Ik had dat met american beauty,
Waarom?
Geen idee, waarschijnlijk was ik de eerste keer gewoon niet in de stemming voor dit type film of had ik mijn hoofd er niet bij.
Vind hem nu in ieder geval briljant.
quote:Ik vond hem de eerste keer al fantastisch
Op vrijdag 10 januari 2003 20:47 schreef Kuzco het volgende:
Pulp Fiction is een film waarbij je de eerste keer ontzettend veel kleine details mist. Hoe vaker je hem ziet des te beter hij wordt...
Althans dat vind ik..
Noem eens wat details als voorbeeld?
Vond het een ruk film met een ruk einde. Laatst zelfs twee keer gezien in een tijdsbestek van 3 weken. Vind hem nu echt top, alleen het einde blijft helaas ruk.
quote:Sorry, maar dan is de LOL er af...
Op vrijdag 10 januari 2003 20:52 schreef Solomon het volgende:[..]
Ik vond hem de eerste keer al fantastisch
Toch nog maar een keertje kijken
Noem eens wat details als voorbeeld?
quote:Waarschijnlijk was op het eind het geld op ofzo... echt zo jammer!
Op vrijdag 10 januari 2003 20:54 schreef chocolatemoeze het volgende:
Fight ClubVond het een ruk film met een ruk einde. Laatst zelfs twee keer gezien in een tijdsbestek van 3 weken. Vind hem nu echt top, alleen het einde blijft helaas ruk.
quote:Waarom is het einde ruk?
Op vrijdag 10 januari 2003 20:54 schreef chocolatemoeze het volgende:
Fight ClubVond het een ruk film met een ruk einde. Laatst zelfs twee keer gezien in een tijdsbestek van 3 weken. Vind hem nu echt top, alleen het einde blijft helaas ruk.
quote:omdat het ruk is!
Op vrijdag 10 januari 2003 21:00 schreef Disorder het volgende:[..]
Waarom is het einde ruk?
quote:Aha
Op vrijdag 10 januari 2003 21:04 schreef ComputerFreakz.Net het volgende:[..]
omdat het ruk is!
De Lord of the Ring films. Ik vind ze geen recht doen aan de boeken en ze wijken mij véél te veel af. De eerste keer dat ik ze zie kan ik ze niet los zien van de boeken. Dus de eerste keer ga ik zitten zeiken, kritiek leveren en stressen en de keren daarna kan ik genieten.
Pulp fiction was gelijk al goed, en word alleen nog maar beter als je op de details gaat letten
Zelfde geld voor trainspotting *trainspotting-verslaafde is*
en waarvan ik het had verwacht dat ie beter werd als ik hem nog een keer keek, maar wat niet waar was, is the shawshank redemption.. ik vind het echt een overhypete film..
quote:Hij schiet zichzelf half door de kop en daarmee is Tyler Durden verdwenen...
Op vrijdag 10 januari 2003 21:00 schreef Disorder het volgende:[..]
Waarom is het einde ruk?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |