abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 8 oktober 2019 @ 13:03:01 #1
487508 Asjemenou_
niet loslaat....
pi_189329470
quote:
6 Inside en RTL Late Night met Twan Huys zijn uitgeroepen tot de slechtste televisieprogramma's van het jaar. De prijzen voor slechtste shows, de zogeheten TV Knollen, worden uitgereikt door Spreekbuis.

6 Inside, het entertainmentprogramma van SBS met Albert Verlinde en Jan Versteegh, werd door het publiek verkozen tot slechtste show. Het programma werd in juni voortijdig van de buis gehaald wegens tegenvallende kijkcijfers.

De jury van Spreekbuis vindt RTL Late Night met Twan Huys het slechtste programma. Huys nam de presentatie van de latenightshow over van Humberto Tan, maar wist het tij qua kijkcijfers niet te keren. RTL stopte in maart na ruim een half jaar met de talkshow. Opvolgers Zomer Met Art van Art Rooijakkers en Beau met Beau van Erven Dorens zorgden tot dusver ook nog niet voor stijgende kijkcijfers.

Ook presentatrice Yvon Jaspers ontving een TV Knol. Zij kreeg de prijs voor blunder van het jaar voor haar optreden in Pauw, waarin ze sprak over de controverse rond haar werk voor ForFarmers. Haar geėmotioneerde reactie kreeg kritiek, wegens de aanwezigheid van de familie van de vermoorde Anne Faber aan dezelfde tafel.

"Het was verbijsterend om te zien wat een enorme plaat deze presentatrice tijdens deze uitzending voor haar hoofd heeft. Haar boerenhorkengedrag maakt dit de ultieme TV-blunder van tv-seizoen 2018/2019", aldus jurylid Richard Otto.

De TV Knollen werden dit jaar voor het eerst uitgedeeld en fungeren als tegenhanger van de Gouden Televizier-Ring die woensdagavond wordt uitgereikt.
Bron
Yvon Jaspers :r
  dinsdag 8 oktober 2019 @ 13:11:40 #2
148813 Vader_Aardbei
Stem JA21 in maart!
pi_189329586
quote:
Ook presentatrice Yvon Jaspers ontving een TV Knol. Zij kreeg de prijs voor blunder van het jaar voor haar optreden in Pauw, waarin ze sprak over de controverse rond haar werk voor ForFarmers. Haar geėmotioneerde reactie kreeg kritiek, wegens de aanwezigheid van de familie van de vermoorde Anne Faber aan dezelfde tafel.
Ik ben geen fan van Jaspers, maar dit is echt BULLSHIT. Die klojo's van Pauw hadden haar uitgenodigd, samen met de familie Faber. En dan mag ze niet eens praten over haar eigen onderwerp? Moet ze alleen maar gaan zitten janken om het leed van de Fabers? Well excuse the fuck out of me, maar nodig haar dan een andere keer uit.

En al die hyena's natuurlijk keihard meehuilen, want we kunnen eindelijk weer een knappe blanke blonde vrouw kapotpraten. Tuig.
pi_189329616
Ik vind dit echt heel lullig tegenover Humberto Tan. Toen hij het presenteerde was RTL Late Night een lange tijd een prima programma. Pas op het einde, en bij de reboot werd het compleet kut. Dat Humberto's werk daar nu bij in wordt gegooid is gewoon een belediging :N

Edit: Oeps, ik las niet goed. Het gaat alleen over Twan's gedeelte. In dat geval is ie geheel verdient :D
No amount of money ever bought a second of time.
pi_189330018
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 oktober 2019 13:11 schreef Vader_Aardbei het volgende:
Jaspers, maar dit is echt BULLSHIT. Die klojo's van Pauw hadden haar uitgenodigd, samen met de familie Faber. En dan mag ze niet eens praten over haar eigen onderwerp? Moet ze alleen maar gaan zitten janken om het leed van de Fabers? Well excuse the fuck out of me, maar nodig haar dan een andere keer uit.

En al die hyena's natuurlijk keihard meehuilen, want we kunnen eindelijk weer een knappe blanke blonde vrouw kapotpraten. Tuig.
:')
Yvon Jaspers is echt de meeste vreselijke persoon op tv. Ontzettende rat voor eigen gewin.
  dinsdag 8 oktober 2019 @ 13:47:54 #5
487508 Asjemenou_
niet loslaat....
pi_189330144
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 oktober 2019 13:11 schreef Vader_Aardbei het volgende:

[..]

Ik ben geen fan van Jaspers, maar dit is echt BULLSHIT. Die klojo's van Pauw hadden haar uitgenodigd, samen met de familie Faber. En dan mag ze niet eens praten over haar eigen onderwerp? Moet ze alleen maar gaan zitten janken om het leed van de Fabers? Well excuse the fuck out of me, maar nodig haar dan een andere keer uit.

En al die hyena's natuurlijk keihard meehuilen, want we kunnen eindelijk weer een knappe blanke blonde vrouw kapotpraten. Tuig.
:')
  Jaap van Dissel-award 2022 dinsdag 8 oktober 2019 @ 13:49:55 #6
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_189330169
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 oktober 2019 13:11 schreef Vader_Aardbei het volgende:

[..]

Ik ben geen fan van Jaspers, maar dit is echt BULLSHIT. Die klojo's van Pauw hadden haar uitgenodigd, samen met de familie Faber. En dan mag ze niet eens praten over haar eigen onderwerp? Moet ze alleen maar gaan zitten janken om het leed van de Fabers? Well excuse the fuck out of me, maar nodig haar dan een andere keer uit.

En al die hyena's natuurlijk keihard meehuilen, want we kunnen eindelijk weer een knappe blanke blonde vrouw kapotpraten. Tuig.
Eens
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  dinsdag 8 oktober 2019 @ 13:52:19 #7
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_189330204
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 oktober 2019 13:11 schreef Vader_Aardbei het volgende:

[..]

En al die hyena's natuurlijk keihard meehuilen, want we kunnen eindelijk weer een knappe blanke blonde vrouw kapotpraten. Tuig.
Ja, want Anne Faber was natuurlijk een lelijke, donkere dame die daarom automatisch sympathie kreeg.
Misschien moet je wat voorzichtiger zijn met de verbanden die je legt, dit is allemaaal nogal ongevoelig.
pi_189330873
Bij mij zijn dat met stip gedeeld op 1 Jinek en Binnenstebuiten.
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_189331101
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 oktober 2019 14:47 schreef TLC het volgende:
Bij mij zijn dat met stip gedeeld op 1 Jinek en Binnenstebuiten.
Binnenstebuiten alleen dat deel met dat koken voor konijnen...
Hop aardbei in het water, en met een stalen bek zeggen dat het heerlijk is.
pi_189331149
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 oktober 2019 13:52 schreef VoMy het volgende:

[..]

Ja, want Anne Faber was natuurlijk een lelijke, donkere dame die daarom automatisch sympathie kreeg.
Misschien moet je wat voorzichtiger zijn met de verbanden die je legt, dit is allemaaal nogal ongevoelig.
Dat zou het pas geweest zijn als ze een ex tbser uitgenodigd hadden.
  woensdag 9 oktober 2019 @ 05:29:49 #11
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_189341107
Er is verleden jaar genoeg ergere tv gemaakt dan Twan's versie van Rtl Late Night.

Hooguit was het voor veel mensen wat droogjes.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')