abonnement Unibet Coolblue
pi_189330617
Dan was daar die hele MeToo beweging en was men elke dag druk met het publiekelijk zo grondig mogelijk kapot maken van verschillende bekende mensen op basis van geruchten ipv op bewijzen en veroordelingen.

Waar zijn al die mensen nu dan? Epstein is al eens veroordeelt (en heeft daar een bizar lage straf voor gekregen), maar nog steeds vonden de hoogst geplaatste mensen van de wereld het nodig zich (regelmatig) met Epstein op te houden of mee te vliegen met de Lolita Express (al dan niet naar pedophile island). Mensen als Bill Clinton en Bill Gates. Kortom: de meest invloedrijke personen op aarde stonden in zijn contactenlijst (de hele lijst staat hier).

Waarom is er geen hetze tegen al deze lui dan? Ik zeg niet dat ze allemaal per definitie zelf kindermisbruikers zijn, maar op z'n allerminst wisten ze van Epstein's praktijken af en vonden ze dat blijkbaar niet genoeg reden om van (nauw) contact af te zien. Maar dat contact dan wel verzwijgen, ontkennen of bagatelliseren.

En ik durf mijn gigantische penis (21cm) erom te verwedden dat een groot deel van die extreem rijke, high profile lui gewoon op dat eiland kwamen om ongegeneerd hun fantasieën te realiseren (lees: kinderen te neuken en/of mishandelen). Want hoe meer macht, hoe makkelijker dingen worden, hoe moeilijker je een kick krijgt, hoe extremer het allemaal moet.

Die prins Andrew bijvoorbeeld; het staat nog net niet op zijn voorhoofd gekerfd (jammer wel). Zou mij ook niks verbazen dat hij te maken heeft met de moord op prinses Diana, omdat zij wist wat er speelde en er misselijk van werd.

En dan moet ik het eigenlijk ook nog hebben over de "zelfmoord" op Epstein. Zo'n bizar verhaal, maar je bent een aluhoedje wanneer je dat verhaal maar merkwaardig en dubieus vind o|O

Ook hoor je er verrassend weinig over in de media. Goh... Echt niet verwacht. Alsof de mensen aan de knoppen daadwerkelijk (indirect) gerund worden door de lui die hier bij betrokken zijn.

De wereld is ziek!

[ Bericht 1% gewijzigd door very op 08-10-2019 14:53:50 ]
People assume too much.
pi_189330639
FIPO
  dinsdag 8 oktober 2019 @ 14:30:02 #3
475916 Bartiserweer
Bart is er weer
pi_189330647
Niet gelezen. Veelste lang.
Hoi iedereen ik ben er weer<br />ofja ik ben nieuw dus ik ben er net
pi_189330684
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 oktober 2019 14:30 schreef Bartiserweer het volgende:
Niet gelezen. Veelste lang.
Net als mijn pener.
People assume too much.
  dinsdag 8 oktober 2019 @ 14:32:57 #5
487508 Asjemenou_
niet loslaat....
pi_189330685
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 oktober 2019 14:30 schreef Bartiserweer het volgende:
Niet gelezen. Veelste lang.
pi_189330694
Meest terechte klacht van de dag week maand.
pi_189330767
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 oktober 2019 14:32 schreef Asjemenou_ het volgende:

[..]

quote:
0s.gif Op dinsdag 8 oktober 2019 14:32 schreef very het volgende:

[..]

Net als mijn pener.
People assume too much.
pi_189330901
Terechte klacht. Misselijk wereldje.
Radar.
  dinsdag 8 oktober 2019 @ 15:08:01 #9
486266 herverwijderd
het leed is al geschied
pi_189331111
Vrijwel iedereen is het over eens dat die zelfmoord aan alle kanten stinkt, toch?

Verder is die Andrew natuurlijk ook degene die naar voren geschoven wordt als zondebok, in de hoop dat er niet meer gevraagd wordt naar al die andere vrienden van hem. En het werkt helaas.
pi_189331168
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 oktober 2019 15:08 schreef herverwijderd het volgende:
Vrijwel iedereen is het over eens dat die zelfmoord aan alle kanten stinkt, toch?

Verder is die Andrew natuurlijk ook degene die naar voren geschoven wordt als zondebok, in de hoop dat er niet meer gevraagd wordt naar al die andere vrienden van hem. En het werkt helaas.
Hij zal denk ik nooit berecht worden. Want dat zou de hele beerput open kunnen trekken. Of hij is straks ook opeens dood
People assume too much.
  dinsdag 8 oktober 2019 @ 15:18:04 #11
486266 herverwijderd
het leed is al geschied
pi_189331226
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 oktober 2019 15:12 schreef very het volgende:

[..]

Hij zal denk ik nooit berecht worden. Want dat zou de hele beerput open kunnen trekken. Of hij is straks ook opeens dood
Denk het ook niet, in elk geval niet zo lang zijn moeder nog leeft. En misschien zijn er wel wetten dat hij niet vervolgd mag worden omdat hij een prins is, weet ik veel. Zal ook wel een van de redenen zij. Dat hij gekozen is om de blaam op zich te nemen, kan het volk lekker jouwen en hun afkeur uitspreken zonder dat het echt gevolgen heeft.
pi_189331372
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 oktober 2019 15:18 schreef herverwijderd het volgende:

[..]

Denk het ook niet, in elk geval niet zo lang zijn moeder nog leeft. En misschien zijn er wel wetten dat hij niet vervolgd mag worden omdat hij een prins is, weet ik veel. Zal ook wel een van de redenen zij. Dat hij gekozen is om de blaam op zich te nemen, kan het volk lekker jouwen en hun afkeur uitspreken zonder dat het echt gevolgen heeft.
Ik vraag me af of hij "gekozen" is of dat hij gewoon iets te onvoorzichtig is geweest (met die opname bij de voordeur bijvoorbeeld), en dat dat voor de gemiddelde persoon net genoeg "bewijs" om iets meer stelling durven te nemen. Maar zelfs over hem hoor je praktisch niks. Alleen een handje vol YouTubers die zich erin vastbijten. Zoals de held Shaun Attwood

Dit "rabbithole" gaat zo gigantisch diep, misschien is het maar beter dat we het niet weten, want de pleuris breekt uit als alles bekend zou worden. Maar dan ook ALLES! Meen ik niet uiteraard: OPEN DIE PUT!!!
People assume too much.
pi_189335555
Er is blijkbaar ook een gebrek aan mensen die dit een terechte klacht vinden :')

JULLIE DESINTERESSE KOST KINDEREN HUN ONSCHULD... :')

:*
People assume too much.
pi_189335620
Zeer terechte klacht.

Die Britse prins (even de naam kwijt :') ) is het nu aan het downplayen.
pi_189336402
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 oktober 2019 20:06 schreef Draaideurcrimineel het volgende:
Zeer terechte klacht.

Die Britse prins (even de naam kwijt :') ) is het nu aan het downplayen.
Prince Andrew, Duke of York.
People assume too much.
pi_189336410
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 oktober 2019 20:52 schreef very het volgende:

[..]

Prince Andrew, Duke of York.
Die ja. Smerig mannetje dat 't is.
pi_189360289
Schop
People assume too much.
pi_189427016
Zou dit topic soms shadowbanned zijn?
Of boeit het grootste schandaal van de laatste eeuw gewoon echt niemand?

|:(
People assume too much.
  maandag 14 oktober 2019 @ 11:56:38 #19
372149 VarkensHart
Het geweten van fokkend Nederl
pi_189427113
Daarom is Epstein ook vermoord, hij wist te veel. Nu komen the rich and famous er weer mee weg.
pi_189427325
quote:
7s.gif Op maandag 14 oktober 2019 11:56 schreef VarkensHart het volgende:
Daarom is Epstein ook vermoord, hij wist te veel. Nu komen the rich and famous er weer mee weg.
En het is toch al weer bijna vergeten, want Trump heeft een telefoongesprek gehad en daar moeten we nu 24/7 over horen.
Que fácil fue tocar el cielo la primera vez
Cuando los besos fueron el motor de arranque
Que encendió la luz que hoy se desaparece
  maandag 14 oktober 2019 @ 12:20:41 #21
372149 VarkensHart
Het geweten van fokkend Nederl
pi_189427393
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2019 12:15 schreef TTSS het volgende:

[..]

En het is toch al weer bijna vergeten, want Trump heeft een telefoongesprek gehad en daar moeten we nu 24/7 over horen.
Zo werkt het helaas wel.
pi_189427565
quote:
7s.gif Op maandag 14 oktober 2019 12:20 schreef VarkensHart het volgende:

[..]

Zo werkt het helaas wel.
Dus is het aan het volk om continu in deze vlek te blijven wrijven. Als de media het niet doet, dan toont dat al aan dat ze in dienst staan van en heb je er dus niks aan. Nou besef ik me dit al een tijdje, maar wanneer opent de rest van het volk de ogen? We worden gerund door de grootste motherfuckers die bestaan. Maar zolang ze een leuk fonds oprichten voor whatever dan denkt het pleps dat het fucking engelen zijn.
People assume too much.
  Forum Admin maandag 14 oktober 2019 @ 12:47:53 #23
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_189427722
Dat vergt nog al wat journalistieke detective skills omdat allemaal uit te zoeken en op te schrijven zonder juridische kleerscheuren op te lopen.
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
  maandag 14 oktober 2019 @ 13:07:04 #24
372149 VarkensHart
Het geweten van fokkend Nederl
pi_189427973
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2019 12:34 schreef very het volgende:

[..]

Dus is het aan het volk om continu in deze vlek te blijven wrijven. Als de media het niet doet, dan toont dat al aan dat ze in dienst staan van en heb je er dus niks aan. Nou besef ik me dit al een tijdje, maar wanneer opent de rest van het volk de ogen? We worden gerund door de grootste motherfuckers die bestaan. Maar zolang ze een leuk fonds oprichten voor whatever dan denkt het pleps dat het fucking engelen zijn.
Ja ik vind het heel nobel dat je het probeert maar met een fok account ga je dat helaas niet realiseren. Dan moet je al een representatief iemand hebben die met je gaat werken. Kut maar waar
pi_189429071
quote:
7s.gif Op maandag 14 oktober 2019 13:07 schreef VarkensHart het volgende:

[..]

Ja ik vind het heel nobel dat je het probeert maar met een fok account ga je dat helaas niet realiseren. Dan moet je al een representatief iemand hebben die met je gaat werken. Kut maar waar
:')
Je denkt toch niet serieus dat ik denk met dit topic het verschil te maken? Hahaha
People assume too much.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')