Het is gewoon veel te vulgair, dat nummer, niet grappig ook.quote:Op dinsdag 8 oktober 2019 13:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
SNap het wel, het is toch ook niets die hele nummers van hun niet
Dil al als hij even het huisje uitgaat en niet binnen 5 minuten terug is.quote:Op dinsdag 8 oktober 2019 13:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze hebben al ruzie over een broodje kaar, zeggen ze
de teksten slaan als een tang op een varken , de helicopter komt er, je hoofd in mijn schoot, sorry voor je dochterquote:Op dinsdag 8 oktober 2019 13:27 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Het is gewoon veel te vulgair, dat nummer, niet grappig ook.
Ik geloof niet dat de inhoud nou veel vulgairder is dan de gemiddelde Nederlandse rap.quote:Op dinsdag 8 oktober 2019 13:27 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
... en als ik wist wie er achter die nummers zit en hoe die zich profileert, was het al een big nono.quote:Op dinsdag 8 oktober 2019 13:27 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 8 oktober 2019 13:28 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
... en als ik wist wie er achter die nummers zit en hoe die zich profileert, was het al een big nono.
Mijn vertrouwen in de mensheid is nog niet helemaal verloren.![]()
Wie is "ze" dan?quote:Op dinsdag 8 oktober 2019 13:29 schreef humpty het volgende:
Ze hadden Dillan al verteld dat hij geen enkele kans maakt om te winnen
Hij zou heel graag als eerste naar huis willen en gaat daar zijn best voor doen
als de kans zich voordoet
Als ik het in je naad loos............quote:Op dinsdag 8 oktober 2019 13:28 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat de inhoud nou veel vulgairder is dan de gemiddelde Nederlandse rap.
Als je bij het geld kan heeft de ander al voor een deel geen kans, want de golddiggers sluiten zich daarbij aan. Zo rolt het in de wereld.quote:Op dinsdag 8 oktober 2019 13:30 schreef humpty het volgende:
Jens rekent zichzelf ook niet bij de kanshebbers
Ik hoop dat hij het mis heeft
Hij werd geslagen en uitgescholden door zijn vriendin.quote:Op dinsdag 8 oktober 2019 13:28 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat de inhoud nou veel vulgairder is dan de gemiddelde Nederlandse rap.
Nee, ik denk thuis, want hij had het over "onderstreept" ( maar dat kan natuurlijk ook verbaal zijn). Het moet wel iemand zijn die hij vertrouwt.quote:Op dinsdag 8 oktober 2019 13:31 schreef humpty het volgende:
[..]
Eerst dacht ik dat hij Billy zei maar weet het niet zeker
kon het niet goed horen
Dank je Humpty.quote:Op dinsdag 8 oktober 2019 13:31 schreef humpty het volgende:
[..]
Eerst dacht ik dat hij Billy zei maar weet het niet zeker
kon het niet goed horen
Hij dacht, ik ga maar snel een actieve houding aannemen, voordat er een cap verschijnt in de COS.quote:
Omdat?quote:Op dinsdag 8 oktober 2019 13:34 schreef DKUp het volgende:
Ik ben bang dat Brandoff er niet uit te stemmen is.
hij schildert myl hem ? Nee dusquote:Op dinsdag 8 oktober 2019 13:34 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Hij dacht, ik ga maar snel een actieve houding aannemen, voordat er een cap verschijnt in de COS.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |