abonnement Unibet Coolblue
pi_189336339
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 oktober 2019 20:43 schreef StateOfMind het volgende:

[..]

Gaat IS dan tegen de Turken of tegen de Koerden ingezet worden?
Ze gaan naar waarschijnlijkheid weer verpleegd worden in Turkse ziekenhuizen en kuuroorden.
pi_189336368
GhassanDahhan twitterde op dinsdag 08-10-2019 om 20:30:12 De door NL gesteunde strijdgroep Sultan Murad Brigade doet ook mee aan geplande Turkse invasie van Noord-Syrië. Deze gewapende erdoganisten werden gesteund door 3 BuZa-ministers: Koenders (PvdA), Zijlstra (VVD) & Blok (VVD). https://t.co/mcbAJ4xJSG reageer retweet
pi_189336414
quote:
7s.gif Op dinsdag 8 oktober 2019 20:50 schreef skysherrif het volgende:
GhassanDahhan twitterde op dinsdag 08-10-2019 om 20:30:12 De door NL gesteunde strijdgroep Sultan Murad Brigade doet ook mee aan geplande Turkse invasie van Noord-Syrië. Deze gewapende erdoganisten werden gesteund door 3 BuZa-ministers: Koenders (PvdA), Zijlstra (VVD) & Blok (VVD). https://t.co/mcbAJ4xJSG reageer retweet
NAVO solidariteit. _O_
  Moderator dinsdag 8 oktober 2019 @ 20:57:01 #154
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_189336468
NAVO boeit dit allemaal helemaal niks
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_189336592
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 oktober 2019 20:47 schreef Beathoven het volgende:

[..]

Ze gaan naar waarschijnlijkheid weer verpleegd worden in Turkse ziekenhuizen en kuuroorden.
Maar al die IS-ers zijn momenteel toch gevangen door de Koerden?
Hoe heeft men dat dan voor ogen, als die blijkbaar weer voor de Turken gaan vechten?
En is daar een bron van?

Die hele oorlog had al lang afgelopen kunnen zijn als sommige, onuitgenodigde, landen zich er niet mee hadden bemoeid.
Maar in plaats daarvan gaat alles met een beetje pech weer van voor af aan beginnen (IS).

Wat een trieste ellende :N
En dan de users die in hun blinde Koerdenhaat zich hierom zitten te verkneukelen :r
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  dinsdag 8 oktober 2019 @ 21:04:20 #156
24533 ACT-F
Onmeunige gaspedoal emmer
pi_189336603
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 oktober 2019 20:43 schreef StateOfMind het volgende:

[..]

Gaat IS dan tegen de Turken of tegen de Koerden ingezet worden?
Het plan lijkt tegen de Turken, of beter gezegd, tegen de Syrische militairen die rugdekking hebben van de Turken. Maar ja, het blijft natuurlijk IS. Toen ze tegen Assad streden keerden ze zich uiteindelijk ook tegen het westen terwijl dat niet helemaal de bedoeling was. Daarom is het een riskante actie, maar veel keus hebben de Amerikanen niet op dit moment. Het minste wat ze kunnen doen is de Turken de schuld geven als het weer uit de klauwen loopt met IS. Dat is ook de reden dat ze zich ogenschijnlijk terugtrekken, want dan kan niemand ze aanwijzen als medeplichtige, want de Amerikanen zijn er toch niet? O-) Vervolgens kunnen ze weer IS aanpakken onder het mom van: "We pakken de terroristen aan en hebben het beste voor met de Syrische bevolking". Uiteraard ook gelijk Assad aanpakken en een westers gezinde regime democratie neerzetten, zodat de Amerikanen als tegenprestatie hun oliewinning weer op gang kunnen helpen met de daarbij behorende provisie voor de Amerikanen.

Dat laatste wil Turkije nu ook proberen door de terroristen te verdrijven en de Syrische bevolking hun land terug te geven en bescherming te bieden. Uiteraard wil Turkije dan maar al te graag de olie- én aardgaswinning op gang helpen om logische redenen.
Bekijk de webcam via UStream. Luister naar Gutter FM
pi_189336987
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 oktober 2019 20:44 schreef Scarface88 het volgende:

[..]

Ik zit al dagenlang in spanning af te wachten of ik mijn popcorn op kan eten. Beetje taaie popcorn nu.
;(
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_189339534
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 oktober 2019 20:44 schreef Scarface88 het volgende:

[..]

Ik zit al dagenlang in spanning af te wachten of ik mijn popcorn op kan eten. Beetje taaie popcorn nu.
Probleem is een beetje dat Turkije zijn eigen raketten produceert en dus eindeloos door kan gaan met grof geweld. Is het geen idee voor de Koerden om in gesprek te gaan met Assad? Alhoewel die Assad ook geen lieverdje is met zijn gevangenissen waar men massaal wordt verkracht en vermoord. :{
pi_189339555
Koerdische vrouwen die zich hebben bewapend:

  woensdag 9 oktober 2019 @ 00:51:55 #160
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_189340197
Al ergens livestreams?
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_189340216
Trump en de republikeinen maken hier denk ik een grote fout richting de verkiezen. Terugtrekken uit Syrië is denk ik veel meer een democratische partijpunt dan een Republikeinse. Want het draaiende houden van de oorlogsmachine waar heel veel geld mee verdiend wordt spreek heel veel Republikeinen aan. Defensie is enorm in Amerika en soldaten kiezen volgens mij allemaal een republikeinse President. Maar kom niet aan hun brood, dan kom je aan de Republikeinse kiezer.
pi_189340240
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 oktober 2019 20:57 schreef sp3c het volgende:
NAVO boeit dit allemaal helemaal niks
Die zijn te druk met geld tellen
metal up your ass
  One tough cookie woensdag 9 oktober 2019 @ 01:03:08 #163
169210 liesje1979
pi_189340261
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 oktober 2019 23:33 schreef JeroinBMX het volgende:
Koerdische vrouwen die zich hebben bewapend:

[ afbeelding ]
Mooie foto, maar ook heel triest natuurlijk. Een beetje als die bomgordel vrouwtjes ze hebben toch niets meer te verliezen.
pi_189340498
quote:
Ja leuk allemaal, enig idee hoe multi interpretabel deze zin is?

Think twice before slandering that Turkey will slaughter Kurds. Turkey's only enemy is seperatist PKK and its branches.

Dat is gewoon een vrijbrief om iedereen af te maken van wie jij het vermoeden hebt dat het een PKK aanhanger is. Beetje zoals het afgelopen jaar iedereen van wie men zogenaamd vermoedde dat het een Gulenist is, in een Turkse cel verdwenen is. De Turken laten langzaam hun ware aard zien. Enge ontwikkelingen daar.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_189340851
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2019 00:55 schreef MakkieR het volgende:
Trump en de republikeinen maken hier denk ik een grote fout richting de verkiezen. Terugtrekken uit Syrië is denk ik veel meer een democratische partijpunt dan een Republikeinse. Want het draaiende houden van de oorlogsmachine waar heel veel geld mee verdiend wordt spreek heel veel Republikeinen aan. Defensie is enorm in Amerika en soldaten kiezen volgens mij allemaal een republikeinse President. Maar kom niet aan hun brood, dan kom je aan de Republikeinse kiezer.
Ik denk dat Trump weg wilt uit al die schijt landen en schijt volk
I will do what i must !!
pi_189341095
Turkije heeft Gewoon “leefruimte” nodig langs de grens.

Genocide nummer 2, je zou er maar trots op zijn..
pi_189341699
quote:
15s.gif Op woensdag 9 oktober 2019 01:03 schreef liesje1979 het volgende:

[..]

Mooie foto, maar ook heel triest natuurlijk. Een beetje als die bomgordel vrouwtjes ze hebben toch niets meer te verliezen.
Ja maar, ja maar terroristen.

Als Turkije dit doorzet hoop ik van harte dat zij het deksel echt keihard op de neus (pun intended) gaan krijgen.
Zowel in Syrië als thuis.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  woensdag 9 oktober 2019 @ 08:52:07 #170
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_189342011
De hoeveelheid desinformatie rond dit hele gebeuren is hilarisch. Beide kampen hebben een leger aan trollen en bot-accounts losgelaten lijkt het wel.
pi_189342062
quote:
1s.gif Op woensdag 9 oktober 2019 08:05 schreef StateOfMind het volgende:

[..]

Ja maar, ja maar terroristen.

Als Turkije dit doorzet hoop ik van harte dat zij het deksel echt keihard op de neus (pun intended) gaan krijgen.
Zowel in Syrië als thuis.
Waarom denk je dat ze thuis tegen problemen aan gaan lopen?
pi_189342259
Deze al gezien?

quote:
"To be honest with you, it would be better for the United States to support a Kurdish nation across Turkey, Syria and Iraq," said the National Security Council official. "It would be another Israel in the region."
https://www.newsweek.com/(...)has-no-spine-1463623.

[ Bericht 25% gewijzigd door #ANONIEM op 09-10-2019 09:22:57 ]
pi_189342369
Snap echt niet dat Turken dit toejuichen. Al die weduwen en wezen die er straks bijkomen..is het dat waard? Diplomatie is altijd beter
pi_189342820
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2019 09:35 schreef Pleun2011 het volgende:
Snap echt niet dat Turken dit toejuichen. Al die weduwen en wezen die er straks bijkomen..is het dat waard? Diplomatie is altijd beter
U juicht terrorisme wel toe?
pi_189342848
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2019 10:04 schreef RoW_0 het volgende:

[..]

U juicht terrorisme wel toe?
PKK en YPG zijn niet hetzelfde. Dat maakt Erdo ervan omdat het hem beter uitkomt. Ga in gesprek over een bufferzone en voorkom nodeloos bloedvergieten. Agressief volkje..kalmte is vaak beter. Kalmte + ratio.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')