Hahaquote:
T voor traag.quote:Op vrijdag 8 november 2019 08:37 schreef YoshiBignose het volgende:
Audi 1.4T.... dacht dat die T voor turbo stond
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.2147483647 angels can dance on the point of a needle.
Add one and they will all turn into devils.
Dat doe ik sowieso, maar de situatie laat dat niet altijd toe... zeker niet met een 60 pk dieselquote:Op vrijdag 8 november 2019 15:26 schreef rival het volgende:
Als iemand mij "ophoud" dan ga ik er gewoon voorbij wanneer de situatie dat toelaat...
Laatste tijd merk ik steeds vaker dat ik dan iemand inhaal die ruim onder de max snelheid rijdt. Zodra ik er voorbij ben gaan ze op mijn bumper kleven.
Wats up with that
Volgens mij worden ze dan wakker ofzo!quote:Op vrijdag 8 november 2019 15:26 schreef rival het volgende:
Als iemand mij "ophoud" dan ga ik er gewoon voorbij wanneer de situatie dat toelaat...
Laatste tijd merk ik steeds vaker dat ik dan iemand inhaal die ruim onder de max snelheid rijdt. Zodra ik er voorbij ben gaan ze op mijn bumper kleven.
Wats up with that
Ja en ze willen alles naar 100 hebben dus nog langzamer...quote:Op vrijdag 8 november 2019 15:57 schreef tong_poh het volgende:
[..]
Volgens mij worden ze dan wakker ofzo!
Maar wat rijden veel mensen toch langzaam tegenwoordig. Toen ik in de jaren 90 mijn rijbewijs kreeg, werd ik continu ingehaald als ik de snelheidslimiet reed. Nu mag je vaker blij zijn als iemand uberhaupt de snelheidslimiet rijdt. En als je inhaalt gaan ze met grootlicht schijnen ook al mag het daar gewoon.
Geweldig ja. Had er net weer een paar op de weg naar en terug van de supermarkt. 55 waar 80 mag en 35 waar 50 mag. En die 50 weg is megabreed en heel overzichtelijk.quote:Op vrijdag 8 november 2019 17:39 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
Ja en ze willen alles naar 100 hebben dus nog langzamer...
Ja het lijkt belangrijker om op de linkerstrook te rijden dan om de doorstroming te bevorderen. Dat iemand zelf niet de max snelheid wil rijden is prima, maar ga dan lekker naar rechts. Van de week twee keer meegemaakt: op een 130 weg links rijdt iemand 115-120 en dan rechts 1 en kort daarna 2 stroken helemaal vrij. Rechts inhalen doe ik liever niet, dus ik zit er dan nog even achter. En als ik dan zelf toch maar naar rechts ga en snelheid maak, worden ze ineens wakker en gaan ze met mij mee rijden.quote:Op vrijdag 8 november 2019 15:57 schreef tong_poh het volgende:
[..]
Volgens mij worden ze dan wakker ofzo!
Maar wat rijden veel mensen toch langzaam tegenwoordig. Toen ik in de jaren 90 mijn rijbewijs kreeg, werd ik continu ingehaald als ik de snelheidslimiet reed. Nu mag je vaker blij zijn als iemand uberhaupt de snelheidslimiet rijdt. En als je inhaalt gaan ze met grootlicht schijnen ook al mag het daar gewoon.
Langzame linksrijders ga ik gewoon rechts voorbij. Doe ik al jaren. Heb nog nooit meegemaakt dat ze op datzelfde inhaalmoment naar rechts gaan...of dat ze na het ingehaald zijn doorhebben dat ze zelf irritante linksplakkers zijn en de juiste baan opzoeken...quote:Op zaterdag 9 november 2019 12:45 schreef itchycoo het volgende:
[..]
...Rechts inhalen doe ik liever niet..
Ik wel.... reed 's nachts een keer over de A7 en iemand reed links terwijl er niemand te bekennen was. Ik bleef eerst netjes achter hem, beetje seinen maar hij ging niet weg. Toen maar rechts inhalen, ging hij ook naar rechts maar beetje op de middellijn bleef ie hangen. Dus ik weer naar links... ging hij ook weer naar links pfff toen was ik in staat om hem van de weg te rammen echt waar.quote:Op zaterdag 9 november 2019 19:21 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Langzame linksrijders ga ik gewoon rechts voorbij. Doe ik al jaren. Heb nog nooit meegemaakt dat ze op datzelfde inhaalmoment naar rechts gaan...of dat ze na het ingehaald zijn doorhebben dat ze zelf irritante linksplakkers zijn en de juiste baan opzoeken...
Niet helemaal het juiste topic hiervoor.quote:Op zondag 10 november 2019 08:41 schreef gebrokenglas het volgende:
Nou, lees net her en der het nieuwsbericht: D66-leden willen massaal niet harder rijden dan maximaal 90 kilometer per uur.
90? Negentig?
Dat is wel erg langzaam.
Ik weet het allemaal nog niet van die uitstootvermindering.
Mijn auto heeft 6 versnellingen. 120km/u in de 6 is eigenlijk te langzaam, als je na een kwartiertje eventjes meer gas geeft dan komt er al een aardige roetwalm uit. De hele motor raakt verstopt.
130km/u in de 6 is prima. De motor loopt stukken beter.
Bij 100km/u dan moet 'ie al in de 5, en draait dan net zoveel toeren als 130@6.
En bij 90km/u dan moet ik eigenlijk al in de 4e versnelling rijden.
Dus wat is beter: 90@4 of 130@6?
Bij 90km/u draait de motor langer voor dezelfde afstand, maar de motor hoeft ook weer minder hard te werken vanwege de lagere luchtweerstand.
Dat klopt. Ik wacht even af of er nog een topic komt in NWS ofzo.quote:Op zondag 10 november 2019 09:01 schreef DW457 het volgende:
[..]
Niet helemaal het juiste topic hiervoor.
Mwah, ik kan het wel als irritatie zien als je door nieuwe ondoordachte wetjes bijna gedwongen wordt om dingen te doen die slecht zijn voor je auto.quote:Op zondag 10 november 2019 09:17 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat klopt. Ik wacht even af of er nog een topic komt in NWS ofzo.
Dat is dan voor het irritaties op de zolderkamer topic, dit is voor de irritaties op de wegquote:Op zondag 10 november 2019 13:53 schreef vannelle het volgende:
[..]
Mwah, ik kan het wel als irritatie zien als je door nieuwe ondoordachte wetjes bijna gedwongen wordt om dingen te doen die slecht zijn voor je auto.
Als dit al doorgaat......
Daar zit het probleem al Een motor hoort geen roetwalmen te maken en dat doet een elektrische motor ook nietquote:Op zondag 10 november 2019 08:41 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik weet het allemaal nog niet van die uitstootvermindering.
Mijn auto heeft 6 versnellingen. 120km/u in de 6 is eigenlijk te langzaam, als je na een kwartiertje eventjes meer gas geeft dan komt er al een aardige roetwalm uit. De hele motor raakt verstopt.
D66 leden hebben meestal nog een OV kaart of vliegen de hele wereld rond. Daarnaast krijgen ze vaak een penthouse of andere woning als geschenk, wanneer ze ergens een baan hebben gevonden.quote:Op zondag 10 november 2019 08:41 schreef gebrokenglas het volgende:
Nou, lees net her en der het nieuwsbericht: D66-leden willen massaal niet harder rijden dan maximaal 90 kilometer per uur.
90? Negentig?
Dat is wel erg langzaam.
Ik weet het allemaal nog niet van die uitstootvermindering.
Mijn auto heeft 6 versnellingen. 120km/u in de 6 is eigenlijk te langzaam, als je na een kwartiertje eventjes meer gas geeft dan komt er al een aardige roetwalm uit. De hele motor raakt verstopt.
130km/u in de 6 is prima. De motor loopt stukken beter.
Bij 100km/u dan moet 'ie al in de 5, en draait dan net zoveel toeren als 130@6.
En bij 90km/u dan moet ik eigenlijk al in de 4e versnelling rijden.
Dus wat is beter: 90@4 of 130@6?
Bij 90km/u draait de motor langer voor dezelfde afstand, maar de motor hoeft ook weer minder hard te werken vanwege de lagere luchtweerstand.
De meeste auto's rijden op de weg en niet in een zolderkamer of op zolder.quote:Op zondag 10 november 2019 13:56 schreef itchycoo het volgende:
[..]
Dat is dan voor het irritaties op de zolderkamer topic, dit is voor de irritaties op de weg
Alsof het slecht is voor je auto om 100 km/u te rijdenquote:Op zondag 10 november 2019 13:53 schreef vannelle het volgende:
[..]
Mwah, ik kan het wel als irritatie zien als je door nieuwe ondoordachte wetjes bijna gedwongen wordt om dingen te doen die slecht zijn voor je auto.
Als dit al doorgaat......
Lees even het verhaal van @gebrokenglas waar ik op reageer.quote:Op maandag 11 november 2019 16:27 schreef Tijn het volgende:
[..]
Alsof het slecht is voor je auto om 100 km/u te rijden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |