quote:Op zondag 2 april 2006 23:54 schreef OllieA het volgende:
- EK Atletiek voor blinden en slechtzienden. Albert van der Mee grijpt net naast de medailles.[/b]
De wijze les in dezelfde zin gelijk al in de wind slaan...quote:'Achteraf', zei Verdonk, 'kun je het woord "nimmer" beter maar nooit gebruiken.'
Uit de veiligheidsregels van een vakantiehuisje.quote:Indien uw kleren vlam hebben gevat laat u dan op de grond vallen en rol heen en weer over uw as.
quote:Op maandag 3 april 2006 23:00 schreef ArtyShock het volgende:
Nog eentje die ik op nu.nl ontdekte naar aanleiding van de Congo-crisis rond Verdonk waarin zij zei nimmer persoonlijke gegevens over asielzoekers naar Congo te sturen:
[..]
De wijze les in dezelfde zin gelijk al in de wind slaan...
En de politie zich maar afvragen waarom men geen respect meer voor ze heeft.quote:Hardloper in onderbroek beboet
quote:Op maandag 10 april 2006 12:07 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Zag ik ooit eens in de krant, advertentie van de slage:
"Kip, met twee extra poten"
quote:Op maandag 10 april 2006 12:26 schreef freecell het volgende:
Ik vergeet nog een maffe: Toen mijn moeder jong was (begin jaren 60) woonde ze in slochteren, een erg conservatief dorpje ergens op het Groningse platteland.
Daar was ook een winkel in "garen en band".
De eigenaar was een erg nette man.
In die winkel verkochten ze ook BEHA's. Op een dag hing er een rek buiten met BEHA's met het bijschrift:
"Aanbieding! Laat ze niet hangen!"
Tot op de dag van vandaag weet niemand of dat bewust was
Betekent dat nou dat er geen heffing rust op Chinese schoenen zolang niemand ze gepast heeft, of is de heffing niet ongepast?quote:Heffing op Chinese schoenen niet ongepast
quote:Fulltime schoonmaker gezocht voor afwisselend werk in de auto met collega.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |