abonnement bol.com Unibet Coolblue
  dinsdag 8 oktober 2019 @ 12:41:49 #26
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_189329182
quote:
6s.gif Op dinsdag 8 oktober 2019 11:25 schreef Nikonlover het volgende:

[..]

Ja lijkt mij verstandig als ze daar flink wat aan gaan doen. Maar bekijken hoe ze efficienter kunnen werken doen ze niet, ze willen de contributie verhogen :') En ze menen het nog ook! :') Hoe zelfingenomen en arrogant kan men zijn, zeg :r
Het zijn net politici.
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
pi_189329194
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 oktober 2019 12:34 schreef EchteLiberaal het volgende:

[..]

Toon maar aan met cijfers bijvoorbeeld.

Ben overigens wel voor het omvolken van domme figuren zoals jou en vader_aardbei, er kunnen maar weinig mensen zo onaangenaam zijn zoals jullie, qua onaangenaamheid scoren jullie ongeveer net zo hoog/laag als een fundamentalistische moslim.
Nou nou nou.

Jullie, jij, jullie, jou. En maar prikken met die vette vinger.
pi_189329220
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 oktober 2019 12:02 schreef EchteLiberaal het volgende:

[..]

Ah weer lekker goedkoop wat is dat toch met alt rechts en de domme aanhangers van zogenaamde sterke stoere leiders. Elke keer als mislukte personen zoals jij om onderbouwing word gevraagd blijft het bij stil of bij dit soort inhoudsloze reacties.

Wat jij claimt staat gewoon niet in dat verdrag, jij bent nogal stellig dus dan zou ik er toch vanuit moeten kunnen gaan dat jij je verdiept hebt in dat verdrag en de inhoud er van kent maar, teleurstellend maar volstrekt voorspel dat je dus totaal niet op de hoogte bent en niet verder komt dan een pseudo intellectuele populist napraten die in je link ook al bewijst over vrij weinig inhoudelijke kennis te beschikken.
Jij, jij, jullie, jij...

En maar vragen om cijfertjes, doe je dat in bed ook? Vragen aan je partner om cijfertjes?
pi_189329240
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 oktober 2019 12:43 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Jij, jij, jullie, jij...

En maar vragen om cijfertjes, doe je dat in bed ook? Vragen aan je partner om cijfertjes?
:') als mijn partner in bed volslagen wilde claims maakt zoals nikonlover hier in dit topic doet wel ja.

Maar jij neemt alles maar voor waar aan wat je hier leest?

Ook wel bijzonder dat jij discussiëren op een online forum vergelijkt met het in bed liggen met je partner.

Als je het idee hebt dat je een punt aan het maken bent zou ik als ik jou was nog even wat beter nadenken over dat idee
pi_189329299
Tijd voor een wereldoverheidsbelasting.
  dinsdag 8 oktober 2019 @ 13:07:48 #31
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_189329531
Uiteraard, samenwerking of overleg tussen landen is natuurlijk uit den boze. Dat moet met oorlog en geweld opgelost!
  Jaap van Dissel-award 2022 dinsdag 8 oktober 2019 @ 13:18:12 #32
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_189329675
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 oktober 2019 13:07 schreef Hexagon het volgende:
Uiteraard, samenwerking of overleg tussen landen is natuurlijk uit den boze. Dat moet met oorlog en geweld opgelost!
Als het goedkoper kan graag :) Daar is bij de VN behoorlijk wat winst te halen :)

Amerika beperkt zijn bijdrage en lap, ze hebben geld tekort, wat duidelijk bewijst dat Trump 100% gelijk heeft wanneer hij zegt dat er geprofiteerd wordt van de VS.
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_189329704
quote:
6s.gif Op dinsdag 8 oktober 2019 13:18 schreef Nikonlover het volgende:

[..]

Als het goedkoper kan graag :) Daar is bij de VN behoorlijk wat winst te halen :)

Amerika beperkt zijn bijdrage en lap, ze hebben geld tekort, wat duidelijk bewijst dat Trump 100% gelijk heeft wanneer hij zegt dat er geprofiteerd wordt van de VS.
Beetje kort door de bocht, af en toe eens flink moderniseren kan wonderen doen.
  dinsdag 8 oktober 2019 @ 13:22:56 #34
482973 dagobertE6
ducktales, w00t
pi_189329737
quote:
6s.gif Op dinsdag 8 oktober 2019 11:42 schreef Nikonlover het volgende:

[..]

Ja, zwarte piet verbieden en ons Nederlanders racisten noemen vanwege het hoofddoekjesverbod :')
Is toch zo?
  Jaap van Dissel-award 2022 dinsdag 8 oktober 2019 @ 13:25:56 #35
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_189329778
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 oktober 2019 13:20 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Beetje kort door de bocht, af en toe eens flink moderniseren kan wonderen doen.
Ja daar heb je mss wel een beetje gelijk in :)

quote:
0s.gif Op dinsdag 8 oktober 2019 13:22 schreef dagobertE6 het volgende:

[..]

Is toch zo?
Nee.
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  dinsdag 8 oktober 2019 @ 13:27:24 #36
482973 dagobertE6
ducktales, w00t
pi_189329806
quote:
6s.gif Op dinsdag 8 oktober 2019 13:25 schreef Nikonlover het volgende:

[..]

Ja daar heb je mss wel een beetje gelijk in :)
[..]

Nee.
Zwarte Piet is racisme.
  dinsdag 8 oktober 2019 @ 13:27:35 #37
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_189329809
quote:
6s.gif Op dinsdag 8 oktober 2019 13:18 schreef Nikonlover het volgende:

[..]

Als het goedkoper kan graag :) Daar is bij de VN behoorlijk wat winst te halen :)

Amerika beperkt zijn bijdrage en lap, ze hebben geld tekort, wat duidelijk bewijst dat Trump 100% gelijk heeft wanneer hij zegt dat er geprofiteerd wordt van de VS.
Als er dan ook een concreet voorstel ligt. Dan moet er ook duidelijk zijn wat er niet meer moet gebeuren.
  Jaap van Dissel-award 2022 dinsdag 8 oktober 2019 @ 13:27:52 #38
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_189329817
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 oktober 2019 13:27 schreef dagobertE6 het volgende:

[..]

Zwarte Piet is racisme.
Nee.
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  Jaap van Dissel-award 2022 dinsdag 8 oktober 2019 @ 13:29:13 #39
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_189329839
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 oktober 2019 13:27 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Als er dan ook een concreet voorstel ligt. Dan moet er ook duidelijk zijn wat er niet meer moet gebeuren.
Hopelijk komen ze snel met een voorstel :) Graag nog voordat die tent failliet is.
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_189329897
quote:
6s.gif Op dinsdag 8 oktober 2019 13:29 schreef Nikonlover het volgende:

[..]

Hopelijk komen ze snel met een voorstel :) Graag nog voordat die tent failliet is.
Zijn die begrotingen openbaar?
  Moderator dinsdag 8 oktober 2019 @ 13:37:43 #41
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_189329987
Als de naties niet willen betalen dan lijken me het onverenigde naties.
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
  dinsdag 8 oktober 2019 @ 13:41:13 #42
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_189330055
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 oktober 2019 13:32 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Zijn die begrotingen openbaar?
Zou jij ze lezen?
  dinsdag 8 oktober 2019 @ 13:47:16 #43
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_189330136
quote:
6s.gif Op dinsdag 8 oktober 2019 11:44 schreef Nikonlover het volgende:

[..]

Quote maar het gedeelte uit de verklaring die dat tegenspreekt. Ik heb een link gegeven en daar moet je het maar mee doen. Ben je het er niet mee eens, jammer voor je.
Niet alles wat niet wordt weersproken, staat in elk verdrag he? Zo kun je niet in het Marrakesh-pact vinden dat de maan niet van kaas is, maar dat wil niet zeggen dat het verdrag aanneemt dat de maan van kaas is.

Als je wil aantonen dat het Marrakeshpact uitspraak A doet, moet je uitspraak A ook kunnen vinden in dat verdrag. Dan is het niet genoeg om de bewijslast bij de ander te leggen en te zeggen: Toon maar aan dat uitspraak A wordt tegengesproken in het verdrag.

Dus, als je nou even de passage uit dat verdrag citeert waarin de wens wordt uitgesproken dat Europa wordt overspoeld met Afrikanen, dan kunnen we deze discussie afsluiten. Of, als je dat niet kan, zou je ook kunnen overwegen om je woorden terug te nemen...
  Jaap van Dissel-award 2022 dinsdag 8 oktober 2019 @ 13:48:25 #44
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_189330149
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 oktober 2019 13:47 schreef VoMy het volgende:

[..]

Niet alles wat niet wordt weersproken, staat in elk verdrag he? Zo kun je niet in het Marrakesh-pact vinden dat de maan niet van kaas is, maar dat wil niet zeggen dat het verdrag aanneemt dat de maan van kaas is.

Als je wil aantonen dat het Marrakeshpact uitspraak A doet, moet je uitspraak A ook kunnen vinden in dat verdrag. Dan is het niet genoeg om de bewijslast bij de ander te leggen en te zeggen: Toon maar aan dat uitspraak A wordt tegengesproken in het verdrag.

Dus, als je nou even de passage uit dat verdrag citeert waarin de wens wordt uitgesproken dat Europa wordt overspoeld met Afrikanen, dan kunnen we deze discussie afsluiten. Of, als je dat niet kan, zou je ook kunnen overwegen om je woorden terug te nemen...
VOOR DE DERDE KEER VERDOMME, IK HEB DAT LINKJE AL GEPLAATST!!!!!!!!!!!!!!!!!! LEES TERUG!!!!
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  dinsdag 8 oktober 2019 @ 13:48:49 #45
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_189330154
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 oktober 2019 11:46 schreef Werkperd het volgende:
en Israël dient?
Lol, ga maar eens even het aantal resoluties tegen Israël tellen en vergelijken met de hoeveelheid resoluties tegen andere notoire schurkenstaten (Noord-Korea, SA, China etc.) en kom dan maar terug.
  dinsdag 8 oktober 2019 @ 13:50:06 #46
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_189330174
quote:
6s.gif Op dinsdag 8 oktober 2019 13:48 schreef Nikonlover het volgende:

[..]

VOOR DE DERDE KEER VERDOMME, IK HEB DAT LINKJE AL GEPLAATST!!!!!!!!!!!!!!!!!! LEES TERUG!!!!
Je hebt een linkje geplaatst, maar dan kun je toch ook gewoon even rechtstreeks uit het verdrag quoten?
  Jaap van Dissel-award 2022 dinsdag 8 oktober 2019 @ 13:50:58 #47
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_189330187
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 oktober 2019 13:50 schreef VoMy het volgende:

[..]

Je hebt een linkje geplaatst, maar dan kun je toch ook gewoon even rechtstreeks uit het verdrag quoten?
Nou klik en kijk. DOEI!!!!!!!!!!!!!!
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_189330192
quote:
6s.gif Op dinsdag 8 oktober 2019 12:10 schreef Nikonlover het volgende:

[..]

Ik post toch een link met uitleg wat dat pact voor ons gaat betekenen ;) dat het jou niet aanstaat, daar kan ik niks aan doen.
Nee man, je hebt echt geen benul wat dat verdrag behelst. Ten eerste is het juridisch niet bindend, ten tweede zijn hele delen ervan gewijd aan maatregelen om de redenen waarom mensen willen migreren te bestrijden. Maar nee hoor, je ongeinformeerdheid weerhoudt je er kennelijk niet van om in de OP meteen de omvolkingsconspiracy van stal te halen.

Je begrijpt wellicht dat het verdomd lastig is om een discussie te starten als je er vanaf de start al blijk van geeft ongevoelig te zijn voor feiten. Je bent gewoon niet geinteresseerd in hoe het werkelijk zit, en je selecteert wie je gelooft op grond van of het bij je eigen denkbeelden past, zonder je ooit af te vragen of wat ze beweren wel waar is.

Als je wil weten waar het verdrag van Marrakech over gaat dan moet je het verdrag van Marrakech lezen. Als je wil weten wat in dat verdrag staat moet je niet op zoek gaan naar meningen over dat verdrag, of die nou van FvD/Baudet of van anderen komen. Dan ben je namelijk niet op zoek naar feiten maar naar bevestiging van je eigen ideeën. En wat al helemaal idioot is, is dat als iemand je vertelt dat jouw beweringen niet in het verdrag staan, dat je hem dan gaat vragen te laten zien waar het niet in het verdrag staat.

Wat mij betreft mogen topics die in de OP al zo beginnen als deze, met dat kwaadaardige verzonnen omvolkingsgelul trouwens meteen de prullenbak in, maar dat is slechts mijn bescheiden mening.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 08-10-2019 13:53:34 ]
  Jaap van Dissel-award 2022 dinsdag 8 oktober 2019 @ 13:53:44 #49
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_189330220
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 oktober 2019 13:51 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Nee man, je hebt echt geen benul wat dat verdrag behelst. Ten eerste is het juridisch niet bindend, ten tweede zijn hele delen ervan gewijd aan maatregelen om de redenen waarom mensen willen migreren te bestrijden. Maar nee hoor, je ongeinformeerdheid weerhoudt je er kennelijk niet van om in de OP meteen de omvolkingsconspiracy van stal te halen.

Je begrijpt wellicht dat het verdomd lastig is om een discussie te starten als je er vanaf de start al blijk van geeft ongevoelig te zijn voor feiten. Je bent gewoon niet geinteresseerd in hoe het werkelijk zit, en je selecteert wie je gelooft op grond van of het bij je eigen denkbeelden past, zonder je ooit af te vragen of wat ze beweren wel waar is.

Als je wil weten waar het verdrag van Marrakech over gaat dan moet je het verdrag van Marrakech lezen. Als je wil weten wat in dat verdrag staat moet je niet op zoek gaan naar meningen over dat verdrag, of die nou van FvD/Baudet of van anderen komen. Dan ben je namelijk niet op zoek naar feiten maar naar bevestiging van je eigen ideeën. En wat al helemaal idioot is, is dat als iemand je vertelt dat jouw beweringen niet in het verdrag staan, dat je hem dan gaat vragen te laten zien waar het niet in het verdrag staat.

Wat mij betreft mogen topics die in de OP al zo beginnen als deze, met dat kwaadaardige verzonnen omvolkingsgelul trouwens meteen de prullenbak in, maar dat is mij bescheiden mening.
Nou. Ik vind dat Baudet het goed verwoord. Ik sluit mij aan bij zijn woorden en daar laat ik het bij.

Mss had ik beter een andere OP kunnen doen maarja, verder is het wel een interessant onderwerp, toch?
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  dinsdag 8 oktober 2019 @ 13:53:59 #50
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_189330222
quote:
6s.gif Op dinsdag 8 oktober 2019 13:50 schreef Nikonlover het volgende:

[..]

Nou klik en kijk. DOEI!!!!!!!!!!!!!!
Dus er staat nergens in het Marrakeshpact een passage die Europa doet overspoelen met Afrikanen? Want je kunt hem niet plaatsen, je kunt enkel verwijzen naar iets anders.

Hier staat overigens precies het tegenovergestelde als wat jij zegt. En nu?
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')