abonnement Unibet Coolblue
  ESF Reporter donderdag 10 oktober 2019 @ 08:24:18 #51
87554 Cee
Welluk?
pi_189359023
Sietse zat gisteren in de zaal dus hopelijk heeft hij zijn (juiste) conclusies kunnen trekken.
pi_189359860
Herman is in ieder geval wel gevraagd. Manager van Jan zegt dat ze in december pas meer horen. Wie weet staat Dionne dan ook nog niet vast en zijn er ook nog gesprekken waar wij niets van weten :P

https://www.telegraaf.nl/(...)ival?utm_source=t.co
pi_189359895
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2019 09:46 schreef Em31 het volgende:
Herman is in ieder geval wel gevraagd. Manager van Jan zegt dat ze in december pas meer horen. Wie weet staat Dionne dan ook nog niet vast en zijn er ook nog gesprekken waar wij niets van weten :P

https://www.telegraaf.nl/(...)ival?utm_source=t.co
Iedereen behalve Dionne, is jouw devies ;)
pi_189359907
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2019 09:49 schreef blackswangreen het volgende:

[..]

Iedereen behalve Dionne, is jouw devies ;)
Liever Patty Brard ook niet.
pi_189359944
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2019 09:50 schreef Em31 het volgende:

[..]

Liever Patty Brard ook niet.
Lijkt me serieus leuker dan Dionne Stax...
  donderdag 10 oktober 2019 @ 09:58:14 #56
477691 Niels93
<3 Muziek in alle vormen
pi_189359989
Alsof dat hele Televizier-Ring Gala bedoeld was om Jan Smit te sarren
https://www.nrc.nl/nieuws(...)n-zichtbaar-a3976289
Just do it »
pi_189360017
Zelfspot heeft ze wel.

Kan mevrouw Wortelboer niet iets online doen?
pi_189360156
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2019 09:53 schreef blackswangreen het volgende:

[..]

Lijkt me serieus leuker dan Dionne Stax...
Plus ze heeft al eens San Remo mogen presenteren. Ervaring genoeg dus... :P
leven zoals het leven is
pi_189360189
Dionne moet het dus niet worden. Ze deed echt haar best dat zag je, maar ze is gewoon niet het type voor dit soort shows. Ze komt niet spontaan of enthousiast over. En ik denk ook niet dat ze dat moet gaan forceren, want dan komt het juist heel nep over.

De NPO moet zich gaan realiseren dat ze misschien niet de juiste mensen voor de klus hebben. En dat is niet heel raar, want ze maken nou eenmaal niet programma's met grote spectaculaire live shows. Dus dat is echt geen schande.

Ik begrijp van de NPO dat ze hun eigen presentatoren willen aangezien ze alles regelen en betalen. Maar als ze niet de juiste hebben en de show in mei niet goed is zullen ze zo'n spijt krijgen.

Het songfestival is één van de grootste tv shows ter wereld en dat verdient de beste presentatoren!

Mijn keuze zou zijn: Jan Smit (voor NPO), Chantal Janzen (professional op dit gebied, humor en spontaan) en Edsilia (heel enthousiast en vrolijk)

Dionne en Herman mogen van mij de loting, openingsfeest etc doen, maar voor de shows moet je ze niet neerzetten. Dat wordt een saaie boel.
pi_189360373
Het is me inmiddels wel duidelijk dat wij schijnbaar echt geen Petra Mede in huis hebben.
Forbidden but tasteful.
pi_189360429
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2019 10:31 schreef FruitofUtopia het volgende:
Het is me inmiddels wel duidelijk dat wij schijnbaar echt geen Petra Mede in huis hebben.
Hebben we best wel, dan ga je in de richting Brigitte Kaandorp. Maar misschien past een wat zwaardere en saaiere presentatie wel bij het wat meer conservatieve Nederland?
pi_189360467
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2019 10:31 schreef FruitofUtopia het volgende:
Het is me inmiddels wel duidelijk dat wij schijnbaar echt geen Petra Mede in huis hebben.
Wij hebben Edsillia.
pi_189361479
Omdat iedereen natuurlijk altijd graag wil weten wat Angela de Jong denkt:
quote:
Als deze show dan toch een generale repetitie betrof voor het Eurovisie Songfestival, zoals iedereen in de tv-wereld afgelopen weken graag riep, dan was dit Gala toch vooral een blauwdruk voor hoe het níet moet. En ja, dan heb ik het ook over de beoogde presentatrice Dionne Stax die volgens mij dacht dat ze als tante Hannie Lips een voorleesmiddag leidde met een stel kleuters in plaats van een feestelijke avond met alle volwassen collega’s uit het vak. Ik betrapte haar slechts één keer op een toonwissel en dat was toen ze Dennis Weening vroeg naar zijn ontslag bij Expeditie Robinson. Dat fragment zou verplichte kost moeten worden tijdens het hoorcollege ‘hoe voer ik een slechtnieuwsgesprek’ voor artsen in opleiding.
https://www.destentor.nl/(...)iet-worden~a21d0329/
In dezelfde link ook een filmpje met mensen die gevraagd worden of ze al gebeld zijn om te presenteren. Chantal is in ieder geval niet gebeld, maar zou absoluut ja zeggen.

En nog meer belangrijk nieuws: Gordon vreest het ergste voor het Songfestival:
https://www.rtlnieuws.nl/(...)televizier-ring-gala

Zo, zijn we weer op de hoogte :7
pi_189361858
Dit soort shows hebben wel vaker een inactief publiek dat lastig op de been te brengen is. Grappen komen niet over en de celebrities of BN'ers in het publiek proberen zich in te houden. Een songfestival met juigend, gillend en meezingend publiek is toch wel makkelijker lijkt me om als presentator in een energiekere sfeer te komen.

Ik maak me ook wel een beetje zorgen, maar aan de andere kant niet. Ik verwacht niet dat dit het niveau wordt voor het songfestival; hier zit waarschijnlijk puur een AVROTROS team achter met maar een beperkt budget (wat je zag aan de goedkope visuals). Bij het songfestival gaan er miljoenen doorheen, met niet alleen een AVROTROS-team, maar professionals uit allerlei vakgebieden uit de hele wereld.

Ik weet niet of iemand hier er ervaring mee heeft, maar hoe deden omroepen in voorgaande jaren dat? Zijn dat ook staatszenders zonder grote commerciële shows als The Voice en Idols, en wat is het niveau van die zenders (eerder RTL4 of AVROTROSS)? Als het tweede blijkt, en ze alsnog een fantastische show hebben weten te maken, maak ik me geen zorgen voor mei.
pi_189364305
Stukje van Aran, volgens mij met een tweet van @ijs_beer? :D

https://www.rtlboulevard.(...)tax-het-songfestival
pi_189364809
Michiel Huisman en Chantal Janzen moeten het gaan presenteren. De organisatie moet inzien dat ze gewoon geen kwalitatief goede kandidaten hebben. Op zo'n groot podium (ja het podium is groot en daarnaast ook nog eens het aantal kijkers) moet je charisma hebben en van het scherm afspatten. Met een Dionne heb je een muisje / musje dat in een hoekje weg kruipt.


- edit: adverteren kan middels een mail naar pr@fok.nl -
  Moderator donderdag 10 oktober 2019 @ 16:15:16 #67
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_189365337
quote:
1s.gif Op donderdag 10 oktober 2019 15:08 schreef Em31 het volgende:
Stukje van Aran, volgens mij met een tweet van @:ijs_beer? :D

https://www.rtlboulevard.(...)tax-het-songfestival
Ja. :D _O- w/

En mijn steriel en grijs opmerking is overgenomen. _O-

Ben ik nu een influencer? :7
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 10 oktober 2019 @ 16:35:50 #68
163650 Greys
pi_189365608
quote:
1s.gif Op donderdag 10 oktober 2019 16:15 schreef ijs_beer het volgende:

[..]

Ja. :D _O- w/

En mijn steriel en grijs opmerking is overgenomen. _O-

Ben ik nu een influencer? :7
Jazeker! Een echte! _O_
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Moderator donderdag 10 oktober 2019 @ 16:47:35 #69
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_189365784
quote:
10s.gif Op donderdag 10 oktober 2019 16:35 schreef Greys het volgende:

[..]

Jazeker! Een echte! _O_
*O*
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  Moderator donderdag 10 oktober 2019 @ 16:58:06 #70
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_189366002
Een influencer die mij volgt op twitter _O_
pi_189366010
quote:
1s.gif Op donderdag 10 oktober 2019 15:08 schreef Em31 het volgende:
Stukje van Aran, volgens mij met een tweet van @:ijs_beer? :D

https://www.rtlboulevard.(...)tax-het-songfestival
Het rare is dat we dit toch al wisten, Dionne Stax is netjes maar saai en humorloos. Als je haar inhuurt ga je daar toch voor als omroep? Blijkbaar vinden ze dat bij Avrotros een goede uitstraling, zie ook Frits Sissing.
pi_189366359
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2019 16:58 schreef blackswangreen het volgende:

[..]

Het rare is dat we dit toch al wisten, Dionne Stax is netjes maar saai en humorloos. Als je haar inhuurt ga je daar toch voor als omroep? Blijkbaar vinden ze dat bij Avrotros een goede uitstraling, zie ook Frits Sissing.
Ja ik heb geen idee, misschien omdat ze steeds zo geprezen werd voor al het andere wat ze deed bij de NOS. De dag na de overwinning maakten ze er al een ding van dat het sowieso iemand van de NPO moet zijn, dus blijkbaar nogal belangrijk, maar niet echt veel keuze. Dan moet je toch wat :+
pi_189366806
quote:
1s.gif Op donderdag 10 oktober 2019 16:15 schreef ijs_beer het volgende:

[..]

Ja. :D _O- w/

En mijn steriel en grijs opmerking is overgenomen. _O-

Ben ik nu een influencer? :7
Famous *O*
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
pi_189366842
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2019 09:50 schreef Em31 het volgende:

[..]

Liever Patty Brard ook niet.
Patty heeft het San Remo festival een keer gepresenteerd. Dat deed ze serieus goed :o
Oh. Dat is al gezegd door Jason :P
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
  Moderator donderdag 10 oktober 2019 @ 18:03:36 #75
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_189366856
Patty Brard

abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')