helemaal niet. Wel wat andere kleine ergernisjes (dat iedereen mag needen op items, ook al is het niet eens je spec), maar geen ander gedoe.
Ik speel rogue dus eigenlijk wil niemand je , heb ook nog wat DKP te spenderen dus dat moet ik eerst opmaken maar het is duidelijk dat het onmogelijk is om wapens te winnen in deze guild.
Jammer dat het vaak op zo'n manier moet gaan en dat mensen niet gewoon eerlijk kunnen zijn en een ander ook gewoon iets gunnen...
Ik ben zo snel als een windhond, zo taai als leer en zo hard als staal
pi_189683703
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2019 11:42 schreef Questular het volgende:
Blijf het jammer vinden dat pvp niet meer op de pvp van guild wars 2 lijkt. Daar heeft iedereen de keuze uit dezelfde gear en trinkets en zorgt daardoor voor een eerlijker startpunt. Hier kun je de beste hunter van de wereld zijn maar als je met poep gear aankomt kietel je de tegenstanders alleen maar. Nu ben ik al een matige pvp speler maar mn gear maakt het nog zieliger.
Moet je wel heel slechte gear hebben. En vooral in deze phase is de gear vooral in PvP nog niet zo heel verschillend. Ik heb pre bis raid gear. Dus geen epics en kan heel goed mee in PvP
forever mirin' - We’re not here to take part – we’re here to take over!
  dinsdag 29 oktober 2019 @ 15:36:52 #83
233102 cherrycoke
Burdened with glorious purpose
pi_189684913
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2019 20:47 schreef -Deluzion- het volgende:
Nu snap ik waarom masterlooter niet meer bestaat.

In mijn guild worden smerige spelletjes gespeeld, de GM zorgt er sowieso voor dat hij alle epics krijgt die hij wilt. Nu opeens kost de Onyxia Neck DKP een week nadat hij de neck kreeg for free. Dit is waarom ik mensen haat lol :')
Meeste sukkeltjes in mijn guild snappen niet eens wat er gaande is. Systeem is zo dat sowieso de GM en zijn vriendjes altijd alles krijgen lol.
Esp loot council dkp allemaal dingen die ik heb meegemaakt en de 10 tallen guilds die ik in de afgelopen jaren heb zien uitelkaar vallen door dit soort systeempjes.

Ik zit lekker in een pug groepje die need of greed met masterloot main spec prio
"Been A Long Journey For You, Hasn't It? Lot Of Running, Lot Of Pain. And You, You're A Flea On The Back Of A Dragon In For One Hell Of A Ride, But You Did Manage To Hang On. I Guess That Counts For Something."
  dinsdag 29 oktober 2019 @ 15:47:24 #84
194233 Friday12
Originele kloon
pi_189685095
quote:
14s.gif Op dinsdag 29 oktober 2019 15:36 schreef cherrycoke het volgende:

[..]

Esp loot council dkp allemaal dingen die ik heb meegemaakt en de 10 tallen guilds die ik in de afgelopen jaren heb zien uitelkaar vallen door dit soort systeempjes.

Ik zit lekker in een pug groepje die need of greed met masterloot main spec prio
Ja daar krijg je cutting edge mee :')
En een mix van epgp + council werkte best goed
pi_189685218
Of je verzamelt gewoon een groep fatsoenlijke mensen om je heen. Maar ja, wet van de aantrekkingskracht hè :P
Dan kan je gewoon DKP gebruiken en lekker bieden. Heb je nog lol mee ook, zeker als er hoog geboden wordt. Mooie tijden vroeger :Y
  dinsdag 29 oktober 2019 @ 16:11:21 #86
233102 cherrycoke
Burdened with glorious purpose
pi_189685384
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 oktober 2019 15:47 schreef Friday12 het volgende:

[..]

Ja daar krijg je cutting edge mee :')
En een mix van epgp + council werkte best goed
Je hebt niet meer dan een pug nodig tot aan naxx, daarna gaat de moelijkheidsgraad enorm omhoog. Die onzin dat je een loot council hebt of die achterlijke dkp punten is onreinste onzin, zeker voor de mensen die niet wekelijks mee kunnen, gewoon masterloot prio op main spec geen gezijk achteraf
"Been A Long Journey For You, Hasn't It? Lot Of Running, Lot Of Pain. And You, You're A Flea On The Back Of A Dragon In For One Hell Of A Ride, But You Did Manage To Hang On. I Guess That Counts For Something."
pi_189685798
quote:
14s.gif Op dinsdag 29 oktober 2019 15:36 schreef cherrycoke het volgende:

[..]

Esp loot council dkp allemaal dingen die ik heb meegemaakt en de 10 tallen guilds die ik in de afgelopen jaren heb zien uitelkaar vallen door dit soort systeempjes.

Ik zit lekker in een pug groepje die need of greed met masterloot main spec prio
Ja dit is nieuw voor mij, bij Retail speelde ik altijd met betrouwbare mensen waar ik al jaren mee speelde elke expansion.
In classic heb ik verder geen connecties en heb ik de verkeerde class gekozen, geen guild die rogues wilt. Denk dat ik maar mijn pala naar 60 ga levelen of zo. Dat vind ik ook wel een leuke class alleen een pala levelen is ongelooflijk kut maar ja. Ik ga wel levelen met alleen rested XP.
Ik ben zo snel als een windhond, zo taai als leer en zo hard als staal
  dinsdag 29 oktober 2019 @ 19:48:37 #88
233102 cherrycoke
Burdened with glorious purpose
pi_189688391
na 50 DM north runs waarvan 27 tribute runs nog geen foror
"Been A Long Journey For You, Hasn't It? Lot Of Running, Lot Of Pain. And You, You're A Flea On The Back Of A Dragon In For One Hell Of A Ride, But You Did Manage To Hang On. I Guess That Counts For Something."
pi_189691885
Ben er eigenlijk wel weer een beetje klaar mee, Classic neemt zoveel tijd in beslag. Het is een leuk spel maar het voel alsof het teveel tijd in beslag neemt, de tijd die ik had toen ik 20 was maar nu dik in de 30 heb ik er eigenlijk ook geen geduld meer voor. Ben al langzaam aan het afkicken.
Toch een maandje fun gehad.. maar minder spelen bevalt me heel erg momenteel.
Ik denk dat als Red Dead Redemption uitkomt dat ik definitief klaar ben met wow.
Wou soms dat ik weer 20 was, zeeën aan tijd waar geen eind aan leek te komen, bovendien ging de tijd gewoon veel langzamer dan in de 30 gevoelsmatig.

Waarom gaat de tijd zo snel, wil dat het langzamer gaat GVD :(

[ Bericht 11% gewijzigd door -Deluzion- op 29-10-2019 23:16:26 ]
Ik ben zo snel als een windhond, zo taai als leer en zo hard als staal
  dinsdag 29 oktober 2019 @ 23:16:41 #90
233102 cherrycoke
Burdened with glorious purpose
pi_189691949
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 oktober 2019 23:10 schreef -Deluzion- het volgende:
Ben er eigenlijk wel weer een beetje klaar mee, Classic neemt zoveel tijd in beslag. Het is een leuk spel maar het voel alsof het teveel tijd in beslag neemt, de tijd die ik had toen ik 20 was maar nu dik in de 30 heb ik er eigenlijk ook geen geduld meer voor. Ben al langzaam aan het afkicken.
Toch een maandje fun gehad.. maar minder spelen bevalt me heel erg momenteel.
Ik denk dat als Red Dead Redemption uitkomt dat ik definitief klaar ben met wow.
Wou soms dat ik weer 20 was, zeeën aan tijd waar geen eind aan leek te komen, bovendien ging de tijd gewoon veel langzamer dan in de 30 gevoelsmatig.
De meeste mensen zijn nog geeneens level 40.
"Been A Long Journey For You, Hasn't It? Lot Of Running, Lot Of Pain. And You, You're A Flea On The Back Of A Dragon In For One Hell Of A Ride, But You Did Manage To Hang On. I Guess That Counts For Something."
pi_189693036
quote:
14s.gif Op dinsdag 29 oktober 2019 23:16 schreef cherrycoke het volgende:

[..]

De meeste mensen zijn nog geeneens level 40.
36 hier. Had even een moment dat ik het wilde opgeven rond 33, maar gaat nou wel weer leuk. Geen haast.
pi_189693241
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 oktober 2019 15:47 schreef Friday12 het volgende:

[..]

Ja daar krijg je cutting edge mee :')
En een mix van epgp + council werkte best goed
Ik vind dat hele council/dkp gedoe echt onzin. Imo werkt bis items voor Core raider rollen en de rest gewoon /roll voor iedereen die wilt het best. Wel mag je maar voor 1 spec rollen, pf dat zou offspec of mainspec os maakt niks iit
hardcoholic
pi_189696846
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 oktober 2019 23:10 schreef -Deluzion- het volgende:
Ben er eigenlijk wel weer een beetje klaar mee, Classic neemt zoveel tijd in beslag. Het is een leuk spel maar het voel alsof het teveel tijd in beslag neemt, de tijd die ik had toen ik 20 was maar nu dik in de 30 heb ik er eigenlijk ook geen geduld meer voor. Ben al langzaam aan het afkicken.
Toch een maandje fun gehad.. maar minder spelen bevalt me heel erg momenteel.
Ik denk dat als Red Dead Redemption uitkomt dat ik definitief klaar ben met wow.
Wou soms dat ik weer 20 was, zeeën aan tijd waar geen eind aan leek te komen, bovendien ging de tijd gewoon veel langzamer dan in de 30 gevoelsmatig.

Waarom gaat de tijd zo snel, wil dat het langzamer gaat GVD :(
Het hoeft allemaal niet zo snel mogelijk hè. Je kan er ook gewoon van genieten en rustig aan doen.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  Moderator woensdag 30 oktober 2019 @ 12:19:55 #94
9859 crew  Karina
Woman
pi_189696903
quote:
Nieuwe expansion op komst las ik.
Shadowlands

Hopelijk beetje vlot want ik ben bijna uitgespeeld en classic heb ik geen zin in, ik vind de beginquests nu al te traag en onhandig gaan, met respawns van loot waar je op moet wachten, niet alles wat gedeeld is in een groep, etc.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_189696994
Ik heb volgens mij de War Campaign horde helemaal gehad maar ik heb echt geen idee wat me dat nu heeft opgeleverd :)
pi_189697081
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 12:26 schreef Questular het volgende:
Ik heb volgens mij de War Campaign horde helemaal gehad maar ik heb echt geen idee wat me dat nu heeft opgeleverd :)
Een verhaal?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  Moderator woensdag 30 oktober 2019 @ 12:35:34 #97
9859 crew  Karina
Woman
pi_189697139
Oh die 2 quests of zo, ja dat vatte ik ook niet helemaal.

En er zouden nog meer quests moeten zijn maar ik krijg die niet, de quest die je van Magni krijgt, iets met the Black Prince.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_189697144
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 12:31 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Een verhaal?
:D
Dat dus. Al was het niet echt een goed verhaal met voor mij nog veel open eindes (Night Elf hier).
Oh, en je hebt een titel gekregen.
pi_189697166
Het verhaal rammelde wel aan alle kanten ja.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_189697177
Ok dan :) Het mooie was dat ik echt dacht dat ik hier mn flying mount skill voor zou krijgen en praktisch bijna bij het einde pas doorhad dat deze questline niet de juiste was. Eigen schuld uiteraard moet ik maar leren lezen.

Dus volgende questline gaat mn flying skill worden :)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')